Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Selänteen rahat säästyivät<3

No kyllä laittaa hymyilyttään ku toissa päivänä sain maastavedossa 2 markkaa rikki!!:puntti::dance: Ensimmäinen liike(jos ei prässiä lasketa) jossa paukkui tuo raja..:rock:

Kessin pienennys projekti on alkanut vitun hyvin, kaikki alkoi siitä kun velipojan vaimo laihdutti kuustoista kiloa ja sen perseen leveydestä lähti tollaset 87,5 senttiä.
Kälyni on antanut minulle tukea omassa kessi projektissa ja jaksanut kannustaa.

En maanantaina menee kyykyssä 130 kiloa niin että napsahtaa. Maltan tuskin odottaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viime viikollakin 125 kiloa tuli ylös miltei kuin nopeuskyykky.

160 kiloa menee Joulukuun viimeinen.

Enää ei tarvitse kattella Selännettä olympialaisissa..

SP-analyysistä mukavat tulokset. Vipeltäjiä riittää ja osaavat uida.

Taas yksi hyvä syy arvostaa terveyttään, vaikka rauta ei entiseen tapaan liiku.

Täytyy sanoa että kyllä toi aamuinen pronssimitali lämmittää mieltä mukavasti, etenkin kovan ottelun jälkeen. Pari huonoa ottelua, mutta kyllä se mitali ton tasosissa karkeloissa on silti kova saavutus tämmöseltä pikkumaalta. Oltiin kuitenkin Euroopan paras maa, ja ilman mitaleita jäi kovia maita kuten Venäjä, Ruotsi, Tsekki ja Slovakia.

Rupesin taas pitkästä aikaa syömään puhtaasti. Vedin tuossa 800kcal setin ja nyt kunnon ähky päällä, prodeakin tuli toistasataa grammaa reilusti.

Ja tän olon saa tuntea päivässä neljästi :haart:

Ja ollaan vielä dieetillä...

91 ---> 85.2 / 3kk :) Viä ku jaksas sen pari kuukautta rutistaa, niin päästäs tonne vähän alle kasikypää.

Pohkeet ja penikat hierottiin just äskön auki!!!! Kipu on hyvästä, varsinkin, kun naurat samaan aikaan, kun kipeimpiä kohtia leivotaan auki!!! :dance:

Kaveri oli polttanut mulle ihan mahtavan synttärilevyn. Olen nauranut viimeiset puoli tuntia ja odotellut mitä seuraava biisi tuo tullessaan. Hyvä tapa viettää vanhenemista :D

Kessin pienennys projekti on lähtenyt iloisesti käyntiin, on kivaa kävellä 30-45 minuuttia salille.
Ilalla tunnin kävelyt ulkona - Auttaa mun uniongelmiin maagisella tavalla.
Ja jos ei ole salilla lihaskuntotreenejä niin on kiva kävellä siinä juoksumatolla rasvanpoltto sykkeellä jopa yli tunnin,
ennen se tuntui todella pitkäveteiseltä, mutta nyt kun tietää että puolen/puolenvuoden päästä lopussa kiitos seisoo munasillaan peilin edessä, niin avot!

Back
Ylös Bottom