Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

voi VITTU!!! ajoin elämäni ensimmäisen kolarin, vituttaa kun pitää PANIKOIDA sen takia kun jollain takana olevalla on KIIRE! :curs:

Kerros vähä lisää tapahtuneesta. Kuitenki kaikki selvis pelkällä vitutuksella siit päätellen ku tänne kirjoitellaan vielä?

Vituttaa kun menin töissä telomaan alaselän. Tai en tiedä varsinaisesti mikä lihas jumittaa, mutta hermo on puristuksissa tuolta lannerangan suunnalta. Keskiviikkona vasta pääsee fyssalle, toivottavasti ei totea mitään vakavempaa. Välilevynpullistuma 15-vuotiaana ei kuulosta houkuttelevalta. Johan tässä kerettiin kuukausi treenaamaan ilman oireita, viimeks oli lonkankoukistaja venähtäny. Jumalauta, perkele ja kaikkea siltä väliltä..

Kerros vähä lisää tapahtuneesta. Kuitenki kaikki selvis pelkällä vitutuksella siit päätellen ku tänne kirjoitellaan vielä?

No jooh, eipä nyt mikään hirveen vakava onnettomuus ollut(onneksi). Oma auto kärsi vaan kun lanssin kylkee vedin. Tätä se on kun kortin saamisen jälkeen ei oo ajanu vuoteen ja yks kaks hyppää rattiin. Tästä ainakin opin sen, että vitut muiden tööttäyksistä, paniikin piikkiin toi meni. En tota sen tarkemmin jaksa selostaa, vituttaa vain...:jahas:

Jos joku ajaa perseessä kiinni, alan yleensä tahallaan hidastelemaan (5-10km/h nopeusrajotuksen alle) ja nautiskelen katsoen peräpeilistä miten takana oleva kuljettaja hikeentyy autossaan (varsinkin jos ei pääse ohi). Autokoulussa joskus sammutin auton mäkilähdössä liikennevaloissa ja takana oleva alkoi tööttäilemään. Opettaja käski odottaa kunnes valo vaihtuu punaiseksi ja mennä seuraavilla vihreillä. Näin tein, eikä seuraavilla vihreillä enää tööttäilyä kuulunut.

edit: Tämä siis mahtihousulle, kyllä se siitä. Itseäni vituttaa vaikkapa juuri nuo perseessä kiinni ajavat joka paikkaan kiirehtivät spedet.

Saatanan Vatsatauti...:curs::curs::curs:

Itellä on samansuuntaista vitutusta.

Tosin sillä erotuksella että mua vituttaa tyhmät ihmiset (enimmäkseen sellaiset keitä vituttaa tyhmät asiat). Lihavuudelle ja rumuudelle usein voi tehdä jotain niin se ei mua häiritse, mutta tyhmyydelle ei. Avaruus ja tyhmyys on loputtomia... Mutta jos nyt itse täydellisenä (mun kriteerit on oikeat kriteerit, ei vastaväitteitä), rikkaana, menestyneenä, hauskana, kauniina ym (en ole pinnallinen enkä ulkonäkökeskeinen) puhuisin hieman ulkonäöstä niin mua vituttaa laihat/lihaksettomat miehet (alle 100kg), lyhyet miehet (alle 170cm), köyhät miehet (alle 4000e/kk palkka ja sijoitukset ym) ja kaiken tähän päälle pienimunaiset miehet (alle 20cm). Naisissa ei vituta se jos joku on mua huonompi, se on vaan hyvä asia (voin loistaa sekä älykkyydelläni että kauneudellani entistä paremmin siinä rinnalla).

Sitten kun ne vitun tyhmät ääliöt ei pysty vaikuttamaan juuri muuhun kuin tuloihin niin ei hyvin mene. Eiku, hetkonen... ei ne pysty tuloihinkaan vaikuttamaan kun ne tosiaan on tyhmiä. Geenivirhe, ei aivoja, ei lihaksia...

Vittu kun vituttaa...

Ja tämä tarina on tosi!

Kiitos! Nyt ei vituta kesäflunssa läheskään yhtä paljon! :D

Okei, kiitos tiedosta :) Saitko puuttuvan osan muuten vielä ekaan palkkaan vai menikö seuraavaan?

Uusi laskelma tuli parin päivän päästä valituksesta ja rahat samaten. Tosin minulla ei ollut yhtään tuntia merkittynä siihen ensimmäiseen laskelmaan. Sen jälkeen tulikin loput palkat ihan oikein ja ajallaan.

