Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alkaa taas vitutuskynnys nousta. Millä ohjelmalla saisin parhaiten käännettyä m4a. tiedostot mp3 muotoon? Maksullisia ohjelmia olen yhden löytänyt ja torrentti ei ruvennut toimimaan.
Oon Microsoftin powerpointilla tehny diaesityksen ja liittäny siihen musaa, onko väliä missä muodossa musiikki on? Tarkotus ois polttaa Nerolla levylle ja esityksen pitäs toimia muilla koneilla samalla ohjelmalla. Mihin muotoon Nerolla tuo poltetaan? Audio + MP3 (riippuen tietty musiikkintiedostojen muodosta) vai joku muu?
Entä pitääkö tässä mitään muuta ottaa huomioon, kun lisäilee musiikkia, että se toimii sitten kunnolla?
Paljon powerissa olis hyvä olla tehoa, jos kokoonpanossa i5 750 ja radeon 5770?
Miks mulla ei toimi spell check Word 2007:ssa kun kirjotan suomeksi? Englanniksi toimii? Olen yrittänyt valita manuaalisesti kieleksi suomen, mutta ei se alleviivaa silti mitään virheitä... perkele, mitä tehdä?
Haje/osta proofing toolsit suomen kielelle. Ei muuten toimi, esim. tavutus ei pelitä.
Miten alustaa teran ulkoinen kovo fat32:seksi ja että PS3 tunnistaa sen?
Koetin kerran ja pleikka jopa tunnisti sen,kunnes tuli jumi.
Pleikkari,eikä tietokone tunnistanut/löytänyt asemaa. Purin levyaseman kotelon ja laitoin sata-porttiin kiinni. Levy toimii ok-mutta ei USB:n kautta.
Ei kannata pelkästään niitä watteja katsoa. Monessa halpispowerissa on watteja vaikka kuinka, mutta tehoja ei löydy 12v linjaan tarpeeksi.
Suosittelen corsairin virtalähteitä. 400w versio riittää aivan varmasti. Jos haluat myöhempiä päivityksiä varten varautua, niin ota vaikka 550, tai 650w. Riippuu budjetista myös, mutta alle satasella selviät mistä vain noista vaihtoehdoista.
Paljon powerissa olis hyvä olla tehoa, jos kokoonpanossa i5 750 ja radeon 5770?
I5 ja 5770 on se hyvä puoli että kuluttavat suhteessa varsin maltillisesti virtaa. Oletuksena voisi pitää että I5 kuluttaa keskimäärin kovassa rasituksessa n.220w ja 5770 kuluttaa 153w (luvut muropaketin testeistä lainattuja) toki koneen lopullinen kokoonpano ja esim. prosessorin/näytönohjaimen ylikellottaminen vaikuttaa luonnollisesti virrankulutukseen.