Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kyllä iltapäivällä sitten vitutti.

Salille mennessä tuli ajettua edellä ajavan auton perään.
Molemmat olimme pysähtyneet punaisiin liikennevaloihin ja vihreän valon syttyessä molemmat lähtivät normaalisti valoista. Keskellä risteystä (15 metriä valoista) jamppa vilkaisee taustapeiliin ja vetää välittömästi liinat kiinni. What the fuck!!
Eipä meikäläinen ehtinyt oikeastaan pahemmin jarrutella kun vedin hiljaisella vauhdilla perään. :wall: :wall::

Peräänajon jälkeen ehdotin kaverille että mitä jos ajattaisiin vieressä olevalle bussipysäkille, että ei häiritä muuta liikennettä, kun olimme keskellä risteystä vilkkaasti liikennöidyllä tiellä.
Kaveri tietenkin soitti heti kärppänä poliisit paikalle kertoen, että koitan PAETA onnettomuuspaikalta. :david:
Poliiseilla pienet peräänajot eivät ole yleensä prioriteettilistan ykkösenä, joten paikalle saapuminen kesti yli puolisen tuntia.
Siinähän me sitten oltiin keskellä risteystä ja koitin ehdottaa useampaan otteeseen autojen siirtämistä läheiselle bussipysäkille, mutta minkäs teet kun toinen on tyhmä kuin saapas. :wall:
Poliiseillekin piti sitten soitella vähintään 10 minuutin väliajoin ja kertoa sama "pakotarina" uudestaan ja uudestaan.

Poliisit saapui paikalle ja kyseli molemmilta mitä meidän mielestämme oli tapahtunut.
Kerroin oman versioni tapahtumasta ja kaveri ei tietysti myöntänyt yhtään mitään. Olin kuulemma ajannut NIIN lähellä hänen omaan autoaan yms. Onpas nyt aika ihme, että liikennevaloista lähdön jälkeen ei ollut vielä ihan päässyt kertymään 100 metrin turvaväliä...:arvi:

Maijan perällä poliisisetä kyseli useampaan otteeseen mitä oli oikein tapahtunut.
Jossakin vaiheessa kaveri alkoi jo vähän myöntää, että hän ei ole pahemmin ajanut keskustassa autolla yms. ja saattoi panikoida tilanteessa vaikka ei itse muistakaan tapahtumaa ihan tarkasti. :rolleyes:
Kaveri sitten ehdotti yllätyksekseni, että voidaan korjata autot omaan piikkiin vaikka poliisitkin sanoi ihan suoraan että riitatilanteessa minusta tulisi todennäköisesti maksumies.
Tämähän oli mulle (tai oikeastaan paremminkin vakuutusyhtiölle) ihan hyvä diili eli kättä päälle ja homma oli sillä sovittu.

Vaikka tilanteessa ei mitään oikeastaan käynyt vähäisiä peltivahinkoja lukuunottamatta kyllä se vaan vitutti ihan saatanasti.
Kaiken kruunasi vielä kun kaveri kertoi olevansa ammatiltansa bussikuski. :lol2: :lol2:
Missähän vitun tumppukylässä kyseinen Mr Panic mahtaa ajaa bussia? :D

Positiivista hommassa oli kyllä se, että kyseisen episodin jälkeen puntti kulki pitkästä aikaa helvetin hyvin.

Hilpeyttä herättävät myös sukkasillaan treenaavat, jotenkin niin urpon näköstä :D

Mjaa, mitäs niillä kengillä siellä salilla tekee, paitsi jalkapäivinä? Omalla salilla käy 200+raw-penkaaja, jolla ei ikinä ole muita "varusteita" kun verkkarit ja t-paita. Eihän siellä mitään muuta tarvitakkaan, sano. Turhaa hifistelyä. Ja kyllä itse treenaan myös ilman kenkiä, joten otin itseeni kommentistasi. ;)

Meikä taitaa muutenkin olla aikamoisen urpo näky salillla, koska tuo yllä mainittu salia ympäri sarjojen välillä ravaaminen kuuluu myös omaan repertuaaniini. En tiedä mikä siinä on tarkalleen ottaen taustalla, mutta jotenkin sitä ei vaan osaa jäädä paikoilleenkaan istumaan sarjojen välissä, tuntuisi hölmöltä.

Mjaa, mitäs niillä kengillä siellä salilla tekee, paitsi jalkapäivinä? Omalla salilla käy 200+raw-penkaaja, jolla ei ikinä ole muita "varusteita" kun verkkarit ja t-paita. Eihän siellä mitään muuta tarvitakkaan, sano. Turhaa hifistelyä. Ja kyllä itse treenaan myös ilman kenkiä, joten otin itseeni kommentistasi. ;)

Meikä taitaa muutenkin olla aikamoisen urpo näky salillla, koska tuo yllä mainittu salia ympäri sarjojen välillä ravaaminen kuuluu myös omaan repertuaaniini. En tiedä mikä siinä on tarkalleen ottaen taustalla, mutta jotenkin sitä ei vaan osaa jäädä paikoilleenkaan istumaan sarjojen välissä, tuntuisi hölmöltä.

