LENKKEILY EI TODELLAKAAN OLE HYVÄ KEINO VÄHENTÄÄ RASVAPROSENTTIA?? kerro miten rasva sitten palaa rahaiten??? lukenut olen dietti, lenkki niin johan saa läskit kyytiä tai minulla ovat ainakin saaneet
Nopein ja paras keino päästä kuntoon on ruokavalion kautta.
Toki on olemassa lukuisia keinoja edistää rasvamassa poistumista kuten intervallit, spurtit, laktaattia tuottava treeni yms.
Mutta loppujen lopuksi se on kuitenkin ruokavalio mikä sen kunnon tuo.
Tidus, pahoittelen hieman lapsellista kommenttiani, sattu vaan ärsyttämään :D
En itse näe asiaa noin, tai siis en pidä hifistelynä. Koska ihmiset ovat nykypäivänä aika usein kroonisesti väsyneitä, verenpainetauti on jo niin yleinen että siitä ei jakseta edes vaahdota, ja kansat lihovat silmissä niin en näe muuta yhteyttä kuin ruokavalio.
Ja silloin kun alkoi ensimmäisen kerran low fat/high carb-dieetit puskemaan niin porukka alkoi lihomaan.
Hiilareista on tehty vain muka niin elintärkeitä. Ja syykin on aika ilmeinen, onhan sokeri paljon halvempaa ja helpompaa kuin liha.
Kauppojen hyllyt notkuvat sadoista sokerilla kyllästetyistä ruoista, näistä tulee 100% suurempi voitto koska valmistaminen on halvempaa ja on helppo lyödä kylkeen "low fat" tai "fat-free"