Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleisesti katabolia voidaan suomentaa tyyliin "kudosta purkava tila".Voisiko joku minulle ystävällisesti selittää katabolian, mitä se on ja mistä sitä tulee? Liittyy ilmeisesti lhaskatoon?

Onko haittaa jos vetää Esim, jotakin massanlisäys jauhetta , vaikka ei olisikkaan 18v? Eli voiko 15v ihan huoletta käyttää tuollaista sekoitettavaa jauhetta massanlisäykseen?
Osaisiko joku testosteronivalmisteita käyttänyt suositella ja kertoa minulle näistä t-boostereista ja tribuluksista Faktaa? Onko noiden kanssa suositeltavaa käyttää muita aineita tehostamaan vaikutusta vai täytyykö niitä käyttää ilman muita aineita? Joitain artikkeleita ja testejä olisi myös kiva saada lueskeltavaksi, mielellään suomenkielellä varustettuna. Olen siis käynyt salilla reippaat 2v ja nyt kaipaan vähän lisäpotkua.. saisiko sitä noiden yllämainittujen aineiden kanssa? Oon nyt käyttäny Gainomaxia heti treenin jälkeen palkkarina tämän vuoden alusta alkaen. Ikää löytyy 17v ja 74kg/186cm ois mitat. Toivottavasti joku viitsisi vähän valaista, toki saa muitakin vaihtoehtoja ehdottaa jos kokee muut paremmaksi !![]()
paino tällä hetkellä 81kg. Luku ruokailun lopussa on proteiinimäärä.Paljon yötä vasten kannattaa ottaa rasvaa? Riittäkö kun heittää 2 kananmunaa huiviin + omega 3 tabuja 2-3kpl.
Tohon mun edelliseen postiin viitaten jos mä käyn salilla lounaan ja päivällisen välis niin kumpaan kannattais keskittää toi rasvapitonen jauheliha? Aikaan ennen vai jälkeen treenin? Vai onko parempi niin et puolet ennen ja puolet jälkeen?
Voisiko jutussa olla perää?
onko 1g/painokilo rasvaa sopiva määrä dieetillä? n. 30-40% kaikista kaloreista. Ja kuinka paljon niitä hyviä rasvoja pitäisi pyrkiä syömään? Ja kuinka monta UFS OMEGA3 kapselia on sopivaa vetää päivässä? vai vedetäänkö ne illalla vaan?
Luin saman artikkelin. Paino voi nousta 1.8kg, mutta se on sitten nesteitä.Luin Body&Fitness lehteä, ja siellä kerrottiin kreatiinista. Olen ennenkin käyttänyt FINNMAX:in kreatiini monohydraattia, mutta siellä kerrottiin että uusien tuloksien mukaan kreatiinihydrokloridissa olisi 50% enemmän kreaa kun monohydraatissa, tai siis selvemmin: koehenkilöiden jotka käyttivät kreatiinihydrokloridia niin niiden krea pitoisuus oli 50% suurempi, kuin monohydraattia käyttäneillä ja he olivat myös keränneet 1,8kg suht. rasvatonta lihasta VIIKOSSA. Voisiko jutussa olla perää?