Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun heräsin aamulla selkä paskana. Piti painaa vitusti taloa remontoiden koko viikonloppu, mutta ei pysty kuin istumaan tai makaamaan. Kävely kuselle tuottaa jo suuria haasteita, joten vitun vittu!

Tuntuu että muitten elämä menee vaan eteenpäin ja meikä junnaa paikoillaan. Porukkaa valmistuu koulusta ja käy töissä, meikä ei käy kummassaka vitun "sairauden" takia.
+vituttaa kaikki muutenki tässä paikassa. Asia helpottuis puolella jos pääsis pois tästä pirun tuppukylästä, eikä tarvisi kattella näitä samoja ihmisiä montaa kymmentä vuotta.

Itellä on samansuuntaista vitutusta.

Tosin sillä erotuksella että mua vituttaa tyhmät ihmiset (enimmäkseen sellaiset keitä vituttaa tyhmät asiat). Lihavuudelle ja rumuudelle usein voi tehdä jotain niin se ei mua häiritse, mutta tyhmyydelle ei. Avaruus ja tyhmyys on loputtomia... Mutta jos nyt itse täydellisenä (mun kriteerit on oikeat kriteerit, ei vastaväitteitä), rikkaana, menestyneenä, hauskana, kauniina ym (en ole pinnallinen enkä ulkonäkökeskeinen) puhuisin hieman ulkonäöstä niin mua vituttaa laihat/lihaksettomat miehet (alle 100kg), lyhyet miehet (alle 170cm), köyhät miehet (alle 4000e/kk palkka ja sijoitukset ym) ja kaiken tähän päälle pienimunaiset miehet (alle 20cm). Naisissa ei vituta se jos joku on mua huonompi, se on vaan hyvä asia (voin loistaa sekä älykkyydelläni että kauneudellani entistä paremmin siinä rinnalla).

Sitten kun ne vitun tyhmät ääliöt ei pysty vaikuttamaan juuri muuhun kuin tuloihin niin ei hyvin mene. Eiku, hetkonen... ei ne pysty tuloihinkaan vaikuttamaan kun ne tosiaan on tyhmiä. Geenivirhe, ei aivoja, ei lihaksia...

Vittu kun vituttaa...

Ja tämä tarina on tosi!

Toivon todella, että tuo oli sarkasmia. Muuten säälin sinua....

olipas modelta typerä viesti.

Noh? Kuinkas nyt niin? :wtf: Sehän oli ihan samanlainen kuin sinun vitutuksesi, hieman vaan eri asioista. Me ollaan kuin kaks marjaa, paskanmarja ja puolukka ;) (Mutta hyvä jos pidit typeränä, sen tarkoitus oli ollakin sellainen)...

Toivon todella, että tuo oli sarkasmia. Muuten säälin sinua....

Ei tietenkään ollut sarkasmia vaan ihan 100% totta. Kyllähän tuollaiset asiat tuppaa vituttamaan ja pilaamaan elämäni, samoin kuin esim Peeveliä vitutti lihavat ja rumat naiset.

(Ehkä se kuitenkin oli sarkasmia...?)

:D päivän pelastus!

:lol2: Niin oli!

...

Mutta joo, vakavasti: Mua ihan oikeasti vituttaa erittäin pinnalliset, itsekeskeiset, huonokäytöksiset ym ihmiset. Erityisesti vituttaa ihmiset jotka ihan tosissaan muka vittuuntuntuvat joidenkin rumuudesta/lihavuudesta/laitatähänjotainvastaavaatäysinidioottia. Oikeesti ei kovin hyvin elämässä mene ja alkaa käymään homma vaikeaksi jos vittuuntuu muiden ulkonäöstä. Eihän tässä ehtisi muuta tehdäkään kuin olla vittuuntunut, aika harva ihminen kuitenkaan omaa silmää miellyttää.

Mikä vituttaa nyt: Selkäsärky. Olen nukkunut paskassa asennossa. Kiva herätä 30-vuotiaana samoilla fiiliksillä kun oletan olevan 90-vuotiaalla. Ei ole paikkaa mitä ei särkis.

