Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa niin perkeleesti ettei mitään rajaa. :curs: Olin käymässä kaupassa ja sit alko sataan ihan kaatamalla ja mä järkevänä olin laittanu päälle lyhyet shortsit ja paidan josta rupes näkyyn läpi kun se kastu ihan märäks. Kiva oli kävellä varmaan kilometri kotiin ihan litimärkänä ja paita liimautu ihoon kiinni mikä teki matkasta niin helvetin mukavaa. :curs: Vähän hävetti kävellä kotiin ku paidasta näky läpi :nolo:

Nyt vituttaa niin perkeleesti ettei mitään rajaa. :curs: Olin käymässä kaupassa ja sit alko sataan ihan kaatamalla ja mä järkevänä olin laittanu päälle lyhyet shortsit ja paidan josta rupes näkyyn läpi kun se kastu ihan märäks. Kiva oli kävellä varmaan kilometri kotiin ihan litimärkänä ja paita liimautu ihoon kiinni mikä teki matkasta niin helvetin mukavaa. :curs: Vähän
hävetti kävellä kotiin ku paidasta näky läpi :nolo:

:kuvia:

Kiitos.

Joopa joo. Kaks päivää saikkua ja tulehduskipulääkekuuri mystisen jalkakivun vuoksi. Kesäloma alkaa huomenna (ellen maanantaina hae lisää saikkua), joten saa nähdä meneekö loman alku ihan pieleen tän takia - oli jo kovasti suunnitelmia, mut nyt ei voi kunnolla edes kävellä.. :(

Kävin tossa eräs päivä uimassa. Kastautumisen jälkeen tajusin, ettei mulla ollut normivaatteita mukana. Jouduin sitten olemaan siellä uimarannalla märät uimahousut päällä :(

Tänään todistin kuinka kaksi nuorta kundia (surffishortseista ja hiuksien muodoista päätellen jotain poikamalleja tai vastaavia gigoloita) treenasivat salilla.. Toisella oli rannetuki toisessa kädessään, jota yleensä pidetään ranteessa jos ranteessa on jotain vikaa... Jo hyvinhän ne taljat ja hauiskäännöt onnistu, sitten :

guido1: mennään tekee hauisten jälkeen vatsoja

guido2: no eikä, kun siinä tulee niin hiki

Joutu vähän hymähtää siinä vaiheessa, kun ite valutin hikeä lattialle kuin vastateurastettu lehmä verta.. Oikeesti, hiki salilla?.. Liekkö baariin olivat suoraan menossa, vai mitä vittua..

Ei kait siinä...

Ensin oltiin ihan hyvässä hengessä viettämässä keskikesän juhlaa kouluporukan kesken, kunnes kaveriporukka yllytti sitten suihkuttelemaan erään toisen kaverin varsin märäksi. No tämähän oli pakko suorittaa, joten tuumasta toimeen. Kun tämä oli tehty, heitin letkun sivuun ja juttelin tämän kastellun kaverin kanssa aivan muista asioista. Kun käännyin jatkaakseni normaaleja juttujani, tuli vastaani paineletkusta melkoisella paineella vettä suoraan silmiini blokaten kaiken näkemisen. Syöksyin siis enempiä ajattelematta suihkuttajaa päin, ja vasta kun suihku oli lakannut ja näkö palannut huomasin että kyseessä oli eräs tuttava (ei siis varsainainen kaveri) jolla oli (mielestäni olalla, myöhemmin kaverin puheiden mukaan muutettu) kädessä järjestelmäkamera mallia kallis. No sehän meni ukon mukana altaaseen, tosin poimittiin sieltä sekunnin murto-osassa ylös. Tapauksen jälkeen kameran omistaja oli varsin nöyrää poikaa ja sanoi ettei mitään varmasti mennyt hajalle ettei mitän hätää tule olemaan.

Vaan eipäs siinä, puolisen tuntia myöhemmin kun tulin paikalle kaveri tönäisi terävästi rinnuksista ja huutaisi että joudun maksamaan puolet. Kysäisin että mistä, ja kohteena oli kuulemma kamera. Ihmettelin syytä ja jotain vioista hän luetteli, itse kun en kameroista ymmärrä...
Kaikki kaverit ja tuttavat kuulemma näkivät etten tosiaankaan nähnyt mitään, ja kuulemani mukaan muutama jotka eivät (ymmärtääkseni) edes nähneet mitään sanovat kiveen kovaan etten voinut tietää että juuri hän oli letkun toisessa päässä ja hänellä oli kamera kädessä/missälie. Eli enemmistö on minun puolellani.

Mutta se tässä vähän harmittaa, että juuri minun tutorini sanoo nähneensä kaiken läheltä, ja väittää kiven kovaan että minä tiesin tasan tarkkaan että letkun toisessa päässä oli juuri tämä kaveri, ja että tiesin tasan tarkkaan että hänellä oli kamera kädessä. Hän väittää myös olleensa sillä paikalla jonka läpi työnsin tämän suihkuttajan, joten kaiken järjen mukaan hän olisi lentänyt mukana altaaseen...

