Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos tähän joku syvempikin syy vai eikö reeniohjelmaan vain ole merkattu?Tekeekö joku täällä pelkkää sjmv:tä, vai mavea ja sjmv:tä?
Ite ohjelmassa lukee vaan toi sjmv, eli mavea en tee ollenkaan
Onkos tähän joku syvempikin syy vai eikö reeniohjelmaan vain ole merkattu?
onko näillä lisäproteiineilla minkäänlaisia haittavaikutuksia?
onko näillä lisäproteiineilla minkäänlaisia haittavaikutuksia?
niin lisäproteiini otettuna lisäproteiini valmisteista sisältää monesti runsaasti leuciinin ja glutamiinin kaltaisia hyvin anabolisia aminohappoja, joilla voi olla arvaamattomia anabolisia vaikutuksia sekakäytettynä esim. treenin ja leven kanssa.onko näillä lisäproteiineilla minkäänlaisia haittavaikutuksia?
mikä ihme se on?Olisiko huono veto tehdä bulgaarialaista kyykkyä normaalin kyykyn tilalla? Onko suurta eroa?
lisäproteiinit sisältävät aina kaloreita, jotka voivat lihottaa ja hyvin suuret määrät proteiinia voivat kuormittaa munuaisia.
Ainahan joku valopää voi tykittää herajauhoa suoraan suoneen jollain jättiruiskulla ja sitten kauhistellaan kuinka ne lisäravinteet veivät hengen.
Ois kysymys liittyen leuanvetoon.. eli on nyt 2 jakoinen ohjelma menossa johon ei kuulu leuanvetoa ja syksyllä pitäisi alkaa tekemään arnoldin kultaisella kuusikolla johon taas kuuluu ne leuat, eli tippuuko voimat leuanvedon suhteen totaalisesti jos nyt on kesän tekemättä niitä? Vai kannattaisiko niitä treenata ohjelman lisäksi vaikka kotona kerran viikossa iltaisin joku 3-4 sarjaa kun leuanvetotankokin löytyy?
Munakas: kannattasko mun alkaa sitte tekemään SJMV 1x viikossa ja Mave 1x viikossa, eli vuorotella niitä?
Vai vaan tehä sitä SJMV:tä?
Itse olen eri mieltä ylätaljasta. Se ei kauheasti välity leuanvetoon. EMG-tutkimuksetkin on näyttäny että ylätalja aktivoi enemmän suoraa vatsalihasta kuin istumaannousut, eli vatsaa rutistamalla voi helpottaa liikettä, leuanvedoissa ei mene ihan niin.
Mikset tekisi koko aika leuanvetoja? Niitäkin on niin monia eri variaatioita että ei ne ihan heti kesken lopu.
Ylätalja kyllä kuuluu ohjelmaan jossa sarjapainot kehittynyt kivasti, eli pitäisikö vaan yläkropan treenissä sitten tehä lisäksi vielä leukoja? en haluaisi sitten taas syksyllä alottaa taas kaikkea alusta leukojen suhteen kun nyt oon saanu jo semmosta kymmentä leukaa..