Minä rakastan windowsia. Pelailin fallout 3:sta ja peli kaatu, noo katoin eventvwr.msc:llä mikä mättää ja syynä on joku vitun windows games for live jota en ole edes asentanut. No xlive.dll koneeseen ja katotaas toimiiko - vitut.
Tämän jälkeen xlive.dll pois ja asennetaan se saatanan games for windows, asensin englanniksi ja näytti toimivan, sitten pyytää lupaa asentaa hotfixin. "Tiedostoa ei voi asentaa, sillä ohjelma on erikielinen" jee, tämän seurauksena pelidata korruptoitui ja koko kone on vitun sekasin. Saatana, taidan lähtee formatoimaan ubuntua takasin, olisi vaan pitänyt pysyä siinä. Kaiken lisäks naapuri nussii ja mulla kasvaa kyrpä otassa. Röökikin on loppu.

Minä rakastan windowsia. Pelailin fallout 3:sta ja peli kaatu, noo katoin eventvwr.msc:llä mikä mättää ja syynä on joku vitun windows games for live jota en ole edes asentanut. No xlive.dll koneeseen ja katotaas toimiiko - vitut.
Tämän jälkeen xlive.dll pois ja asennetaan se saatanan games for windows, asensin englanniksi ja näytti toimivan, sitten pyytää lupaa asentaa hotfixin. "Tiedostoa ei voi asentaa, sillä ohjelma on erikielinen" jee, tämän seurauksena pelidata korruptoitui ja koko kone on vitun sekasin. Saatana, taidan lähtee formatoimaan ubuntua takasin, olisi vaan pitänyt pysyä siinä. Kaiken lisäks naapuri nussii ja mulla kasvaa kyrpä otassa. Röökikin on loppu.

En löytänyt xp:n tai ubuntun levyjä. Vittu

ubuntunhan saa ladattua netistä?

Niin saa, mutta jostain syystä en pysty asentaa tikulta, eikä ole tyhjiä levyjä. :D

Tänään salilla katselin yhden sällin treenivarustusta. Bermudashortsit (eikö ne kuulu biitsille), joku hely ranteessa, puuhelmet kaulassa,... Jotenkin niin urpon näköstä salilla, jättäis nyt edes ne helmet pois. Sälli oli kuitenkin varmasti lähempänä kolmeakymmentä kuin kahtakymmentä.

Melkein enemmän vituttaa kuin huvittaa, kun jotkut salillamme heittelevät 11-16kg käsipainoja pystärin jälkeen. Colemanin videot pitäisi poistaa youtubesta...

Saatanan saatana. Kissa hyppäs kuuden aikaan naamaan kiinni, kun onnellisesti nukuin selälläni. Heräsin siihen tietysti ja vedin pari nopeaa taisteluliikettä, kun yritin napata kissan kiinni lennosta, että olisin saanut heittää sen seinään. Eukko tietenkin herää tähän ja siltä jäi ainakin puoli tuntia uni lyhyeksi. Nyt se on kiukkuinen kuin ampiainen, eikä sanonut koko aamuna yhtään mitään ja läksi töihin ovet paukkuen. Mikä naisia oikein vaivaa? On mulle vihainen siitä, että reagoin siihen, kun kissa hyppää naamaan kiinni. Mitähän itse olisi tehnyt? On varmaan koko elämä pilalla, kun ei saa viimeistä puolta tuntia nukkua. Multa jäi uupumaan yli tunti unta, kun alkoi vituttaa toi kissa, mutta ei mua se uni kyllä harmita tippaakaan.

Saatanan saatana. Kissa hyppäs kuuden aikaan naamaan kiinni, kun onnellisesti nukuin selälläni. Heräsin siihen tietysti ja vedin pari nopeaa taisteluliikettä, kun yritin napata kissan kiinni lennosta, että olisin saanut heittää sen seinään. Eukko tietenkin herää tähän ja siltä jäi ainakin puoli tuntia uni lyhyeksi. Nyt se on kiukkuinen kuin ampiainen, eikä sanonut koko aamuna yhtään mitään ja läksi töihin ovet paukkuen. Mikä naisia oikein vaivaa? On mulle vihainen siitä, että reagoin siihen, kun kissa hyppää naamaan kiinni. Mitähän itse olisi tehnyt? On varmaan koko elämä pilalla, kun ei saa viimeistä puolta tuntia nukkua. Multa jäi uupumaan yli tunti unta, kun alkoi vituttaa toi kissa, mutta ei mua se uni kyllä harmita tippaakaan.

:D Kiitos nauruista, samalla sain huomata että oma muijani on samanlainen. Mutta pistetään aina toi kiukuttelu hillojen piikkii, vaikken niitä just sillon olisikkaan.

Itseäni vituttaa, että alaselkä ollu kipee jo kuukauden. Tulee aina istuessa kipeeks, silleen että oikein vihloo. Hiorojakaan ei auttanut. Vittu!

Tuntuu, että vois vaikka lopettaa tuon jalkatreenin ihan kokonaan. Ei polvet tunnu kestävän.

Back
Ylös Bottom