Tämmöisiä mysteerejä tällä kertaa. Jos jokun tunnistaa itsensä lukiessaan, on vapaa ottamaan yhteyttä irkissä. Nick on varmasti tiedossa otsensä tunnistavilla...

Vittu kun vituttaa ettei moottoripyörissä tarvi ilmeisesti olla mitään äänenvaimentimia. Ja sitten aikuiset miehet joiden pitää käynnistellä pyörää 5xvuorokaudessa ja ajelukin on sellaista että käydään 10 min pyörähtämässä jossain ja tullaan taas takaisin pihaan päristelemään.

Eikö siis kenestäkään muusta ole vitun lapsellista se että tuhansien tai kymmenien tuhansien pyörissä ei ole kunnon äänenvaimentimia. Kasvattaako se jotenkin kullia että pyörä pitää kovaa pärinää. Kyllä mullakin lapsena oli päristimet polkupyörässä...

^ Ei vituta sit pätkääkään. Enemmän vitutti se, että ei saanu aamukahvia :jahas:

^ Ei vituta sit pätkääkään. Enemmän vitutti se, että ei saanu aamukahvia :jahas:

No joo, on tuokin aika paha. Eikä mua pärinät haittais jos ei tuo pentu heräis joka perkeleen kerta kun naapuri käynnistää pyörän, ja sehän muuten käynnistää usein...

Vittu kun vituttaa ettei moottoripyörissä tarvi ilmeisesti olla mitään äänenvaimentimia. Ja sitten aikuiset miehet joiden pitää käynnistellä pyörää 5xvuorokaudessa ja ajelukin on sellaista että käydään 10 min pyörähtämässä jossain ja tullaan taas takaisin pihaan päristelemään.

Eikö siis kenestäkään muusta ole vitun lapsellista se että tuhansien tai kymmenien tuhansien pyörissä ei ole kunnon äänenvaimentimia. Kasvattaako se jotenkin kullia että pyörä pitää kovaa pärinää. Kyllä mullakin lapsena oli päristimet polkupyörässä...
...sama täällä. Siten näillä aikuisilla ihmisillä ei ole minkäänlaista vuorokausirytmiä, vaan sitä pärrää pitää huudattaa ihan mihin aikaan vaan tahansa. Aika kiva yrittää nukkua ja aika kiva yrittää kertoa pienelle kolmivuotiaalle, joka pelkää sitä helvetinkoneen pärinää, miksei tuolla sedällä ole aivotoimintaa tuon pyöränsä kanssa. Okei, asutaan kaupungissa, mutta silti. Tiedän, että täällä Pakkiksellakinon muutama näitä munanjatkeidenomistajia, niin miettikää vähän.

sali ei ollu auki :curs:

Yks tyyppi rinnalle veti 20kg tangon ja kaatu selälleen. Ei ollu mikään kompastuminen vaan näkyi ihan selvästi että tanko painoi aivan liikaa ja ei pystynyt kontrolloimaan sitä:lol2:

Myllyssä käy nykysin joku kamppailulajin ukko puntilla, huutaa lähes joka liikkeessä niin paljon ja kovaa, että kuuluu sieltä painonnostolavalta sinne vaksien kopille :lol2:
Viimeset 17 vuotta oon salilla treenaillu enkä koskaan keskity muiden tekemisiin, mutta toi on jo aika infernaalista :rock:

edit. joka liike ja liki jokainen lämppäri....=D

Tänää joku sälli teki jonkin sortin kiertoharjottelua: Eka penkkiä, aina 2-3 toistoa kauhealla ähinällä ja pudotussarjoja 60 kg:n asti.

Sitten: suorinjaloin mavea paskalla tekniikaalla ja pudotti painot vyötärönkorkeudelta alas:ykkösiä tietenkin( paras paino 120 kg)

Seuraavaksi jalkakyykky smithissä: 20 kg limput per puoli ja ykkösiä taas.
Ylätalja eteen kauhealla heijauksella, ojentajat, alatalja, reiden ojennus & koukistus, jalkaprässi, vatsat jne....

KAIKKI TOTAALISEN PÄIN VITTUA ;)

Yks tyyppi rinnalle veti 20kg tangon ja kaatu selälleen. Ei ollu mikään kompastuminen vaan näkyi ihan selvästi että tanko painoi aivan liikaa ja ei pystynyt kontrolloimaan sitä:lol2:

Tulee mieleen 1 kaveri joka veti rinnalle 15kg tangon, missä 2,5kg painot päissä ja teki puolikkaan pystypunnerruksen ja tanko lensi niskan taakse :D

Pitäisi jotain töitä saada, kun alkaa AMK-opiskelut nyt syksyllä..

Jatkaisin muuten varastossa missä nyt oon, helppoa rahaa ja ihanat työkaverit, mutta on edessä muutto Lahteen. En millään haluaisi kassalle töihin, se vuosi mitä olin riitti mulle ihan täysin.

Mol.fi:ssä ei oo mitään, pitänee mennä kyselemään ympäriinsä. Joku erikoiskauppa vielä kävis, mutta elintarvikekauppojen kassat on iso nounou. Kai sitä joutuu menee kassalle jos on ihan pakko .. Kunpa löytyis jotain muuta. :(

Back
Ylös Bottom