Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vähän tosiaan syö 2.5kg harppaus käsipainoissa, siirry nyt sit esim. takavipareissa seuraavaan? Siirryn aikanaan of course, mutta tuollaisissa liikkeissä tulee hyvän (sarjat täyteen) viikon jälkeen vielä pidettyä ensi kerta samoilla ja sitten vasta ylös.

Yhdyn tähän. Omalla sallilla on 9kg, seuraava 12, onhan siellä toki 10 kässäritkin, mutta ne on sillaset molot että huhhu.

Mä tekisin vaikka millä moloilla kunhan ei tarvis alkaa rimpuileen 5 kiloo suuremmilla hantteleilla, mistä hommasta ei ainakaan tänään tullut mitään tulosta.

Ärsyttää ne saatanan pummit jotka vänkäävät salille ilmaiseksi kun kortissa ei ole enää käyntejä. Koputtelevat ovella kuin olisi jotain tärkeääkin asiaa ja sitten änkeävät perseensä kynnyksen yli maireasti virnistellen että "joo varmaan on kortti menny vanhaks ehe ehe kiitti kun päästit sisään". Kävelymatkan päässä olisi toinenkin sali, mutta kai se 5€ on sitten liian kallista. Seuraavalla kerralla näytän persettä ikkunasta enkä päästä sisään.

Oon nyt jenkeissä lomailemassa ja oon nyt pari kertaa käyny läheisellä salilla treenailemassa (YMCA). Ei jumalauta mikä sali. Puolet salista oli täynnä joitain juoksumattoja ja crosstrainereita, joissa oli jokaisessa oma TV -näyttö. Salilla ei soinu musiikki ollenkaan ja ainut asia mitä siellä kuuli oli, kun joku läski tömisteli juoksumatolla.

Ääniä ei saanu päästellä treenatessa; siinäs yrität vetää maasta 200kg ja olla täysin hiljaa sitä tehdessä. Tein penkkipunnerrusta 90 paunan käsipainoilla ja niitähän ei saa kovin rauhallisesti laskettua takasi maahan makuuasennosta ilman, että reväyttäis paikkoja. Päätin siis pudottaa ne maahan jostain 30-40cm korkeudelta ja eikös heti joku vitun läski personal traineri huuda sielt et painoja ei saa pudotella. Koko treenin ajan mua katteli joku vihanen mummo sieltä salin tiskin takaa.

Tosta tuli mieleen tämä video:

Oikeasti aivan älytöntä tuntuu joillakin saliketjuilla tuo touhu olevan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ärsyttää ne saatanan pummit jotka vänkäävät salille ilmaiseksi kun kortissa ei ole enää käyntejä. Koputtelevat ovella kuin olisi jotain tärkeääkin asiaa ja sitten änkeävät perseensä kynnyksen yli maireasti virnistellen että "joo varmaan on kortti menny vanhaks ehe ehe kiitti kun päästit sisään". Kävelymatkan päässä olisi toinenkin sali, mutta kai se 5€ on sitten liian kallista. Seuraavalla kerralla näytän persettä ikkunasta enkä päästä sisään.

Mulla kävi tänään (itse asiassa äsken) juuri samalla tavalla. Kaks kaveria oli tulossa salille. No sali on koulun tarjoama, eikä sinne ole mahdollisuutta päästä kuin sellaisella eräänlaisella kortilla johon jokainen saa vielä oman koodinsa. No nämä tyypit sitten koittivat yhdestä ovesta joka ei tietenkään auennut jonka jälkeen he koittivat salin toisella sivulla olevaa ovea. No ei auennut tietysti tämäkään.Tyypit sitten sattuivat huomaamaan allekirjoittaneen reenailemassa sisäpuolella ja alkoivat koputtelemaan ikkunaan ja lopun jo arvaattekin. Ei tämä sinänsä suututa minua, vaan lähinnä harmittaa kun on itse jostakin maksanut ja muut saavat sitten ilmaiset treenisessiot toisen kustannuksella
...ja minä kun en todellakaan mikään raharoope ole. :(

Tosta tuli mieleen tämä video:

Oikeasti aivan älytöntä tuntuu joillakin saliketjuilla tuo touhu olevan.

