Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu aloin puhistelemaan head bladea ja onnistuin perkele rikkomaan sen. :( Piti tilata uusi. Viikon joutuu höyläilemään jollain vitun pirkan höylillä.

Kaks kundia juhannuksen alla (aaton aattona). Olisin halunnu tehdä jalkatreeniä, joten rohkeasti marssin kysymään, kun pojat pelleilivät kyykkypaikalla (pelleilyltä näytti, hihittelyä ja jotain sohlaamista) että tarviitteko tätä. "Joo tarvitaan, me vasta alotetaan". Kysyin, että kauanko menee. "Ainakin kakskyt minuuttia" (hiljaisempi kaveri tässä kohtaa yritti että eikä mee kun korkeintaan kymmenen, mutta äänekkäämpi piti pintansa). Siirryin itse suosiolla prässiin koska ei ollut aikaa odotella kahtakymmentä minuuttia. Äänekkäämpi kaveri ei sitten mitään tehnytkään vaan siirtyi samantien makoilemaan penkkauspaikalle. Hiljaisempi kaveri teki kulmasoutua päin helvettiä, äänekkäämpi "opasti" samalla kun "penkkasi". Tätä hilkutusta kesti n. 10 min, jonka jälkeen kyykkypaikka tyhjeni.

Prässin jälkeen olin siirtymässä smithiiin kyykkäämään, niin eikös tää äänekkäämpi jo roikkunut siinä tangossa jalkojen nostoa tehden. Kysäisin, josko pääsisi treenaamaan. "Mä vasta alotin, ainakin kymmenen minuuttia menee..". Kysyin, josko hän voisi tehdä liikettä esimerkiksi leuanvetotangossa, kun sattui olemaan tyhjänä. Vastahakoisesti äänekäs suostui.

Hauskin oli kuitenkin vielä edessä. Hiljaisempi kaveri oli nyt siirtynyt penkille, kun tämä äänekkäämpi soitti suutaan ja veteli kerran kymmeneen minuuttiin yhden vatsasarjan. En seurannut koko keskustelua, mutta yhtäkkiä alkoi the punnerruskeskustelu. Hiljaisempi: "Jos mä saan helposti 50 punnerrusta, niin kyllä sunkin täytyy!" Näinpä äänekäs aloitti punnertamaan, noin kahden sentin liikkeellä "pitkää sarjaa". Koko sali (joka on pieni) pysähtyi katsomaan. Yleensä en kuulu niihin ketkä tuntee myötähäpeää, mutta tässä kohtaa liikahti.

Koko treenin ajan äänekkäämpi muisti hokea ehkä pakkikselta lukemaansa mantraa: "Ei tästä oikeestaan oo mitään hyötyä, kun huomenna kuitenkin on juhannus. Ei tää kyllä mitään hyödytä, jos aikoo dokaa. Ei tästä oo mitään hyötyä". :lol2::lol2:

Terkkuja vaan jos luette tämän! ;)

Ei jumalauta mitä postauksia. :hyvä:

Ite en oo vielä kauheesti salilla käyny, mut yks ihmeellinen tapaus on silti tullu koettua. Liikuntamyllyssä oli kerran kaks jostain Aasian perukoilta peräisin olevaa nuorta sälliä. Toinen reenasi kauluspaidassa ja pillifarkuissa + letti jollain geelisysteemillä pystyssä. Toinen taas mielettömän liian suuressa hihattomassa paidassa luisine käsineen ja letti myös vahattuna. Mikähän järki tollasessa sit on..

Yes, 4-vuotiaana alotin. En muista tuloksia kun vasta 9 ikävuodesta eteenpäin....

Niin ja se päivän komedia salilla:
1 tyttönen opetteli kyykkyä salilla jonkun ulkkariäijän kädestäpitäen opetuksella. Äijä opetti kaiken päin vittua ja meinasin jo puuttua asiaan, mut feng shui sanoi, että what ever fuck it. Kaiken kruunasi se, että tyttö kaatui perseelleen usemman kertaa, vaikka teki pelkällä jumppakepillä :D

Edellisestä kunnon treenistä on nyt viikko ja pää hajoo ihan just. Viime keskiviikkona tapahtui jalalle jotain (edes lääkäri ei tiedä, mikä mua vaivaa..), torstaina kuvataan josko näkyis jotain rasitusmurtumaa. Kipu ei oo helpottanu yhtään ja kämpässä on enää tasan 2 leffaa, mitä en oo katsonut. Alkaa tää sohvalla makoilu riittää! Lauantaina jo uhmasin lääkärin kieltoa ja kävin tekee yläkroppatreeniä, mutta kun se laitteelta toiselle liikkuminen ei oikein tahtonut sujua, ni treenistä jäi jäljelle vain v*tutus. Argh!

