Moottoripyörä?

Helmet Citystä, mutta kannattaa seurata tarkkaan muitakin Englantilais/Saksalais firmoja
Tarjoushinnat vaihtuu viikoittain.

Tilattiin porukalla
4 kypärää
2 kengät
2 hanskat
1 visiiri
ym ym

toimituskulut 60puntaa

esim. Shoei XR-1000 Diabolic Zero oli tarjouksella kuukausi sitten 230€, kun taas Suomessa ovh 499€

Onko jollain kokemuksia tuosta lahtelaisesta liikkeestä (moottoripyoria.com) joka tuo pyöriä suomeen?
Ihan ok hintataso... Onko kuinka "luotettavia" noi tuontipelit vai onko samaa settiä kuin autoissa että todellista ajomäärää ei 100% varmuutta tiedä kukaan?
Millaisia kokemuksia Fc-motosta?
(ensimmäisen pyörän hankkija) :)

Itse tilailin crossikamoja fc.motosta ja homma toimi juuri niinku pitikin. Voin ainakin omalta kohdalta suositella. Mikäli olet töissä niin suosittelen laittamaan työpaikan toimitusosoitteeksi. itselle ainakin on ups joka kerta tuonut tavaraa 12-14 aikaan millon olen duunissa. näin ainakin itsellä pk-seudulla.

Kauhee pyöräkuume itellä ku just täyttäny 20 ja sais ajaa mitä pyörää vaan, mutta pitää lähtä inttiin heinäkuussa nii ei kerkee mistää saamaa rahoi pyörään enne sitä. Just kaveriki laitto itellee kunnon pyörän ja otti lainaa ja ihtiä vituttaa ku ei voi ottaa ton intin takia.

Vähän sama kuin yllä. Kauhea kuume saada uusi mopo. Auringonpaiste on sekottanut pään ja olen alkanut haluta Kawasakia. 1000Z <3, testasin, että ylettyisi jopa jalat maahan :)

Pitäisi kesäksi(?) saada joku kyykky pärrä jolla voisi ehkä ajaa pidempääkin matkaa. 3k€ saisi jotain 600-750 gsx-r:ä ja muita, onko 40-50tkm ajettu jo siirtymässä tuonpuoleiseen? Onko muita hyviä vaihtoehtoja ekaksi pyöräksi?

Ei toi 50tkm vielä ikäloppu ole, kunhan pyörää on huollettu asiallisesti. Kyykyt tosin tuppaa olemaan pyöriä, joilla revitellään tavallista enempi, joten myyjän puheisiin kannattaa ehkä suhtautua tietyllä varauksella? Ja ton verran ajetuilla pyörillä on useimmiten useampi omistaja takana, joten historiaa on haastavampi kartuttaa...

Ei helvetti ei kyllä hyvältä näytä tämä kesä ajokortin kannalta, ei löydy kyllä yhtään itsehillintää tai tervettä järkeä, vaan eturengasta tulee säästettyä ja takarengasta tuhottua aivan jatkuvasti kun pieninkin mahdollisuus moisiin toimiin on :D Vaihdoin vielä sliparinkin pyörään niin entistäkin mukavampi kiihdytellä kun raikaa asiaan kuuluvat soinnutkin pyörästä.

Onko tässä tullu vanhaksi vai mukavuuden haluiseksi, kun meinaa näpit jäätyä vaikka ulkona on jopa +9? Pitäsköhän viritellä kahvan lämppärit..

Pitäisi kesäksi(?) saada joku kyykky pärrä jolla voisi ehkä ajaa pidempääkin matkaa. 3k€ saisi jotain 600-750 gsx-r:ä ja muita, onko 40-50tkm ajettu jo siirtymässä tuonpuoleiseen? Onko muita hyviä vaihtoehtoja ekaksi pyöräksi?

Ostat Hondan niin 100tkm vastaa muiden 50tkm ;)

Vähän sama kuin yllä. Kauhea kuume saada uusi mopo. Auringonpaiste on sekottanut pään ja olen alkanut haluta Kawasakia. 1000Z <3, testasin, että ylettyisi jopa jalat maahan :)

Tekis itekkin mieli vaihtaa toi oma 600:nen mopo tohon Z-1000 Kawaan. Ei tarvis kauheesti ees laittaa lisää niin sais edes sen vanhemman mallin.

Ostat Hondan niin 100tkm vastaa muiden 50tkm ;)

Juurikin noin ;) Itsellä koht 100 000km ajettu bläkkäri ja pelaa ku junan vessa. Just kevät huoltoa tekemässä.. Oisin saanu tänää muuten nippuun mut laitto mulle perkele eturenkaan väärinpäin vanteelle :dance2: Ryää.. No huomena sitten..

Onko tässä tullu vanhaksi vai mukavuuden haluiseksi, kun meinaa näpit jäätyä vaikka ulkona on jopa +9? Pitäsköhän viritellä kahvan lämppärit..
On se sama täälläkin. Kävin hakee liuskat tuppien alle, josko tässä ehtis vielä asentaakki jossain välis.

Mulla oli tollanen reilu 40tkm ajettu gsx-r. Ei mitään vikaa noilla kilsoilla. Samoin on ollu suunnilleen saman verran ajetut 600 Cbr ja 900 Fireblade. Kulutusosien vaihto riittää. Niitä saa vaihtaa vaikka olisi ajettu 10tkm.
Ekaks pyöräks suosittelisin 600cc Cbr. Hyvin tarjontaa ja hieman mukavampi pyörä kuin toi Gikseri. 3-4 te saa jo hyvän prätkän jos ei tarvii olla tän vuoden teipit...

Käykö muuten porukka täältä paljon radalla ajelemassa?

Mistä muuten vois löytää race-henkiset ajosaappaat suht. edullisesti? fc-motot on jo selattu läpi. Budjetti olis 100€.
Halvimmat fc-motossa näytti olevan kotiovelle toimitettuna noin 200€.

Back
Ylös Bottom