Eikös tolla salilla ollut maastavetokin kielletty? :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kävin eräällä salilla (jonka nimeä en kerro...) niin siellä oli 2 miestä ja 1 kyykkyhäkki ja penkkipunnerruspenkki.

Toinen mies istui penkkipunnerruspenkissä ja jutteli miehen kanssa joka teki hauiskääntöä tangolla kyykkyhäkissä (ainoa tanko oli vapaa HAUISTANKO kyykkyhäkin vieressä!!!)

Ei sitten yhtään oo noillakaan järkeä...

Tänään oli hermot koetuksella, huhhuh! Vaihdoin rauhassa treenikamppeita kunnes huomasin, että tummaihoinen maahanmuuttajapoika tiirailee ihan kunnolla, hillitsin itseni ja vaihdoin suojaisampaan nurkkaukseen niin eiköhän tämä taas kurkkinu nurkantakaa!! :wall:: Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta! Toisella kerralla olin suihkussa niin tämä sama henkilö tuli taakse kyyläämään, sitten menin saunaan niin pokkana seurasi minua kuin hai laivaa ja sama rumba on tapahtunu muilla kavereilla.. Ihan ahistaa käydä tuolla uimahallilla, kai ainut ratkaisu tähän on salinvaihto on nimittäin monenmoista kulkijaa tullu tuolla vastaan.

Btw, ensimmäinen postaus! :rock:

Ihan ahistaa käydä tuolla uimahallilla, kai ainut ratkaisu tähän on salinvaihto on nimittäin monenmoista kulkijaa tullu tuolla vastaan.
Jos nyt kuitenkin huomauttaisit asiasta ennen kuin vaihdat paikkaa? :confused: Vai minkälaisia nämä muut kulkijat sitten ovat?

Henkilökunnalle vois valittaa suihkussa tapahtuvasta seksuaalisesta häirinnästä. Tai sitten vedät turpaan! Tai ehkä vaan sanot et nyt loppu perkele. Kyllä se jollain saadaan loppumaan ilman salinvaihtoakin.

Kerran salilla olin menossa tekemään jalkaprässiä. Siinä oli toinen ihminen ja kysyin että meneekö sulla viel kauan. Hän vastaa "15 minuuttia" olin vain että tääh (mulla menee sillanen 15 minsaa kaverin kanssa) sitten hän sanoi "voit kyllä tehdä välissä" ja lähti vittuun toisellepuolelle salia (olin muuten kiva alkaa raahaamaan jotain 200 kiloa pois yksin).

Työnnä mamu kiukaaseen niin luulisi tajuavan ettei kannata alkaa homoilemaan.

Tai sitten vain heittää aina kaverin ollessa saunassa samaan aikaan vettä kiukaalle niin vitusti, että tyyppi tajuaa itse häipyä. Ei pitäisi olla paha rasti, kun ei nuo ulkkarit ole yleensä tottuneet minkäänlaisiin kunnon löylyihin.

Tein penkkipunnerrusta 90 paunan käsipainoilla ja niitähän ei saa kovin rauhallisesti laskettua takasi maahan makuuasennosta ilman, että reväyttäis paikkoja. Päätin siis pudottaa ne maahan jostain 30-40cm korkeudelta ja eikös heti joku vitun läski personal traineri huuda sielt et painoja ei saa pudotella.
Tuo käsipainojen pudottelu nyt on tosin ihan turhaa. Kyllä itse ainakin saan 50kg käsipainot penkkisarjan jälkeen ihan sievästi sarjan lopuksi takaisin syliin ja siitä sitten istumaannousun jälkeen reisien päälle, josta ne voi nätisti palauttaa penkille tai lattialle. Ei minua tuossa tiputtelussa se ääni haittaa, mutta vituttaa, kun käsipainot ovat ihan kieroja ja hajalla, kun niitä tiputellaan reunalleen maahan. Tuosta mavessa murisemisesta tai vastaavasta nyt taas ei ole kenellekään haittaa ja sellaisen kieltäminen onkin ihan naurettavaa perseilyä.

Potuttaa eniten se, ettei salillani käy miehiä. Onneksi vaihdan kohta salia. En siis vaihda siksi, että näkisin miehiä salilla. Tuolla nykyisellä salilla tökkii moni muukin asia.