Kirjotukset vituttaa. Naiset vituttaa. Tietyt henkilöt vituttaa. Kuumuus vituttaa. Työt vituttaa. Kissat vituttaa. Joku saarnaaja kävi tänään, se vituttaa. Ei oo ruokaa, vituttaa. Pitää käydä heti aamusta kaupassa, vituttaa. Pitää huomenna alottaa ryyppäys jo ennen puoltapäivää, vituttaa. Kahvi loppu, vituttaa. Suihku on ollu jo 2kk paskana, vituttaa. Ummetusta, vituttaa. Oon leikannu kynnet liian lyhyiks ja nyt kirvelee, vituttaa. Marja tyrni vitutaa ihan saatanasti. Rahaa menee ihan saatanasti, vituttaa. Ranne on paska ja piti ostaa tuki, vituttaa. Unirytmi vituillaan.Kaadoin teet näppikselle ja tietenki hajosivat. Kuulokkeet pitäs ostaa uudet. Kädet haisee tonnikalalta. Päivät on tylsiä. Meinaa taas pukata masennusta, pitää lyyä vastaan. Mun crocksit on hävinny. Vyö ei mahu housujen lenkeistä läpi. Pitäs kohta alottaa ajot. Ei jaksa tehä mitään. Pitäs tiskata, siivota ja tehä pyykit.

Treeni ja metalli pitää hengissä.

Ei saatana mikä vitutus...

Piitkä tarina, ehkäpä tää helpottaa kirjottamalla.

Mä oon tyttöystävää auttanu enemmän ku omat voimavarat jaksaa, oon kuluttanu hirveät määrät perintörahojani lahjoihin, taksiin joka sairaskohtaus hetkellä, sairaalakuluihin, ruokaan ym... Vervellä olin opiskelemassa, sain työharjottelupaikasta monoa ku en paikanpäälle ilmestynyt. Syynä oli se, kun olin katsomassa tyttöystävääni sairaalassa aamusta yöhön, niin kauan kunnes heittivät ulos. Molemmilla masennusta, minulla keskivaikea ja tyttöystävällä vaikea. Itsetuhoisuutta mm. Ja sitten helvetti hänen vanhemmat ja veli vain haukkuvat minua, ignooraavat täysin kaiken mitä olen hänen puolestaan tehnyt...

Jooh, alotetaanpa "pikasesti"

Noh, motivaatio ollut elämässä sitä ja tätä, 9. luokan kävin vain kokeet tekemällä, sen jälkeen pidin välivuoden ja sen jälkeen oli tämä Verve. Tämän työpaikan jälkeen mistä sain lähtöpassit menin turkistarhalle, kävin siellä kuukauden, pari joka aamu 8 tekemässä 6 tuntia töitä, ensimmäiset 2 viikkoa olikin ulkotöitä piristävässä tammikuun pakkasessa. Sormet jäätyneinä tein töitä minkä jaksoin, ei huvittanut, mutta tein silti työt. Tämän jälkeen menin töihin Myllylle, olin siellä 2 viikkoa. Sen jälkeen oli tarkoitus mennä vielä viikoksi töihin, tällä kertaa kauppaan. En jaksanut masennukseltani yhtään mitään, kävin pari päivää ja ilmoitin etten enää vain jaksa. Tästähän tuli hirveät haukut "anopilta".

Noh, tähän asti kun oltiin yhdessä oltu se puolisen vuotta (tällä hetkellä pian vuosi täynnä) ja siihen oli jo sisältynyt paljon viiltelyä, sairaskohtauksia (pyörtymisiä yhtäkkiä, mm. Oulun finnkinossa, ambulanssi soitettiin vahtimestarin toimesta. Oli tajuttomana lähes 10min ja syytä ei löytynyt. Tällaisia oli useita, kiitos teatterissa auttaneille) ynnä muuta. Toki tyttöystävä on kärsinyt paljon tässä vaiheessa mutta itsekin olin jo henkiseltä puolelta hyvin raunioina. Edelleen tuntuu ettei mikään innosta, ei jaksa, en halua. Asiat tuntuu olevan "ihan sama". Asioilla ei enää ole merkitystä. En välitä mitä itselleni tapahtuu. En välitä saanko töitä, jaksanko opiskella tai saanko rahaa mistään. Kaikki on ihan sama.

