Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

prinssinakki :haart: personal trainer. Hän osaa jotenkin sanoa ne oikeat sanat oikealla hetkellä, josta itsekin tulee hyvälle tuulelle ja josta saa rutkasti lisää motivaatiota.

Sain töitä ja muutenkin hyvä päivä :)

Runosuoli se vaan laulaa ja muutamat asiat tuntuvat jopa järjestyvän jollain tavalla, vaikka terveys on taas niin surkea että pitäisi kai jo tajuta hypätä sillalta ja antaa vääjäämättömän tapahtua. Mikä ihme sekin on että jotenkin sitä vain sätkii eteenpäin -vaikka sitten kohti piraijalammikkoa, kunhan vain saa sätkiä? Ennen tympeänä pitämäni luennoija on aivan tulessa ja Amican kokit ovat tehneet tällä viikolla todellisia urotöitä lieden ääressä. Mieskin on taas huomenna paikalla ja sitä pitää liputtaa.

Urheilu + elämä ilman päihteitä on parasta. Hullut euforia-aallot pelkästä "jälkihapotuksesta." Suosittelen.

Molekyylejä kaikki vain, ain.

Threadiin: Menee hyvin koska ei mene huonostikaan, olen sinut itseni ja maailmankaikkeuden kanssa, sekä tänään paistoi arska.

Viikolla tuli pärähdettyä täysi-ikäiseksi ja tänään kaverin miehistyminen. Eilen saunaa, bisseä, ribejä. Tänään Flamingossa hotellihuoneet ja settiin kuuluu mm. Spa-rannekkeet. Onnelaan ei kovin pitkä matka : ).Huhhuh!

Ihmiset on sairaina niin se tietää enemmän töitä mulle :evil:, ens viikolla 70h. Niin ja tänään viimenen aamuvuoro, pääsee tekemään taas normaaleita yövuoroja :)

Mulle tulee spinningpyörä! :dance:
Hyppään vain suoraan sängystä satulaan jä lähden ajelulle.
Tautikin alkoi taas pysyä aisoissa. Whoo!

Back
Ylös Bottom