Nuo "naissalit" ei vain ole mua varten, koska tuntuu, että koko paikka on tehty tädeille. En pidä muutenkaan suurista naislaumoista - ärsytystä on ilmoilla, jos samaan aikaan on joku jumppatunti alkamassa...

Oon nyt jenkeissä lomailemassa ja oon nyt pari kertaa käyny läheisellä salilla treenailemassa (YMCA). Ei jumalauta mikä sali. Puolet salista oli täynnä joitain juoksumattoja ja crosstrainereita, joissa oli jokaisessa oma TV -näyttö. Salilla ei soinu musiikki ollenkaan ja ainut asia mitä siellä kuuli oli, kun joku läski tömisteli juoksumatolla.

Ääniä ei saanu päästellä treenatessa; siinäs yrität vetää maasta 200kg ja olla täysin hiljaa sitä tehdessä. Tein penkkipunnerrusta 90 paunan käsipainoilla ja niitähän ei saa kovin rauhallisesti laskettua takasi maahan makuuasennosta ilman, että reväyttäis paikkoja. Päätin siis pudottaa ne maahan jostain 30-40cm korkeudelta ja eikös heti joku vitun läski personal traineri huuda sielt et painoja ei saa pudotella. Koko treenin ajan mua katteli joku vihanen mummo sieltä salin tiskin takaa.

Kuulostaa jo toi YMCA Gym sen verran hintahtavalle commercial mestalle että kiertäisin kaukaa. Noissa paikoissa ei oo sit mitään tarkoitusta pitää asiakkaina kunnon ähinä treenaajia vaan vanhoille käntyille seurustelu paikka ja muille "pelkään" meteliä ja heviä. Sillä ne pyörittää bisnestä omalla asiakaskunnalla jotka on juuriki noita mummoja varten jotka on paikallisesta martta kerhosta. Onneksi omalla salilla saan työntää kourat täyteen mankkua, huudella ja nakella kässäreitä lattialle, rymistellä räkissä, sylkeä nuuskaa roskiin ettei kukaan kato kieroon. Radiossa räyhää metallica ja muut hevi biisit. Ei kuulu maija vilkkumaata eikä veskun hyvää puuta. Säännöt on selvät. Älä paskanna pytyn reunalle, painot omille paikoille, viimeinen sammuttaa valot..

Mua vituttaa omalla salilla, mikä ei ole kovin iso ja aina kun sinne tulee ja pitäisi esim. mennä kyykkäämään, niin siinä on täynnä telineiden edessä käsipainoja, levypainoja yms. sitten ihmetyttää, mutta ei vituta, että eikö porukka oikeesti käy kesällä ollenkaan treenaamassa, kun yleensä kun salille tulee niin se on tyhjä tai sitten ne pari peruskaveria siellä treenailee ja sitten taas talviaikaan sali saattaa olla ihan täynnä mikä sitten taas on perseestä.. ihmetyttää vaan että ei tunnu hirveesti olevan säännöllisiä ohjelmaa noudattavia treenaajia :D

Mua vituttaa omalla salilla, mikä ei ole kovin iso ja aina kun sinne tulee ja pitäisi esim. mennä kyykkäämään, niin siinä on täynnä telineiden edessä käsipainoja, levypainoja yms. sitten ihmetyttää, mutta ei vituta, että eikö porukka oikeesti käy kesällä ollenkaan treenaamassa, kun yleensä kun salille tulee niin se on tyhjä tai sitten ne pari peruskaveria siellä treenailee ja sitten taas talviaikaan sali saattaa olla ihan täynnä mikä sitten taas on perseestä.. ihmetyttää vaan että ei tunnu hirveesti olevan säännöllisiä ohjelmaa noudattavia treenaajia :D

Huomasin saman omalla salilla. Tänään olin ruuhka-aikaan siellä ja wtf salilla on vaan muutama jamppa?? Se on aina ihan täynnä siihen aikaan. No on se ihan kiva rauhassa jumppailla, kun rautapuolenkin sain välillä kokonaan yksityiseen käyttööni :)

Back
Ylös Bottom