Deleted member 70276
Oon kyllä aika luuseri nykyään.. tuli syötyä pitkästä aikaa ihan normi kebabrulla enkä jaksanut syödä loppuun asti :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ufs whey1. Mansikka vai suklaa? Kumpi maistuu paremmalta
Käyn aika usein iltaisin salilla ja en enää viitsisi syödä kovin tukevasti sen jälkeen, koska sitten ei saa nukuttua. Toimiiko lihaskasvun kannalta samalla tavalla jos syö hyvin ennen treeniä ja sitten treenin päälle herat ja joku keveähkö proteiinipitoinen iltapala?
koittanu vähä niinku ruokavaliota opiskelijabudjetilla väsätä, toimisko tällanen setti?
tonnikala 1 tölkki
maito+ 1l
rahka 1prk
pähkinät 100g
palkkari
per päivä 1937kcal, 155g prot, 137g hiil, 79g fat, hintaa 3.8€
lisäksi koulussa ruoka ja salaatti sekä noin 0.4l maitoa
bulkilla vielä joten jotain helppoja kaloreita lisäksi esim rypsäriä?
Mites tää mun iltapala, vähärasvainen jugurtti ( 400g) + pähkinä sekotusta sekaan ( tollanen purkki jossa on kaikennäkösiä eri pähkinöitä)
Onko pahan kuulonen ?
Elenya;2983428 begin_of_the_skype_highlighting**************2983428******end_of_the_skype_highlighting sanoi:^ Iltatreenin jälkeen olen syönyt yleensä purkillisen tonnikalaa öljyssä ja/tai pari kananmunaa, tomaattia ja purkillisen ehrmannia. Vedän heran usein maidon kanssa, ihan vaan maun takia, ja siitä tulee usein aika täysi olo jo pelkästään. Ehkä yksinkertaisesti syön sitten vain liikaa yhteen syssyyn?