Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

Osaisiko joku vinkata, mikä olisi hyvä vihreä tee-jauhe? Olen käyttänyt Fastin kapseleita, mutta tekisi mieli kokeilla vaihteeksi myös ihan vihreä tee-jauhetta/uutetta. Entäpä osaako joku neuvoa, mikä vitamiini/lisäravinne auttaa verenkiertoon? Mulla on luonnostaan tosi huono verenkierto ja nyt varsinkin hyvin ilmastoidulla työpaikalla on aivan tuskaa, vaikka olisi paljon vaatteita. Olen oikeasti pukeutunut asiallisesti ottaen ongelman huomioon, juon lämmintä vettä jne., mutta josko olisi vielä jokin aine lisäämään lämmöntuotantoa (?) tai joka pistäisi veret kiertämään. Ei siis mitään rasvanbuustausta välttämättä, vaan helpottamaan oloa.

Onko yhdestäkään näistä lisäravinteista todellisuudessa mitään hyötyä? Onko yhdenkään noiden tuotteiden käyttö suositeltavaa?

L-arginine, L-glutamine, L-leucine, R1, Crp (Kaikki UFSn tuotteita)

Olisko kellään ehdotuksia miten ufs r1:n maun sais paremmaks? Seon nimittäin.. eläimellisen makusta :D
oon yrittäny sekottaa joihinki mehuihin mutta ei ole ollu paljon vaikutusta..

Onko yhdestäkään näistä lisäravinteista todellisuudessa mitään hyötyä? Onko yhdenkään noiden tuotteiden käyttö suositeltavaa?

L-arginine, L-glutamine, L-leucine, R1, Crp (Kaikki UFSn tuotteita)

No sanotaanko näin, että ilmankin pärjää tosi hyvin. Ite en lähtis massia noihin tuhlaamaa.

Osaisiko joku vinkata, mikä olisi hyvä vihreä tee-jauhe? Olen käyttänyt Fastin kapseleita, mutta tekisi mieli kokeilla vaihteeksi myös ihan vihreä tee-jauhetta/uutetta. Entäpä osaako joku neuvoa, mikä vitamiini/lisäravinne auttaa verenkiertoon? Mulla on luonnostaan tosi huono verenkierto ja nyt varsinkin hyvin ilmastoidulla työpaikalla on aivan tuskaa, vaikka olisi paljon vaatteita. Olen oikeasti pukeutunut asiallisesti ottaen ongelman huomioon, juon lämmintä vettä jne., mutta josko olisi vielä jokin aine lisäämään lämmöntuotantoa (?) tai joka pistäisi veret kiertämään. Ei siis mitään rasvanbuustausta välttämättä, vaan helpottamaan oloa.

Mistä mahtaa johtua kun koulusta kun tulen ja sitten syön ja hetken ajan päästä pitää mennä paskalle :D jonka jälkeen juon kahvit ja tulee taas paskahätä, mutta se on semmosta ihan löysää tavaraa ja tämä siis tapahtuu JOKAPÄIVÄ ja tässä juuri klo 16-17.00.. omituista on myös se että tätä ei kyllä ole kovin kauaa ollut vaan ehkä noin 2kk ja paino on ollut kolmen viikon ajan 77,2 kg ja pitäisi massaa saada (siis tämähän ei välttämättä liity tähän mitenkään).. eli toisinsanoen se varmaan liittyy tuohon kahviin, mutta miksei tätä sitten ole ollut tämän kauempaa? Eli kahviin ei ole ennen liittynyt mitään tämmöisiä ongelmia vai onko vaan aineenvaihdunta parantunut? Pituus 177, ikä 18v.

miks ihmeessä kanasuikaleet 400g paketissa sanotaan että siinä on se 400g kun oikeesti paljon vähemmän ? vedin tossa nassuun paketin (400g) kanasuikaleita hunajamarinadissa ja paistamisen jälkeen katsoin paljonko painoivat niin lukema oli sellanen 279g 400gramman paketista.!

miks ihmeessä kanasuikaleet 400g paketissa sanotaan että siinä on se 400g kun oikeesti paljon vähemmän ? vedin tossa nassuun paketin (400g) kanasuikaleita hunajamarinadissa ja paistamisen jälkeen katsoin paljonko painoivat niin lukema oli sellanen 279g 400gramman paketista.!