Jep ei tuossa kävelemisessä kyllä mitään outo taikka hauskaa ole.

Tuli tuosta ilman muita 'varusteita' mieleen olikosse weakin ja sahaajan raw video missä kyykkäiltiin kirjaimeillisesti ilman näitä 'muita' varusteita :lol2:

Vittu että vituttaa kaiken maailman korttelipoliisit. Kävin ulkona koiran kanssa, niin eikö joku saatanan ukko tullut vaahtoomaan jostain koiran kusesta taloyhtiön pihassa. En todellakaan anna koiran kusta ulko-oven eteen, mutta silti tää vitun runkkari oletti että meiän piski siihen on kussut. Ei mulla ole mitään sitä vastaan että joku esittää mielipiteensä, niin kauan kun tekee sen asiallisesti. Mutta kun tullaan huutamaan suoraa kurkkua ilman minkäänlaisia perusteita niin silloin mulla palaa käämi. Jos ei se saatana olis tajunnut lähteä kun korotin ääntä, niin olisin kuristanut siltä ukolta tajun kankaalle siinä pihamaalla.

Nyt kyllä keittää! :curs:

Viime viikonloppuna olin aika korkeassa kuumessa ja olin sitten koko viikonlopun sängyssä(jäi samalla treenit,mikä vituttu myös..)Mutta asiaan olin siis himassa kuihtumassa,tyttöystävä lähti kavereiden kanssa vähä bilettämään
"jonku pikkubileisii" ja ei siinä mitää,tietysti ärsytti ku en ite päässy mukaa mutta no,kattelin siinä sitte illan telkkarii
ja tällästä.Tyttöystävä sitte kerto seuraavana aamuna että joku "maahanmuuttaja" oli yrittäny koko ajan hiplailla mikä tietysti sai hieman ärsyynyneeksi,mutta ajattelin että eihän se sitte ollu molemminpuoleista jos tyttöystävä kerran sanoi jotai tyylii ett "se oli nii ällö",no sitte kyselin kavereilta että mites meni vkloppu ja sitte ne sano jotai ett iha ok ja ett joo tolla sun tyttöystävälläs meni aika villisti.Olin vähä että hä?:confused:
Kyselin sitte että miten nii villisti,ja se oli kuulemma sielä nuoleskellu tän mamun kaa...:curs:
Ja ei siinä vielä kaikki,,,tämä mamu oli yksi viiden hengen mamukoplasta joka ryösti mut vuos sitte..
7kk suhde loppu tähän.:wall: perrkele sentää nyt saa riittää naiset hetkeks.

Vittu että vituttaa kaiken maailman korttelipoliisit. Kävin ulkona koiran kanssa, niin eikö joku saatanan ukko tullut vaahtoomaan jostain koiran kusesta taloyhtiön pihassa. En todellakaan anna koiran kusta ulko-oven eteen, mutta silti tää vitun runkkari oletti että meiän piski siihen on kussut. Ei mulla ole mitään sitä vastaan että joku esittää mielipiteensä, niin kauan kun tekee sen asiallisesti. Mutta kun tullaan huutamaan suoraa kurkkua ilman minkäänlaisia perusteita niin silloin mulla palaa käämi. Jos ei se saatana olis tajunnut lähteä kun korotin ääntä, niin olisin kuristanut siltä ukolta tajun kankaalle siinä pihamaalla.

Meidän talossa on kans meidän koirat aina syypäänä kaikkeen, vaikka koiranomistajia löytyy yllättäen näinkin isosta talosta aika paljon. Meille on tultu myös aikasemmassa taloyhtiössämme esittämään "faktana" miten meidän koira haukkuu aina viiden ja kuuden välillä aamulla. Mä lähdin aina itse viideks salille ja mies lähti vasta töihin kasiin, ysiin joten ollaan aika varmoja ettei kyseinen hurtta inahtanutkaan, varsinkin kun se ei sitä muutenkaan tee koskaan..
Me tsekkaillaan joskus kameroiden kanssa mitä nää täällä touhuaa päivisin ja aika hyvin oppii saamaan käsitystä mitä täällä tehdään kun me ollaan poissa, vituttaa et joku tulee sit valehtelee kun ei muuta keksi.

kavereilta että mites meni vkloppu ja sitte ne sano jotai ett iha ok ja ett joo tolla sun tyttöystävälläs meni aika villisti.Olin vähä että hä?:confused:
Kyselin sitte että miten nii villisti,ja se oli kuulemma sielä nuoleskellu tän mamun kaa...:curs:
Ja ei siinä vielä kaikki,,,tämä mamu oli yksi viiden hengen mamukoplasta joka ryösti mut vuos sitte..
Ei helvetti. Pahin juttu varmaan, mikä voi tapahtua Suomessa vuonna 2010. Tekis mieli laittaa joku räkänauruhymiö perään, mutta en taida.

