Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

huomasin tänään että 300g lähteny painoo pois parissa päivässä ja käden ympärys pienentyny puolsentii? ;ooo miten tää on mahollista? ja en oo mitannu pumpissa sitä kädenympärystä. voiko johtua esim. liian vähästä proteeinin saannista?
Tämä on ihan toimiva tapa. Eli syöt runsaasti puhdasta ruokaa, mielellään yli kulutuksen jos massaa halajat. Proteiinia n. 2g per rasvaton painokilo.Olisi aika kohta hommata salikortti vuodeksi, ja treenata se vuoden ympäri kunnolla. Miten pitäisi vuosi käyttää salissa ja ruoan kanssa? Olisiko järkevää syödä kunnolla ja käydä samalla salilla tekemässä lihaksia
Olisi aika kohta hommata salikortti vuodeksi, ja treenata se vuoden ympäri kunnolla. Miten pitäisi vuosi käyttää salissa ja ruoan kanssa? Olisiko järkevää syödä kunnolla ja käydä samalla salilla tekemässä lihaksia, vai olisiko hyvä tehdä joku parin kuukauden lihoamiskuuri, jonka jälkeen poltetetaan rasva pois?
181cm/63kg :/
ja tsemppiä ;)
Tuo ehdottamasi 1-jakoinen ohjelma, missä oli kyykkyä ja maastavetoa, ei ole ihan omia lempilaitteita. Tietysti, voisihan tuota toki kokeilla, mutta motivaatio saattaa mennä noissa liikkeissä, kun niitä on tullut kokeiltua. Entä jos tekisi oman vapaaehtoisen ohjelman?
3-4 kertaa viikossa.
Penkkipunnerrus 3x5
Ristivetotalja 5x12
Vetolaite 5x12
Käsipaino 5x12
Vartalonkiertoliike 4x10
Olisiko tuohon vielä lisättävää, vai onko tuossa jo liikaa yhdelle päivälle? Entä meneekö tuo ihan metsään, vai voisiko tuo jopa toimia? Jos on jotain samantyylisiä liikkeitä kuin nuo niin voi tietysti korvata. Tämä on vain ehdotus, älkää ottako hermoromahdusta tästä![]()
pari tuntia ennen treeniä 40g kaura-ruis tai neljänviljan hiutale ja 100g raejuustoa..
Syön kun tulen töistä kotiin, niin klo 15:45 tuon aterian, kun on sillon nälkä ja klo 18:00 siis desi kaurahiutaleita ja noin 100g raejuustoa ja noin klo 20:00 treeni ja 21:00 palkkari ja sitten 21:30 iltapala.
Tälläinen hentoinen 20 v. neito kyselee, pituutta 168 cm, painoa 51 kg. Käsivarressa, reisissä ja pohkeissa on ihan näkyvää lihasta, ja vatsastaki näkyy jos jännittää lihaksia niin jotain rasvan alta.
Olen ehkä turhan löysä, ja tarkoituksena ois alkaa kasvattamaan lihasta, kun olen liian hoikaksi päässyt. Että alkaako tuloksia tulemaan nopeammin, kuin jos lihaksia ei olisi ollenkaan käytetty? Menisikö tuossa tapauksessa ensin aikaa siihen, että lihas vain kiinteytyisi ennen kuin alkaisi kasvamaan..? Kuinkahan helposti "aloittelija" saa lihaksiaan kasvamaan, olisiko jo muutaman kuukauden kuluttua jo näkyvissä edistystä? Olen kuullut, että hoikalla lihakset näkyisivät helpommin.Onko helpompi alkaa kasvattaa lihasta, kun on jo timmiä lihasta?Tälläinen hentoinen 20 v. neito kyselee, pituutta 168 cm, painoa 51 kg. Käsivarressa, reisissä ja pohkeissa on ihan näkyvää lihasta, ja vatsastaki näkyy jos jännittää lihaksia niin jotain rasvan alta.
Olen ehkä turhan löysä, ja tarkoituksena ois alkaa kasvattamaan lihasta, kun olen liian hoikaksi päässyt. Että alkaako tuloksia tulemaan nopeammin, kuin jos lihaksia ei olisi ollenkaan käytetty? Menisikö tuossa tapauksessa ensin aikaa siihen, että lihas vain kiinteytyisi ennen kuin alkaisi kasvamaan..? Kuinkahan helposti "aloittelija" saa lihaksiaan kasvamaan, olisiko jo muutaman kuukauden kuluttua jo näkyvissä edistystä? Olen kuullut, että hoikalla lihakset näkyisivät helpommin.