Tuntuu että muitten elämä menee vaan eteenpäin ja meikä junnaa paikoillaan. Porukkaa valmistuu koulusta ja käy töissä, meikä ei käy kummassaka vitun "sairauden" takia.
+vituttaa kaikki muutenki tässä paikassa. Asia helpottuis puolella jos pääsis pois tästä pirun tuppukylästä, eikä tarvisi kattella näitä samoja ihmisiä montaa kymmentä vuotta.

Veit sanat suustani.

1. Pyora on rikki. Siita on ketju irti, koska se osa mika pitaa ketjun takarenkaassa kiinni, on irti renkaasta. En tieda yhtaan paljonko korjaus maksaa (tai saako kukaan taalta sita korjattua) ja nyt kun ei ole pyoraa, joudun kulkemaan bussilla. 2,60e per suunta, oisin 3,50e. Kummasti sita alkaa arvostaa niinkin pienta asiaa kuin omaa pyoraa kun elaa kaupungissa missa pyoraily on nopeampaa kuin autoilu ja helppoa kuin mika.

2. Aasialainen jatka mun vieressa koneella maiskuttaa TOSI arsyttavasti purkkaa tai suklaata tai mita vittua syokaan.

3. Mun pitaisi kayda kotona mutta EDELLEENKAAN EI OLE PYORAA JA BUSSIT ON PERSEESTA :(

tai sitten vaan kävelet. Dami nyt on niin kompaktin kokoinen, ettei voi kestää niin kauaa liikkua pisteestä a pisteeseen b. Tai ostat uuden pyörän.

Oot siellä toteuttamassa unelmias niin että suu kiinni ja nauti :D

En nauti ennen kuin saan mun pyoran kuntoon :jahas:

Pölli jonkun narkkarin fillari ja ajele sillä.

Tanaan varmaan lahdetaan ulos, joten todennakoisesti joku tulee tarjoamaan pyoraa jos oon kavellen. Mut tykkasin mun fillarista!

tai sitten vaan kävelet. Dami nyt on niin kompaktin kokoinen, ettei voi kestää niin kauaa liikkua pisteestä a pisteeseen b. Tai ostat uuden pyörän.

Asun 5km paassa toista/keskustasta ja yolla varsinkaan ei ole turvallista kavella. Jos asuisin viela keskustassa niin ei olisi mitaan ongelmaa, mutta nyt on vahan eri :(

Soitan huomenna yhdelle tutulle joka on toissa MacBikessa ja lupasi korjata mun pyoran jos se menee rikki. Saa luvan pitaa sanansa :D

Edit. Se on ihan oikeasti vittumaista kun ei voi kulkea omien aikataulujensa mukaan, joutuu kavelemaan bussipysakille ja takaisin jne jne. Laskin etta pyorailen vahintaan 20km paivassa, joten kavellen siihen menee paljon enemman aikaa ja bussilla paljon enemman rahaa.

Juu, ei kannata huolestua. Itselläni oli Itellassa töissä ollessani ihan sama juttu ekassa palkassa, eli tehdyt päivät oli oikein mutta tunnit puuttui kokonaan. Korjasivat kyllä virheensä kun sanoin.

Okei, kiitos tiedosta :) Saitko puuttuvan osan muuten vielä ekaan palkkaan vai menikö seuraavaan?

Päätä särkeny aamusta asti. Stressiä. Vitutus. Paniikki huomisen takia (odotan yhtiä sairaalatuloksia). Varmaan vaihdevuodet tulossa ja hiekkaa pillussa muutenkin. Laitetaan menkkojen piikkiin (ai että mä vihaan tota että kuukautiset ois muka joku syy) ARGH.

xena.jpg

Vituttaa kun yritän klikata itseni tämän triidin sivulle 1283, muttei sivu tahdo aueta vaan päädyn aina sivulle nro 1282 :(
Edit: No nyt päädyin oikealle sivulle.

Back
Ylös Bottom