Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Treenin jälkee Gainomax vai Muscle+?
Osaisiko joku fiksu kertoa onko pakkotoistolla ketjua aloittelijoille, joihin voi kirjoittaa ja päivittää omia tuloksia ?
Ajatteles nyt järjellä. Onhan se ihan luonnollista ja loogista, että jalat pystyy käsittelemään suurempia kuormia kuin kädet. Isommat lihakset jaloissa on luonnostaan kuin käsissä.Mitä varten mun jalat voi olla niin paljon edellä yläkroppaa? Alotin kyykyn ja prässinkin tekemisen vasta nyt tammikuussa ja oon joka vko kyykkyynki nostanu 2,5kg ja ens viikolla 67,5kg, alussa oli 40kg ja jalkaprässiin ens viikolla 150kg, alussa oli 80kg eli siis oon tehny jalkoja vasta tämän alkuvuoden ja vaikka nyt on ollu dietti päällä muutaman viikon, niin sarjapainoja voi aina nostaa. Sarjat menee kyykyssä siten että lämmttelysarja 1x20/50kg ja sitten varsinaisilla sarjapainoilla 3x10 ja prässissä 4x10, siis tiedän että esim kyykyssä voi olla pirusti enemmän painoja kuin esim mitä penkkiin laittaa (mikä siis on oikeestaan junnannut paikallaan), mutta oon silti pirun tyytyväinen toho mun tän hetkiseen jalkareeniin kun voi joka viikko nostaa painoja toisinkuin esim yläkropan reenissä penkissä taas harvemmin vaikka oon yläkroppaa treenannu viime vuoden marraskuusta.
Ajatteles nyt järjellä. Onhan se ihan luonnollista ja loogista, että jalat pystyy käsittelemään suurempia kuormia kuin kädet. Isommat lihakset jaloissa on luonnostaan kuin käsissä.
Enemmän olisin huolissaan jos penkistä nostaisit enemmän kuin kyykkäisit.
Lähinnä sitä meinasin että jalkareenissä sarjapainot paranee vaikka dietti päällä ja yläkropan reenissä junnaa paikallaan..
Lähinnä sitä meinasin että jalkareenissä sarjapainot paranee vaikka dietti päällä ja yläkropan reenissä junnaa paikallaan..

:lol2: :hyvä:Olen kuullut että jos juo proteiini juomia ja sitten jos jossain vaiheessa sen lopettaa, niin kun elimistö ei enää saa samaa määrää proteiinia niin katoavatko lihakset nopeammin kuin jos ne olisi hankittu ilman mitään ylimääräisiä proteiini juomia?
Onko asiassa mitään perää?

Mitä meinaa et ei tee sarjoja loppuun ja mitä hyötyjä siitä on?
Mitä meinaa et ei tee sarjoja loppuun ja mitä hyötyjä siitä on?