Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

prkl Itella ryöstää kiinanpaketin tullauksesta 55€ kaiken muun hyvän lisäksi. Ja täällä periferiassa kun asuu niin lähin tullin toimipiste on reilun 100km päässä eikä ainakaan viikkoon mahdollisuutta käydä itse sitä hakemassa joten pakko alistua. Murr.

Oonkohan mä niin epäluotettavan näköi vai mikä mussa on. Ettiny kämppää kohta jo reilut pari kuukautta, käyny kattoo paria tusinaa mistä olisin ollut kiinnostava ja yhdestä on soitettu takaisinpäin, ja sekin vain, että meni toiselle... Muutan tohon rantaa telttaan asumaan.

Hah! Ite taas oon kilttipoju pullaposkilla ja sulosella äänellä: sain sen kämpän minkä halusinkin:) Mutta se taas vituttaa, että ei nuo pullaposket ainakaa nuoremmissa naisissa kiinnostusta herätä:( tai sit se on toi kiltteys..

Ei saatana mikä vitutus..

Privan lähetys ei onnistunut, joten laitan sitten tähän. Ensimmäisenä suosittelen kyllä sulle, että otat yhteyttä Mielenterveystoimistoon (http://www.ouka.fi/sote/paivystys/index.htm#Mielenterveyspäivystys ), sillä tyttöystäväsi on selvästi uhka itselleen omalla käyttäytymisellään (viiltely, tolkuton juominen, jne.) ja yrität saada hänet hoitoon. Ottaen huomioon oman tilanteesi, niin omaishoitajana ja "pelastava ritarina" ei kannata minun mielestä yrittää enää jatkaa, sillä pian olette molemmat yhtä pahasti sekaisin. Olen saanut vierestä katsella kuinka hyvä kaveri yritti pelastaa tyttöystäväänsä, jolla oli vaikea kaksisuuntainen mielialahäiriö, hoitamalla häntä ja huolehtimalla lääkityksestä, mutta kun omakin loppuunpalaminen oli lähellä, niin hänkin joutui myöntämään oman rajallisuutensa ja lähes tulkoon pakotti tyttöystävänsä menemään suljetulle osastolle hoitoon. Tyttöystävä ei siis suostunut myöntämään omaa sairauttaan, joten ainut mahdollisuus oli suljettu osasto ilman pelko itsemurhasta tai muusta sellaisesta.

Sinuna kyllä laittaisin oman hyvinvointini etusijalle, varsinkin kun sinullakin on masennusta. Sen jälkeen, kun olet saanut tyttöystäväsi hoitoon, niin sen jälkeen kannattaa keskittyä tulevaisuuteen ja terveyteen ja suosiolla katkaista välit tyttöystävään. Näin kaverikin toimi ja hän voi hyvin ja ex-tyttöystäväkin on vielä hengissä, mutta joutuu aina tämän tästä vierailemaan suljetulla osastolla.

http://www.eveningexpress.co.uk/Article.aspx/1830372?UserKey

Asuttiin ja tyoskenneltiin yhdessa 2 kuukautta ja Mark oli yks laheisimmista ja ensimmainen ystava mita mulla on taalla ollut. Sammui katolle bileiden jalkeen ja kierahti maahan ja mua vituttaa suunnattomasti "ystavat", jotka jattavat toisen johonkin vitun KATOLLE sammuneena. Varsinkin kun tiedan etta Mark ei olisi ikina, ikina tehnyt niin kenellekaan.

Vituttaa muutenkin tallaiset turhat kuolemat ja se, etta ne tapahtuvat hyville ihmisille...

Tuossahan puhutaan että mies putosi parvekkeelta?

edit. otan osaa

Meille kerrottiin, etta kyseessa oli kattoterassi tms. ja bileet, minka jalkeen Mark sammui ja putosi. Mene ja tieda sitten, mutta nain Markin sisko kertoi...

Nordea on taas päätynyt reilukerhoratkaisuun. Tänään tuli kirje 7.13 euron tilinylityksestä, "jos ylitys on edelleen maksamatta 28.06.2010, siirrämme asian perintätoimiston hoidettavaksi" kirje päivätty 14.06. Kyllä mä ymmärrän että englantiin on pitkä matka suomesta, mutta ei voi kestää viittä viikkoa kirjeellä tulla perille.

Kokemuksesta voin sanoa että DonHessun tapauksessa kannattaa tosiaan tehdä niinkuin prinssinakki sanoi. Jos jäät suhteeseen huolehtimaan tyttöystävästäsi sinusta tulee pikkuhiljaa täysin samanlainen, masentunut jne.

Kun pistät välit poikki, pitkän aikaa tulee olemaan vaikeaa mutta ajan kanssa olo paranee. Siihen pitää vain luottaa...

Alakerran baari menee kiinni ja siinä samassa menee sitten duunipaikka.:/

+että Kotkassa ei järjestetä ollenkaan jälkihakua kun kaikki paikat meni jo kevään yhteishaussa. Ei hirveästi aikuiskoulutuksen vaihtoehdot inspaa mut ei kait tässä muukaan auta..

Loman jälkeen palasin duuniin ja sähköpostiin tullut ihan liikaa postia, arrgh!

Back
Ylös Bottom