Tyttöystävä myös saanut paljon itkuraivo kohtauksia, huutanut, vittuillut, juonut itsensä huonoon kuntoon ym. Itse en pidä hänen juomisestaan lainkaan, ja hän juuri muutama päivä sitten (minun synttäreilläni) lähti kaverien luokse vanhaan koulumiittiin. Noh, tietenki joivat, kuulemma sammui sinne. Itse en tästä pidä yhtään ja hän tietääsen. Myöhemmin hän myös valehteli että sammui erään pojan syliin. Tästä suutuin kovasti ja sen jälkeen hän sanoi että hän vain testasi välitänkö ja olenko mustasukkainen. Aika lailla alkoi polla jo pettää... Myöhemmin tuli taas riitaa jostakin, ja hän ryntäsi vessaan kovaa vauhtia. Tiesin jo etukäteen mitä hän tekee kun hän laittoi oven lukkoon. Joo, viiltelyä. Ei saatana. Tämän jälkeen kun hän tuli vessasta kädet täysin veressä, menin jo ihan sekaisin. Pää tuntui sekoavan, kävelin edestakaisin, löin oveen muutaman jäljen, löin seinään, potkin seinää ja olin täysin sekaisin. Ja tämä 1 aikaan yöllä, naapurit taisivat tykätä.

Noh, tuosta välikohtauksesta selvittiin.

Viimein luulin että ensimmäistä kertaa pitkään aikaan olisi EDES YKSI HYVÄ PÄIVÄ.. Mutta joo, tänään hänen veljensä käytti häntä ulkona, halusi jutella. Noh, kivoja juttelikin. Minua haukkui, sanoi että minä varmasti uhkailen tyttöystävääni ja siksi hän on kanssani, ja ettei minuun voi luottaa. Sanoi myös etten ole hyvä hänelle ja ettei hän vain itse näe sitä. Kehtasi se vitun vatipää vielä ehdottaa että lähtevät kattomaan hänelle uutta poikaystävää. Tämän jälkeen meni vintti ihan sekasin, laitoin facebookissa viestiä että tulee juttelemaan henkilökohtaisesti. Saatana. Herrasmiesmäisen rauhallisesti ajattelin ihan ensimmäiseksi pistää kunnolla turpaan. En jaksa välittää seurauksista, enkä ylipäätänsä mistään.

Tuntuu ettei jaksa enää... Joka päivä tällaista... Ollut jo kohta vuoden. Ja en halua erota. Ja vaikka haluaisinkin, en voisi. Hän on sanonut että jos hän yksin jää, alkaisi viiltely. Ja tietenkin tuntisin syyllisyyttä.

Saatana. Nyt tuli kiroiltua, anteeksi. Luulisi että "kyllä sitä rauhoittuu ku nukkuu vähä ja miettii". Joo-o, puolisen päivää mutta viha vain nousee kokoajan. Ei kestä pää. Ja jokaiselle vesipäälle jonka mielestä tämä on vain tätä "teini-iän kriisiä"... Noh, sanotaanko että tuskin kukaan tällaista jaksaisi. Ei voi sanoilla selittää tätä. Joka päivä syytöksiä, vittuilua, viiltelyä, bulimiaaki oli jonkun aikaa, sairaskohtauksia... Jooh, nyt on teksti kyllä selvästi teinin kirjoittamaa mutta mikäs siinä, threadi on "Vituttaa niin ankarasti". Joo. En tiiä.

Ei helpottanu. Ei tarpeeksi...

Kiitos kuitenkin ja anteeksi.

Mikä teitä vaivaa? :wtf: Siis oikeesti? Muija pihalle ja uutta misua kehiin. Meressä on paljon kalaa. Vai kauanko tollasta kelailit katsoa.

Joo muija vaihtoon vaan. Myöhemmin naurat ja mietit, että miksi tollasta piti kestää.

Vituttaa kun taisin joutua kusetuksen uhriksi ja menettää 10e.

Väsyttää ihan sairaasti. Vielä olisi pari tuntia töitä jäljellä... Haluan nukkumaan! Ja tiedän jo ennestään että se joka tulee aamuun, tulee aina pari minuuttia myöhässä ja sitten pitää vielä raportoida yön tapahtumat ennen kuin pääsee lähtemään... On se kumma miten ei voi tulla ajoissa. Onneksi on ollut rauhallinen yö...

On kyllä väsyttänyt ihan pirusti, vaikka tullut nukuttua ihan normaaleja 7 tunnin yöunia.

Varmaan tämä jatkuva helle verottaa, illalla jos käy ulkona reippailemassa oikeen kunnolla niin kyllä on naatti. Ruokakaan ei maistu niin varmaan tulee normaalia vähemmän syötyä.

Ei saatana mikä vitutus...

Piitkä tarina, ehkäpä tää helpottaa kirjottamalla....

Ei helvetti :eek: Nyt mies mahanalus jalkoja täyteen, oot niin nuori vielä ettei sun kannata jäädä moiseen suhteeseen. Juokse karkuun ja äkkiä ennen kuin sun kuuppasi menee lopullisesti sekaisin. Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että tuollaisen kanssa seurusteleminen ei johda kuin omiin mielenterveysongelmiin.

Back
Ylös Bottom