Munkin salilla treenaa mies, jolla ei ole ikinä kenkiä. Eipä siinä mitään, joskus olen itsekin ollut sukkasillani, kun kengät ovat jääneet kotiin. Mutta kengättömyyden lisäksi tämä mies treenaa kalsareissa, siis sellaisissa pikkuhousuissa. Miehellä on jalassa sellaiset lyhyet ja todella kireät bokserit, jotka juuri ja juuri näkyvät t-paidan helman alta. Saattavat nuo kyllä olla jotkin urheiluhousutkin, mutta alushousuilta kyllä näyttävät. Mutta, en tuomitse. Ihan kivat jalat sillä miehellä on. :D

Olisin vaa tyytyväine, jos saisin tietää, että muija ei osaa ottaa vastuuta ittestään. Lähinnä vituttais se "hukkaan" menny 7kk ja se, että frendit seuraa vaan sivusta, kun muijalla menee villisti.

Meidän salilla käy vanha (ehkä noin 65+) äijä, joka päättää treeninsä AINA kiepauttamalla itsensä käsilläseisontaan seinää vasten. Siinä se seisoo käsillään noin 30 sekuntia, kiepauttaa itsensa alas ja poistuu salilta tyytyväisen näköisenä :)

Hilpeyttä herättävät myös sukkasillaan treenaavat, jotenkin niin urpon näköstä :D

En vaa jaksa tajuta mitä ihmeellistä siinä on jos reenaa sukat jalassa??????????

No tähän on kommentoinut jo sata ihmistä, mutta kerta kiellon päälle :D Mää oon nyt tovin treenannut pelkät sukat jalassa. Tämä alkoi siitä, kun eräs kaunis päivä unohdin salikengät kyykkypäivänä kotiin ja empiirisen tutkimuksen kautta päädyin siihen tulokseen, että kyykkääminen/kaikki muukin salitouhu tuntui itse asiassa pelkän jalan päällä seistessä ihan mukavalta. Johtunee myös siitä että mulla on akkojen trendisalitossut, joita ei ole suunniteltu ko. touhuun alun alkaenkaan.

No tähän on kommentoinut jo sata ihmistä, mutta kerta kiellon päälle :D Mää oon nyt tovin treenannut pelkät sukat jalassa. Tämä alkoi siitä, kun eräs kaunis päivä unohdin salikengät kyykkypäivänä kotiin ja empiirisen tutkimuksen kautta päädyin siihen tulokseen, että kyykkääminen/kaikki muukin salitouhu tuntui itse asiassa pelkän jalan päällä seistessä ihan mukavalta. Johtunee myös siitä että mulla on akkojen trendisalitossut, joita ei ole suunniteltu ko. touhuun alun alkaenkaan.

eikös monet tee maastavetoa sukkasillaan jos eivät omaa salikenkiä ..kuulemma parempi vaihtoehto kuin tavalliset kengät

Ei ne sukat muuten haittaa, mutta aikaisemmalla salilla kävi yksi jamppa jolla oli aina valkoiset tennissukat jalassa. Paitsi että ne oli aivan saatanan likaiset, oikein mustaa törkyä täynnä. Ja yleensä oli vielä pari reikää. Kaveri veti aina hampaat irvessä jotain sivuvipareita ja habaa, eli ihan normi pulkannaru. Ymmärtäisi vielä jos se olisi ollut joku perus duunari. Mutta kun kyseessä oli konttorifirman oma siisti sali. Eli kaveri tuli työpöydän takaa siisteissä vaatteissa ruokiksella treenaamaan, ja palasi taas takaisin konttorille. En tiedä vaihtoiko sukkia ikinä.

Revenneitä vaatteita en myöskään tajua. Monella salilla on joku jamppa milllä on joku "maraton 1982" paita mikä on kainalosta perseeseen revennyt. Eikä vaan voi vaihtaa uutta. Tai on jotkut kipinöiden/röökin polttamat nappiverkkarit ja paskaiset ulkolenkkarit. Ei voi olla niin köyhä ettei ole varaa hakea tarjoustalosta uusia 10€ verskareita. Luulevat varmaan olevansa HC, mutta eivä ole.

Revenneitä vaatteita en myöskään tajua. Monella salilla on joku jamppa milllä on joku "maraton 1982" paita mikä on kainalosta perseeseen revennyt. Eikä vaan voi vaihtaa uutta. Tai on jotkut kipinöiden/röökin polttamat nappiverkkarit ja paskaiset ulkolenkkarit. Ei voi olla niin köyhä ettei ole varaa hakea tarjoustalosta uusia 10€ verskareita. Luulevat varmaan olevansa HC, mutta eivä ole.

Tai sitten niitä ei vaan kiinnosta. Esim. mulla oli pitkään reikäiset verkkarit käytössä, enkä jaksanu uusiakaan ostaa, kun ne vielä kerta ajoivat asiansa. Toisia nyt vaan ei jaksa kiinnosta, mutta hyvä että ulkopuoliset jaksaa huolehtia toisten vaatetuksesta :)

Back
Ylös Bottom