Ravinto-osion yleiset kysymykset. Yksinkertaiset nopeat kysymykset tänne

Meta title: 💥 Ravinto-osion yleiset kysymykset – kaikki nopeat ruokapulmat yhteen helppoon ketjuun

Meta description: Keskustelua ravinnon perusasioista, makroista, lisäravinteista ja arjen valinnoista – nopeita vastauksia ilman turhaa selittelyä.

osta Fastin Muscle+ ja kyllä se likimain 1 kk riittää mulle ja desimitalla sekotetaan se jauho määrä mitä siinä pussukassa sanotaan sen voi tehdä sauvsekottimella taikka ravistamalla käsissä. Maitoa taikka vettä Sheikkeriin eka. Ja on ollut hyötyä! :) Et nyt ihan hakotiellä kaikkihan tässä ollaan jossain määrin :) Kiitos itsellesi :)

Mitä FASTin Hera80 tilalle, kun tuo tuosta tulee purjo? Olisko Whey paremman makusta ja vähemmän purjottavaa? Hera80:stä oon kokeillu mansikan ja minttusuklaan makusena ja molemmista lentää purjo :(

No esim tänääki koko päivä pois himasta nii ei siinä tuu syötyö oikein mitään, eikä maistukkaan ku on niin lämmin, ja kun ei syö ei kehity turha käydä salillakin huoh. Onneks huomenna täys vapaa päivä niin pääsee salilla ja tankkaamaan.
Samaa vikaa itsellä että kesäkeleillä ulkona heiluessa ei meinaa ehtiä syömään kunnolla. Vähän jelppasi, kun aloin kantamaan shakeria mukana. Jonkunnäköinen juomapullo kulkee kuitenkin aina mukana kun tuolla ulkona heiluu, niin miksi ei kantaisi suoraan sitä shakeria. Sitten vaan minigrip-pussiin kätevä mömmöannos reppuun mukaan jos sattuu nälkä yllättämään. Pähkinät on myös kateviä kantaa mukana ja kaloreita tulee helposti.

Mitä FASTin Hera80 tilalle, kun tuo tuosta tulee purjo? Olisko Whey paremman makusta ja vähemmän purjottavaa? Hera80:stä oon kokeillu mansikan ja minttusuklaan makusena ja molemmista lentää purjo :(
Ne maistuu kaikki noi perusherat kyllä melkolailla samalle.. Eli nenästä kiinni ja väkisin alas vaan.

Huomaa ettet oo pahaa heraa maistanutkaan, jos fastin tuotteista lentää purjo :D

Ne maistuu kaikki noi perusherat kyllä melkolailla samalle.. Eli nenästä kiinni ja väkisin alas vaan.

Kyllä se alas menee, mutta ku se tulee puolen tunnin sisää ylöski :( Ei tee järin terveellistä hampaille eka juoda tota ja sitte puolen tunnin päästä yrjötä, siinähän menee samalla koko palkkarin idea hukkaan.

Huomaa ettet oo pahaa heraa maistanutkaan, jos fastin tuotteista lentää purjo :D

Enkä halua, vihaan purjoomista :curs:

Haluisin vaan jotain palkkaria, josta ei purjo lennä.

Kyllä se alas menee, mutta ku se tulee puolen tunnin sisää ylöski :( Ei tee järin terveellistä hampaille eka juoda tota ja sitte puolen tunnin päästä yrjötä, siinähän menee samalla koko palkkarin idea hukkaan.

Enkä halua, vihaan purjoomista :curs:

Haluisin vaan jotain palkkaria, josta ei purjo lennä.

No ei kai se enää mistään mausta johdu jos vasta puolen tunnin päästä oksennat ne pihalle? Vika lienee ihan jossain muualla.

No ei kai se enää mistään mausta johdu jos vasta puolen tunnin päästä oksennat ne pihalle? Vika lienee ihan jossain muualla.

Kyllähän se tökkii ja etoo jo juontivaiheessa ja hitaasti sen saa litkittyä, mutta puolen tunnin päästä purjoon koko palkkarin pihalle. Liekö sitte ettei hera itessään sovi?

Jep, kannattaa suosia vedessä olevaa tonnikalaa. Se öljytonnarin öljy (auringonkukkaöljy, vielä hemmetin huonolaatuinen semmoinen kaiken lisäksi) on täyttä shaissea.

Joo elikkä meikäläine on elelly kanalla ja riisillä joka päivä 100 g rahkaa + raejuustoo ja jugurttia ennen nukkumaan menoa siis 5 kertaa päivässä kanaa ja riisiä aamulla hieman enemmän, eli siis pitäisikö olla enemmän monipuolisuutta ( tonnikaalaa tulee syötyy leivän päältä :D)

Joo elikkä meikäläine on elelly kanalla ja riisillä joka päivä 100 g rahkaa + raejuustoo ja jugurttia ennen nukkumaan menoa siis 5 kertaa päivässä kanaa ja riisiä aamulla hieman enemmän, eli siis pitäisikö olla enemmän monipuolisuutta ( tonnikaalaa tulee syötyy leivän päältä :D)

No ehdottomasti. Missä kasvikset, hedelmät ja marjat? Tarvitsee se keho niitä vitamiineja, hivenaineita ja suojaravinteitakin...

Hei rahkafanit!

Mitäs hyla-versioita olisi liikkeellä kaupoissa?

Kun oon yrittänyt syödä rahkaa melko säännöllisesti, mutta se aina tökkäsee kun maha paisuu/turpoaa = epämiellyttävä olo. Mulle ei tuu muista maitotuotteista ongelmia, mutta rahkasta tulee (oon käyttänyt Ehrmania ja joskus Valiota). Mietinkin että voisi kokeilla hylaa jos se auttaisi. :)

Onko Valio ainoa merkki josta löytyy hyla-rahkaa?

En tiedä tuleeko oikeaan osioon, ensimmäistä kertaa kun tänne kirjoittelen, MUTTA onko kenelläkään mitää kokemuksia Anabolic ZMA:sta, toimiiko ? Kun sen selosteessa sanotaan, että auttaisi mm. illalla parempaan uneen ? Itselläni kun tahtoo olla välillä hyvinkin vaikeata saada unen päästä kiinni. Kiitos vastauksista :-)

Back
Ylös Bottom