Joo, eli se 400g on kokonaispaino marinaadeineen päivineen.. Ja mitä arvelet tapahtuvan kuumalla paistinpannulla? No marinaadista ja lihoista haihtuu huomattavat määrät vettä, jota koko laatikon sisältö isolta osalta onkin.

Joo, eli se 400g on kokonaispaino marinaadeineen päivineen.. Ja mitä arvelet tapahtuvan kuumalla paistinpannulla? No marinaadista ja lihoista haihtuu huomattavat määrät vettä, jota koko laatikon sisältö isolta osalta onkin.

njoo tietysti haihtuu marinaadissa hyvinkin paljon grammoja, mutta se että noinkin paljon niin huoh. Ilman marinaadissa tippuis grammoja mutta tuskin niin paljon ?

Kahvi pistää aineenvaihduntaan liikettä ja itselläni ihan sama homma eli paskalla saa juosta joka aamu :(

Ahaa ok, mulla sitten vaan aineenvaihdunta jostain syystä vilkastunut.. ja toi kun käy paskalla niin se on kyllä niin löysää tavaraa et huh huh.

moro!
onko kellään kokemusta lisäravinnepuolen tuotteista nimeltä Redram ana bold ja hard testo?
itse lisäravinne puolelta käytän proteiini, kreatiini, beta-alaniini, magnesium, monivitamiini ja omega, eli olisiko nuista tuotteista oikeasti apua lihasmassan ja voiman kasvuun?
Onko mannisen Urasibol täyttä rahan tuhlausta?

oma mielipiteeni hiilareita kohtaan on, että kohtuudella niitä ja enemmän proteinia. myös palautusjuomaan protskuja ehdottomasti. moni syö turhaan liian paljon hiilareita tarpeeseen nähden. toki niitäkin täytyy saada.

ja tämä siis oma kokemus, ei missään nimessä ainoa ja oikea tyyli.

Veikkaisin että raja alkaa tulemaan siinä 7000-8000kcal kohdalla. Riippuu mistä energiansa ottaa. Jos juot rypsiöljyä 500ml päivässä saat jo siitä 4500kcal. Tulis varmaan aika rasvasta paskaa, vai pitäskö sanoo paskasta rasvaa toisesta päästä ulos. :hyper:

Onhan se mahdollista jos kulutusta on oikeasti helvetisti mutta sitten pitääkin jo olla laittamassa koko aika ruokaa himassa ja puol päivää menee ruokapöydässä notkumiseen ja syömiseen. Yllättävän paljon saat noilla pituus ja painomäärillä energiaa kulumaan.

Viitaten varastomiehen postiin...

Moriens! Itellä salitreenit sijoittuu töiden ja muiden menojen takia aina iltaan ja treenin jälkeinen ateria on viimeinen ennen nukkumaanmenoa. Salin jälkeen tulee nautittua 2,5dl Spiritin recovery & energya (20g hh, 20g p) ja iltapalla saattaa tulla 40g hh lisää tuon palkkarin lisäksi. Kysymykseni kuuluukin kuinka paljon viimeisellä aterialla uskaltaa vetää hiilareita? Tuo salin jälkeinen ateriahan on kuitenkin todella tärkeä, mutta aina sitä kuitenkin muistaa jostain lukeneensa kuinka ennen nukkumaanmenoa nautitut liikahiilarit kertyy helvetin helposti ylimääräiseks fläsäks.

Back
Ylös Bottom