- Ikä
- 42
Voi vitun vitun vittu ja saatanan saatana. Olin tossa kaksi viikkoa Thaimaassa, kotiuduin reilu viikko sitten ja palatessani kun löin tietokoneen tulille, ei se tietenkään käynnistynyt, koska toinen kovo oli jälleen paskana. Lähetin sen vasta kolmatta kertaa vuoden sisällä huoltoon ja sain äsken takaisin. Nyt on ongelmana se, että olin kryptannut toisen kovon, joka siis jäi ehjäksi, True Cryptillä ja nyt en saa salausta purettua. Latasin ja asensin siis True Cryptin, mutta homma ei pelitä. Eli onko nyt niin, että samalla kun True Crypt hävisi koneelta hajonneen kovon mukana, niin meni tiedotkin toiselta kovolta? Vai saako ne vielä auki? Vai onko noi homot menny huollossa vetämään toisenkin kovon sileäksi?
E: Ostakaa muuten Fujitsu Siemens. Kestäviä koneita. Ostin tän paskan viime vuoden tammikuussa ja viat tähän asti ovat:
1. vika: Emo
2. vika: Kovo
3. vika: Emo ja kovo
Eli molemmat kovot kerran paskaksi ja emo kaksi kertaa. Ou jee. Sanon kerran vielä sen, minkä olen sanonut jo monta kertaa. Oli ensimmäinen ja viimeinen valmiskone minkä hankin.
E: Ostakaa muuten Fujitsu Siemens. Kestäviä koneita. Ostin tän paskan viime vuoden tammikuussa ja viat tähän asti ovat:
1. vika: Emo
2. vika: Kovo
3. vika: Emo ja kovo
Eli molemmat kovot kerran paskaksi ja emo kaksi kertaa. Ou jee. Sanon kerran vielä sen, minkä olen sanonut jo monta kertaa. Oli ensimmäinen ja viimeinen valmiskone minkä hankin.