Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun katselet nettiautosta autoja, ja löydät jonkun mieleisen. Niin eikö mitä, se on aina tyyliin jossain vitun torniossa asti. Lähdeppä sinne asti koeajamaan autoa niin. saatana.

Tilillä on n. 25e. Maksettavana olisi parkkisakko (40e), auton vakuutus (reilu 200e) ja nettilasku (20e). Staffpointin palkasta maksoin 60% veroa, joten siitäkään ei ollut mitään apua. Jääkaapissa on purkki maitoa, sipuleita ja aurajuustoa. Kuuta on vielä melkein pari viikkoa jäljellä. HELVETIN HIENOA.

En tajua, miten olen tässä kuussa saanut talouteni noin pahasti kuseen. Yleensä saan laitettua n. 300e säästöönkin joka kuukausi, mutta nyt olen tainnut joko juoda tai shoppailla rahani. Eikä ensi kuussa tule menemään yhtään paremmin, sillä hiuksiin menee lähes 200e ja autoon toinen mokoma (vakuutuslaskussa on onneksi eräpäivää) :( No mutta, onneksi tossa loppukuusta mulla on tosi paljon töitä ja voin vielä tehdä ylitöitäkin.

Edit. Niin ja hankkia vaikka vielä kolmannen työn. Huomenna olisi työhaastattelu, mistä toivottavasti irtoaisi yöduunia niin että voisin viikonloput tehdä aamua hotellissa, päivät raflassa ja yöt baarissa.

Joo eihän se mamu välttämättä ees tienny et muija seurustelee. Kukapa vapaa mies naisen seurasta kieltäytyis:)

Salee ties! Nehän vie meiän naiset!!

Tarkoitatko nyt sitä väkisin vientiä vai vapaaehtoisesti?

Mua sivistetty tällä palstalla, ettei ne oikeastaan edes vie väkisin mitään ja jos sattuiski viemään niin se olis niiden omaa syytä ja sitä paitsi tällane karhu-lippis muutenkaa mitää sais :D

Mua sivistetty tällä palstalla, ettei ne oikeastaan edes vie väkisin mitään ja jos sattuiski viemään niin se olis niiden omaa syytä ja sitä paitsi tällane karhu-lippis muutenkaa mitää sais :D

Niin siis, eihän neekerit ja mamut yms. ketään raiskaa.

Mites se meni, mistä se johtui? Kulttuuriin sopeutumattomuudesta? Niinkö se oli?
Ehkä niille on opetettu että "elämässä ei mitään saa ilmaiseksi, pitää ottaa haluamansa!", ja nyt ne sitten soveltaa sitä kaupoissa ja naisrintamalla..

Sukkakommentit herättävät suuria tunteita, heh...

Joo siis eihän siiinä mitään "pahaa" ole, jos haluaa ilman kenkiä treenata. Antaa mennä vaan. Ei se nyt oo niin vakava asia. Ehkä mun salilla se koomisuus on enemmänkin siinä, kun nää sukkasillaan treenaavat myös esim. juoksevat juoksumatolla pelkät sukat jalassa, niin että kantapäät vaan kopisevat. :david: Tekee pahaa kuunnella. Ja pysyn kannassani, että se nyt vaan on tyhmän näköistä :D

Tosin mieluummin sukat jalassa kuin ilman sukkia, paljaat varpaat olisivatkin julkisessa tilassa ällöt. Sukat jalassa ei sentään tarvii nähdä toisten kovettuneita kantapäitä sun muuta...:urjo:

Parempi nekin kun paljaat varpaat. Tosin tossuista saattais sit juoksumatolla kuulua ikävä läpsytys :(

kattelin eilen ton suomen naisten pelin ja ei jumalauta mitä paskaa toi naisten "jääkiekko". Kuinka voi vittu olla noin sähläystä, ja sitte selostajat puhuu kuinka "erinomaisella esityksellä tuli voitto" ja muuta tuubaa... usa ja kanada vie suomea niin ympäri korvii naisis ettei mitään rajaa.. Vituttaa jo valmiiks, mut onneks tänää alkaa se miesten kiekko.. vittu

Vituttaa kun aloitin salilla käynnin kunnolla n. pari kuukautta sitten ja ryhdistäydyin ravintopuolellakin ja nyt olen sitten koko kymppivuoden ollut kipeä käytännössä koko ajan --> ei kehitystä ollenkaan..

No nyt on taas flunssa pikkuhiljaa laantumassa mutta loppuviikosta varmaan uskaltaa yrittää salia vasta.. Typerää tässä on mielestäni se, että en ole eläessäni esimerkiksi syönyt niin terveellisesti kun nyt tässä parin kuukauden aikana. Noh, ei hätää. Motivaatio on silti korkeammalla kuin KOSKAAN! :puntti:

On niitä reinojakin nähty salilla, eikä siinä mitään. Ja sukkasillaan meikäkin monesti vedot tekee. Mutta hyi saatana sitä yhtä karvakättä jonka näin kerran salilla. Äijä treenaili avojaloin. Mielessä näin kaikki silsat ja jalkasienet jotka toisille jää kun ukko läpsytteli laitteelta toiselle. Taisi penkatakin jalat penkillä. :huutoyrjö:

Oli vielä semmoiset hikiset ja karvaiset koivet. Päällä tietenkin ruskeiksi imeytyneet nilkkatuet.

Täytyy varmaan anoa anteeksipyyntöä sit kaikilta jotka on kärsiny mun takia...
Itsehän kun en pysty vammautumisen takia reenata jalkoja kengät jalassa, ja EI se ei todellakaan ole mahdollista...muut reenit kyllä.

Muiden sukkaihmisten tekoihin en sit puutu :D

Sonera. Maksan netistä 50e/kk ja luulis nyt tolla rahalla saavan vähän nopeemman netin ku mitä 10 vuotta sitten oli.

Back
Ylös Bottom