Munakas: Juon vettä kyllä treenin aikana (tosin en ole kovin innokas veden juoja) Marde ja Vitamiini: Mitä mä sitten syön kun tulen töistä kotiin jos se ateria pitää siirtää siis tuonne myöhempään? Ja siis ei mulla mikään nälkä ole, kun siellä treenaan, vaan jostain ihmeen syystä vaan alkaa heikottaa, vaikka voihan se johtua tuosta että ei tuu kunnolla syötyä ennen treeniä. Mutta siis sanotaan että kyykyn ja prässin jaksaa tehdä kunnolla ennen heikotusta, mutta sitten kun siirryn reisi- ja takareisiojennuksiin, niin alkaa syke nousta aika korkeelle kun oon pitäny näissä 90sek palautukset ja kuten myös pohkeet prässissä ja istumaan nousuissa ja puhumattakaan tuosta vikasta liikkeestä eli istumaan noususta lisäpainolla, niin meinaa kyllä laatta lentää aina :D Eli voiko semmonen olla mahollista että treenaisin liian kovaa vai onko tuo edes mahdollista?
Ei ole olemassa mitään timmiä, kiinteää tai löysää lihasta, vaan vain lihasta ja läskiä. Siihen ulkoiseen habitukseen vaikuttaa siten käytännössä kaksi asiaa: lihaksen koko ja rasvan määrä sen päällä. Jos siis haluat lihaksikkaamman ulkomuodon, niin pyri kasvattamaan lihasmassaa ja minimoimaan rasvan määrä kehossa. Luultavasti sun tapauksessa tuota rasvaa ei ole juurikaan, joten lihasta lisää kasvattamalla pääset haluamiisi tuloksiin.
Aloitellessa tulee tuloksia hyvinkin nopeasti jos treenaa ja syö hyvin. Eli maltillisesti kalorit plussalle ja kovaa treeniä, niin kasvavasta painosta mahdollisimman suuri osa on lihasta. Muutamassa kuukaudessa varmasti näkyy jo tuloksia jos vain treenaat ja syöt laadukkaasti.
Voithan sinä syödä ihan mitä vaan siinä ennen treeniä, kunhan vain syöt. Jos treenaat kasilta, niin syö kunnollinen ateria siinä kuuden-seitsemän aikaan. Tai sitten treenaa aikaisemmin, vaikka viiden-kuuden välillä jos neljältä kiskaiset päivällisen naamaan. Treenin jälkeenkin kannattaa syödä kunnolla.
Jalat vaatii sen verra happea ja energiaa että sitä ruokaa kannattaa syödä kyllä ihan ateria ennen salitreeniä. Varsinkin näillä keleillä en ihmettele yhtään jos heikottaa kun paahtaa menemään eikä syö hyvin tai juo tai pidä suolatasapainosta huolta kun varmaan jokainen hikoilee soijaa kuin kastelukannu. Nälkä ei kerro kalorinkulutusta. Eikä kalorinkulutus kerro nälkää. Jos syö pelkän nälän mukaan niin kuumalla tulee varmasti syötyä liian vähän.Munakas: Juon vettä kyllä treenin aikana (tosin en ole kovin innokas veden juoja) Marde ja Vitamiini: Mitä mä sitten syön kun tulen töistä kotiin jos se ateria pitää siirtää siis tuonne myöhempään? Ja siis ei mulla mikään nälkä ole, kun siellä treenaan, vaan jostain ihmeen syystä vaan alkaa heikottaa, vaikka voihan se johtua tuosta että ei tuu kunnolla syötyä ennen treeniä. Mutta siis sanotaan että kyykyn ja prässin jaksaa tehdä kunnolla ennen heikotusta, mutta sitten kun siirryn reisi- ja takareisiojennuksiin, niin alkaa syke nousta aika korkeelle kun oon pitäny näissä 90sek palautukset ja kuten myös pohkeet prässissä ja istumaan nousuissa ja puhumattakaan tuosta vikasta liikkeestä eli istumaan noususta lisäpainolla, niin meinaa kyllä laatta lentää aina :D Eli voiko semmonen olla mahollista että treenaisin liian kovaa vai onko tuo edes mahdollista?