voi VITTU!!! ajoin elämäni ensimmäisen kolarin, vituttaa kun pitää PANIKOIDA sen takia kun jollain takana olevalla on KIIRE! :curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerros vähä lisää tapahtuneesta. Kuitenki kaikki selvis pelkällä vitutuksella siit päätellen ku tänne kirjoitellaan vielä?
Itellä on samansuuntaista vitutusta.
Tosin sillä erotuksella että mua vituttaa tyhmät ihmiset (enimmäkseen sellaiset keitä vituttaa tyhmät asiat). Lihavuudelle ja rumuudelle usein voi tehdä jotain niin se ei mua häiritse, mutta tyhmyydelle ei. Avaruus ja tyhmyys on loputtomia... Mutta jos nyt itse täydellisenä (mun kriteerit on oikeat kriteerit, ei vastaväitteitä), rikkaana, menestyneenä, hauskana, kauniina ym (en ole pinnallinen enkä ulkonäkökeskeinen) puhuisin hieman ulkonäöstä niin mua vituttaa laihat/lihaksettomat miehet (alle 100kg), lyhyet miehet (alle 170cm), köyhät miehet (alle 4000e/kk palkka ja sijoitukset ym) ja kaiken tähän päälle pienimunaiset miehet (alle 20cm). Naisissa ei vituta se jos joku on mua huonompi, se on vaan hyvä asia (voin loistaa sekä älykkyydelläni että kauneudellani entistä paremmin siinä rinnalla).
Sitten kun ne vitun tyhmät ääliöt ei pysty vaikuttamaan juuri muuhun kuin tuloihin niin ei hyvin mene. Eiku, hetkonen... ei ne pysty tuloihinkaan vaikuttamaan kun ne tosiaan on tyhmiä. Geenivirhe, ei aivoja, ei lihaksia...
Vittu kun vituttaa...
Ja tämä tarina on tosi!
Okei, kiitos tiedostaSaitko puuttuvan osan muuten vielä ekaan palkkaan vai menikö seuraavaan?
Minä rakastan windowsia. Pelailin fallout 3:sta ja peli kaatu, noo katoin eventvwr.msc:llä mikä mättää ja syynä on joku vitun windows games for live jota en ole edes asentanut. No xlive.dll koneeseen ja katotaas toimiiko - vitut.
Tämän jälkeen xlive.dll pois ja asennetaan se saatanan games for windows, asensin englanniksi ja näytti toimivan, sitten pyytää lupaa asentaa hotfixin. "Tiedostoa ei voi asentaa, sillä ohjelma on erikielinen" jee, tämän seurauksena pelidata korruptoitui ja koko kone on vitun sekasin. Saatana, taidan lähtee formatoimaan ubuntua takasin, olisi vaan pitänyt pysyä siinä. Kaiken lisäks naapuri nussii ja mulla kasvaa kyrpä otassa. Röökikin on loppu.
En löytänyt xp:n tai ubuntun levyjä. Vittu
ubuntunhan saa ladattua netistä?
Saatanan saatana. Kissa hyppäs kuuden aikaan naamaan kiinni, kun onnellisesti nukuin selälläni. Heräsin siihen tietysti ja vedin pari nopeaa taisteluliikettä, kun yritin napata kissan kiinni lennosta, että olisin saanut heittää sen seinään. Eukko tietenkin herää tähän ja siltä jäi ainakin puoli tuntia uni lyhyeksi. Nyt se on kiukkuinen kuin ampiainen, eikä sanonut koko aamuna yhtään mitään ja läksi töihin ovet paukkuen. Mikä naisia oikein vaivaa? On mulle vihainen siitä, että reagoin siihen, kun kissa hyppää naamaan kiinni. Mitähän itse olisi tehnyt? On varmaan koko elämä pilalla, kun ei saa viimeistä puolta tuntia nukkua. Multa jäi uupumaan yli tunti unta, kun alkoi vituttaa toi kissa, mutta ei mua se uni kyllä harmita tippaakaan.