Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Ilmaista PDF-editoria?

Googlella löytyy vaikka kuinka, mutta kaikki kirjoittavat omat vesileimauksensa pdf:iin.
PDF editoria vai tallenninta?

Word 2007 ja 2010 (2010 on ilmainen englanninkielinen beta tällä hetkellä) tallentaa PDF muotoon. Eli Wordilla voi .docx:n tehdä ja tallentaa PDF muodossa. 2010 löytyy täältä jos itseltä ei 2007 löydy:
http://www.microsoft.com/office/2010/en/default.aspx
Jos löytyy 2007 niin tästä laajennus siihen:
http://www.microsoft.com/downloads/...11-3e7e-4ae6-b059-a2e79ed87041&displaylang=en

Miten saan MySQL:ssä esitettyä queryn jolla haluan esimerkiksi listan nimistä jotka täyttävät kolme kriteeriä samasta kolumnista? Ilmeisesti pitäisi unionia tai inner joinia käyttää...?

Firefox 3.6 ja videot: ennen ei tahtonut youtube toimia nyt tuli flash playeriin päivitys niin youtube kyllä toimii mutta esim iltalehden videot lopetti näkymisen.
Kai se on siirryttävä käyttämään ie:tä.

Miten saan MySQL:ssä esitettyä queryn jolla haluan esimerkiksi listan nimistä jotka täyttävät kolme kriteeriä samasta kolumnista? Ilmeisesti pitäisi unionia tai inner joinia käyttää...?

siis jos samasta tablesta haluat tietoa niin eikös se käy select komennolla.
select *********
where *****='******'
inner joinia käytetään jos luetaan kahdesta eri taulusta tietoa samanaikaisesti.

siis jos samasta tablesta haluat tietoa niin eikös se käy select komennolla.
select *********
where *****='******'
inner joinia käytetään jos luetaan kahdesta eri taulusta tietoa samanaikaisesti.
Joo eli ei inner joinia. Ongelma tossa on se, että ei voi laittaa where xxxx="yyy" AND xxxx="zzz" AND xxxx="qqq".
Selkeyttäisi varmaan jos selittäisin mitä haluan tietää. Eli mulla on siis taulukot oppilaista ja kurssikoodeista. Haluan tietää ketkä kaikki oppilaat ovat valinneet kolme tiettyä kurssia, eli juuri nuo xxx, zzz ja qqq.

Ton takia ei voi käyttää tota AND:ia koska where kurssikoodi="xxx" AND kurssikoodi="zzz" AND kurssikoodi="qqq" ei tietenkään voi olla totta.

Hankin tietokoneeeseni DAC:n musiikin kuuntelua varten. Mukana ei tullut minkäänlaista ajurilevyä eikä kuulukaan tulla. USB:n kautta tulee äänet DAC:lle ja siitä aktiivikaiuttimille. Ongelma on äänen pätkiminen aina, kun kovalevyltä ladataan jotain eli harmillisen usein. Käyttis on Win7 64-bit. Olisiko ongelmaan ratkaisua?

Pitäisi saada toolbook tiedosto auki mutta tää perkeleen Visva 64-bit ei osaa aukaista sitä. Kyseinen tiedosto kyllä aukeaa visvan 36-bit. ja XP:llä...

Mikähän on vikana kun käynnistää koneen niin ei netti toimi vaan pitää virrat sammuttaa modeemista? Sen jälkeen kyllä taas toimii ongelmitta seuraavaan sammutukseen

Minkähän takia mulla ei ole pitkään aikaan toiminut youtube kunnolla? Välillä ei toimi ollenkaan ja välillä toimii todella hitaasti. Onko vika mun koneessa vai youtubessa?

Minkähän takia mulla ei ole pitkään aikaan toiminut youtube kunnolla? Välillä ei toimi ollenkaan ja välillä toimii todella hitaasti. Onko vika mun koneessa vai youtubessa?

Itellä sama vika. Onko sulla soneran netti? Aika moni soneran netin omistaja on valitellu tuosta.

Youtuben tyyppejä ei kuulemma kiinnosta servereihin panostaminen niin se lagaa oikeestaan kaikilla käyttäjillä netistä riippumatta.

On soneran netti... Onneks enään kuukauden. Pelkästään Soneran JÄRJETTÖMÄN PASKA asiakaspalvelu riittää syyksi vaihtaan palveluntarjoajaa..

Youtuben tyyppejä ei kuulemma kiinnosta servereihin panostaminen niin se lagaa oikeestaan kaikilla käyttäjillä netistä riippumatta.

Ei, kyl se on soneran päässä tällä kertaa vika, ihan samaa ongelmaa kaverin luona totesin,.. ja soneran "foorumilla" asiakkaat kertoo samaa tarinaa..

Näin jälkeenpäin kiitoksia Domelle tuosta piuhan kertomisesta, ostin Citymarketista ja nyt pauhaa kaikista kaijuttumista! :)

Back
Ylös Bottom