Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Lauleskelin aamulla päivänsädettä ja menninkäistä, jonka jälkeen alakerran naapuri antoi mulle aplodeja. "Hyvät" äänieristykset ainakin.. Se tosin saattoi osoittaa suosiota vaan vittuillakseen, mutta kyllä se silti piristi :D

Kaksipiippuinen juttu : Hain takaisin päivähommiin 1,5-vuodeksi ja sain paikan. Lähinnä arkiduunia (Pääsen viimeistään 21.30) ja taas sitten viikonloput, lähes kokonaan vapaita. YÖTYÖ loppuu. Asia, joka harmittaa : Nykyiset alaiset huippuporukkaa. Harmi, kun jäävät vanhaan paikkaan....Uusvanha porukka taas hyvää. WIN -WIN. Ilon puolelle kääntyy...

Tänään ku pyöräilin töihin aamulla ja ihmettelin, oonko tulkinnu sääennustetta väärin, kun tuntu niin lämpimältä. Nenäliinaa ilman lapasta taskusta kaivaessa käsi kyllä jääty samantien. Töissä kyyläsin mittaria ja se näyttää -22C.
Olin pukenu tarpeeks, eikä fillarikaan ollu jumissa ku 1/3 matkasta :)

Haa, Pirate Baysta löytyy Allo Allo eli Maanalainen Armeija Iskee Jälleen. Ainakin minun mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaita komediasarjoja.

Hifit asennettu ja hyvin soi. :)
Haa, Pirate Baysta löytyy Allo Allo eli Maanalainen Armeija Iskee Jälleen. Ainakin minun mielestäni yksi kaikkien aikojen parhaita komediasarjoja.
On.

Ps. I have no matches.

PPs. yli kuukauden tauko pakkikselta. Taitaa saada jatkoa.. -> :)

Kyllä tuli tänä aamuna niin hyvä mieli, kun tulin lääkäristä kotiin. Mieli oli apea jatkuvasta sairastelusta, mutta kun tulin
kotiin niin poikani oli niin iloisella ja nauravalla tuulella, että tuli iloinen mieli. Pikkumies sai hyvälle tuulelle ja on koko aamun ollut yhtä ihana.
Pienistä asioista ilo lähtee.

Kyllä tuli tänä aamuna niin hyvä mieli, kun tulin lääkäristä kotiin. Mieli oli apea jatkuvasta sairastelusta, mutta kun tulin
kotiin niin poikani oli niin iloisella ja nauravalla tuulella, että tuli iloinen mieli. Pikkumies sai hyvälle tuulelle ja on koko aamun ollut yhtä ihana.
Pienistä asioista ilo lähtee.

odotahan vain jahka se kuulee suomi-ruotsi pelin tulokset :D

Viime viikonloppuna tuli oltua yksissä bileissä aika hyvässä humalassa, siellä sitte tuli vähä pyörittyä yhen tytön kanssa, juteltiinki siinä sivussa jotaki mut ei vaihettu puhelinnumeroita eikä mitää, ja nimen ja asuinpaikanki olin aamuun mennessä unohtanu. Tää tyttö kuitenki pyöriny mulla mielessä senki jälkeen :) Ajattelin etten varmaa ikinä ees enää näe sitä mutta tänäänhän se otti itse muhun yhteyttä :O Suht hyvä fiilis nytte :P

Pyydän anteeksi hätäisyyttäni ja menin postaamaan Vituttaa -säikeeseen. Pelihän olikin tullut laatikkoon. Ei passaa surffarin pistää koneeseen, saattaapi muuten salit jäädä tänään käymättä. Itsekuri <3

Päivä lähti hyvin käyntiin. Olin kotona vast aamu 4, mut ponkasin sängystä pystyyn jo ennen 12. Töihin valmistauduttiin kuuntelemalla musiikkia ja Miken haatattelu (hyvin se meni :thumbs:). Sitte auringon paisteeseen kävelemään koiran kanssa. Huomenna ois "työhaastettelu", sama firma, mut luvassa ois erilaiset tehtävät vähäks aikaa. :)

hehheehheee, säästin semmoiset ~75e, kun ostin spydercon ebaysta :D (suomessa hinta ilman postikuluja 115€, itse maksoin posteineen 47€) WUHUUUUUUUUUU!!!!!!!!! :dance:

Ja tuli ameerikoista kahdeksassa päivässä :D

hehheehheee, säästin semmoiset ~75e, kun ostin spydercon ebaysta :D (suomessa hinta ilman postikuluja 115€, itse maksoin posteineen 47€) WUHUUUUUUUUUU!!!!!!!!! :dance:

Ja tuli ameerikoista kahdeksassa päivässä :D

Mikö helvetti on toi spyderco?

Back
Ylös Bottom