Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

-käytän salihanskoja
-olen pari kertaa unohtanut verkkarit ja treenannut farkut jalassa
-olen myös muutamia kertoja unohtanut pyyhkeen ja joutunut kuivaamaan kehoni treenipaitaan suihkun jälkeen
-kävelen sarjojen välillä ympäri salia
-mulkoilen kanssatreenaajia, koska tapanani on katsella muita ihmisiä ennemmin kuin lattiaa

myöhemmin ehkä lisää tätä todellista salikomediaa...

Jep ei tuossa kävelemisessä kyllä mitään outo taikka hauskaa ole.

Mulla on kanssa joku pakottava tarve tohon kävelyyn. Onko sitä sitten niin kierroksilla ettei osaa olla paikallaan vai mitä, ehkä siitä joku komediaa repii. No se heille suotakoon. Tylsää muuten kun ei oo nyt mitään hauskaa tapahtunut aikoihin.

Mullakin tulee yleensä käveltyä sarjojen välillä mutta tolla yhellä oli ilmeisti vakio rundin jonka se käveli joka sarjan jälkeen.Ihan normaalia kyllä sekin vaikka voihan se alkaa vaikuttaa jostakin vähän koomiselta jos se on sama kierros joka sarjan jälkeen.

Tai sitten niitä ei vaan kiinnosta. Esim. mulla oli pitkään reikäiset verkkarit käytössä, enkä jaksanu uusiakaan ostaa, kun ne vielä kerta ajoivat asiansa. Toisia nyt vaan ei jaksa kiinnosta, mutta hyvä että ulkopuoliset jaksaa huolehtia toisten vaatetuksesta :)

No semmoista se on tässä maailmassa. Ulkoinen olemus on melko suuri tekijä siinä miten sinuun suhtaudutaan. Salilla nauretaan ja baarissa vittuillaan. Eikä tule synttärikutsuja. Käy vähän niinkun Haisulille Muumeissa.

No semmoista se on tässä maailmassa. Ulkoinen olemus on melko suuri tekijä siinä miten sinuun suhtaudutaan. Salilla nauretaan ja baarissa vittuillaan. Eikä tule synttärikutsuja. Käy vähän niinkun Haisulille Muumeissa.

Riippuu myös salista. Useimmiten nämä kamoille naureskelijat löytyy konehelveteistä.

Ja melko varmaa on että nykyään Haisulilla on muumilaakson kovin penkkitulos, sen verran shittiä sai niskaansa monen vuoden ajan.

Niin, toisilla on rikkinäiset verkkarit ja toisilla 120 euron Gaspin pökät "kun ei nää 40-senttiset reidet millään enää mahdu perusverkkareihin". Kumpi sitten on hauskempaa, on mielipidekysymys :)

menee vähän ot mutta itellä tuommoset gaspit jalassa salilla ja ihan mukavat on käyttää, pysyy ylhäällä ja kangas kestää. meni hermo yksiin davidin verkkareihin kun kiristin sitä vyötäröllä olevaa narua ja se meni poikki...siitä lähtien gaspit

Niin, toisilla on rikkinäiset verkkarit ja toisilla 120 euron Gaspin pökät "kun ei nää 40-senttiset reidet millään enää mahdu perusverkkareihin". Kumpi sitten on hauskempaa, on mielipidekysymys :)

Kai se on persaukisen hauskaa keksiä vittuilua gaspia käyttävistä kun itse joutuu vetämään 5 euron rikkinäisillä verkkareilla. Nyyh, tolla on kalliimmat housut ku mulla ;)

Ainakin omat _lahjaksi_ saadut gaspin housut ovat myös ilmavat, että on niissä muitakin funktioita kuin reiden mahtuminen lahkeeseen. Minuakin joskus naurattaa nuo mäkihyppääjät kun pitää olla niin prameaa, kyllähän sitä davidin kollareissakin hyppäis.

Näin kerran salillani nuoren kaverin, joka melkein hajoitti ylätaljan taakse sijoitetun peilin omalla riuhtomisellaan. Oli kohtuu huvittavaa, vaikka voin kuvitella kuinka lihat turposi.

Tuosta sukkien käytöstä, niin parilla salilla olen jopa nähnyt kehoituksen käyttämään kenkiä salilla. En kyllä tiedä mitä informaatioarvoa tällä faktalla oli.

ps. Nykyään se peili on rikki...

Toki nyt suihku ja siistit vaatteet kuuluvat asiaan joka salilla ja salin ulkopuolella. Ehkä sottapytyille pitäisi soittaa äiti paikalle tuomaan puhdasta ja ehjää päälle? :D

Salilla kuuluu olla puhtaat vaatteet, jotka eivät haise, ja joista ei ne ihanat sydänkalsarit paista läpi. Muuten on sitten sama mitä päälleen pistää. Äidin pitäis opettaa rahankäyttöä niille, jotka saavat reilu 100 euroa pistettyä yksiin saliverkkareihin ;)

Nyt kyllä keittää! :curs:

Viime viikonloppuna olin aika korkeassa kuumessa ja olin sitten koko viikonlopun sängyssä(jäi samalla treenit,mikä vituttu myös..)Mutta asiaan olin siis himassa kuihtumassa,tyttöystävä lähti kavereiden kanssa vähä bilettämään
"jonku pikkubileisii" ja ei siinä mitää,tietysti ärsytti ku en ite päässy mukaa mutta no,kattelin siinä sitte illan telkkarii
ja tällästä.Tyttöystävä sitte kerto seuraavana aamuna että joku "maahanmuuttaja" oli yrittäny koko ajan hiplailla mikä tietysti sai hieman ärsyynyneeksi,mutta ajattelin että eihän se sitte ollu molemminpuoleista jos tyttöystävä kerran sanoi jotai tyylii ett "se oli nii ällö",no sitte kyselin kavereilta että mites meni vkloppu ja sitte ne sano jotai ett iha ok ja ett joo tolla sun tyttöystävälläs meni aika villisti.Olin vähä että hä?:confused:
Kyselin sitte että miten nii villisti,ja se oli kuulemma sielä nuoleskellu tän mamun kaa...:curs:
Ja ei siinä vielä kaikki,,,tämä mamu oli yksi viiden hengen mamukoplasta joka ryösti mut vuos sitte..
7kk suhde loppu tähän.:wall: perrkele sentää nyt saa riittää naiset hetkeks.

Se on semmonen homma että sitä vedetään vielä joskus oikein kahestaan turpaan!!!

Näin jälkeenpäin oon sitä katunu ku en niitä NEKEJÄ pistäny nippuun vaikka olin kyseisessä tilanteessa aZeuk:sen kanssa :david: :evil::evil::evil::david:

Unohdin notta torstaina olis penkkarit. Arvatkaas onko asua tai mitään valmisteluja tullut tehtyä? Jätän koko paskan väliin suosiolla, ellen sitten löydä huomenna sopivaa kostyymiä itselle.

Maanantai, ja sen kyllä huomaa. Miten voikin olla näin vaikeaa elämä just nyt.

Oloa ei helpota yhtään se, että viikosta on tulossa erittäin kiireinen. Ei huvita edes aloittaa hommia kun ei niistä valmista tule kuitenkaan.

Back
Ylös Bottom