Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

On.Haa, Pirate Baysta löytyy Allo Allo eli Maanalainen Armeija Iskee Jälleen. Ainakin minun mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaita komediasarjoja.

Kyllä tuli tänä aamuna niin hyvä mieli, kun tulin lääkäristä kotiin. Mieli oli apea jatkuvasta sairastelusta, mutta kun tulin
kotiin niin poikani oli niin iloisella ja nauravalla tuulella, että tuli iloinen mieli. Pikkumies sai hyvälle tuulelle ja on koko aamun ollut yhtä ihana.
Pienistä asioista ilo lähtee.
Ulkona paistaa aurinko.
Ajattelin etten varmaa ikinä ees enää näe sitä mutta tänäänhän se otti itse muhun yhteyttä :O Suht hyvä fiilis nytte :Pasiat menee hyvin vastakkaisen sukupuolen kanssa!
. Sitte auringon paisteeseen kävelemään koiran kanssa. Huomenna ois "työhaastettelu", sama firma, mut luvassa ois erilaiset tehtävät vähäks aikaa. 
hehheehheee, säästin semmoiset ~75e, kun ostin spydercon ebaysta :D (suomessa hinta ilman postikuluja 115€, itse maksoin posteineen 47€) WUHUUUUUUUUUU!!!!!!!!! :dance:
Ja tuli ameerikoista kahdeksassa päivässä :D