Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuntuu et täll hetkel kaikki on jotenki sekasta. Tää viikko on menny ihan perseelleen. Sellanen fiilis et ois armoton krapula koko ajan (ei, ei ole). Vuorotyön, tän viikon sekasten vuorojen seurauksena ei saa aina unta ja muutenki unirytmi ihan sekasin, eikä sitä ehdi missään välissä korjata. Päänsärkyä, silmät verestää, ei jaksa keskittyy ja tuntuu et on ihan pihalla kaikesta :wall:. Välil tyyliin joutuu miettii, et nukkuuko vai onko hereillä. Enkä oo edes kipee :jahas:

Sauvakävelijät :curs: On varmasti ihan tehokasta liikuntaa, JOS kävellään reippaasti eikä laahata niitä sauvoja perässä! Ja onko kaikkien (tässä tapauksessa kolmen) pakko kävellä rinnakkain ja tukkia jalkakäytävät, etteivät muut pääse takaa ohi? Pyysin vielä väistämäään, NIIN EI. No ei siltä juoruilulta varmaan mitään kuulekaan :jahas:

Sauvakävelijät :curs: On varmasti ihan tehokasta liikuntaa, JOS kävellään reippaasti eikä laahata niitä sauvoja perässä! Ja onko kaikkien (tässä tapauksessa kolmen) pakko kävellä rinnakkain ja tukkia jalkakäytävät, etteivät muut pääse takaa ohi? Pyysin vielä väistämäään, NIIN EI. No ei siltä juoruilulta varmaan mitään kuulekaan :jahas:

Malttia vielä, nämä on kuitenki jotain uudenvuoden lupauksia tehneitä. Joululahjaksi ehkä saatu sauvat. Pari viikkoo niin vähenee puolella "teidentukot".

Erehdyin eilen selvinpäin baariin ja sit viel baarin jälkeen vein kavereita kotiin ja pääsin ite vasta 6 aikaan kotiin ja kiitokseks kännisten örvellystä ja kauheen vitutuksen. No saa ainaki rauta kyytiä tänään!!!!!!!!!!!!!!

Erehdyin eilen selvinpäin baariin ja sit viel baarin jälkeen vein kavereita kotiin ja pääsin ite vasta 6 aikaan kotiin ja kiitokseks kännisten örvellystä ja kauheen vitutuksen. No saa ainaki rauta kyytiä tänään!!!!!!!!!!!!!!

Jos oot syntyny vuonna -66, niin ymmärrän mutta itestä ainaki on just mukavaa kuskata porukkaa ja tienata vähän ylimäärästä :D Eilen aamulla lopetin 8.00 kuskin hommat ja samoilla silmillä ouluun!

Jos oot syntyny vuonna -66, niin ymmärrän mutta itestä ainaki on just mukavaa kuskata porukkaa ja tienata vähän ylimäärästä :D Eilen aamulla lopetin 8.00 kuskin hommat ja samoilla silmillä ouluun!

No joo ihan 80-luvun tuotoksia. Ja olishan toi ajelu menny jos siitä olis jotain rahaa saanu, 5€ sain 2h ajeluista baarin jälkeen = tyhjä arpa!

Typerä kuskata frendejä ilmaiseksi, turhan moni kyydissä oleva vetää vielä noissa tilanteissa frendi kortin esiin, "etkai sä nyt meiltä vie meidän viimesiä rahoja, millä me sit dokataan raflassa?" Itse ollut aina jos kyytiä tarvitsee niin massit kehiin, sanokoot kusipääksi, ilmaiseksi en kuskaa, ellei sitten tosiaan hätätilanne. Ass, Gas or Cash No One Rides For Free.

Ite olen saanut bensat ja safkan ja aina joltain tutulta joka on sattunu kohalle jotain rahaa ku on tarttenu kyytiä. Kun ite tarttenu kuskia olen antanut auton käytettäväksi kuskille. Joskus unohtunut viikokski auto käyttöön jolleki kaverille :P

Plääh, luulin että yksityislääkärille saa heti ajan, mutta meni melkein kahden viikon päähän perjantaille.
Mistäpäin olet? Itse kun soitin Lääkärikeskukseen niin tarjosivat ensimmäistä aikaa puolen tunnin päähän. :thumbs:

Mutta niitä vitutuksen aiheita: Jääkaapissa ei ole kunnon ruokaa ja tiskivuori odottaa. Huomenna on koulua 10-18:30 ja ensimmäiset 6 tuntia on aivan silkkaa paskaa. Pakollisia kursseja tietenkin.

Niin, tai sitten kavereilta ei pyydetä sitä paria euroa bensarahaa, kun ne on kavereita tai sitten vastavuorosesti ite pääsee kyyditettäväksi.

Arf. Jos mä olen johonkin velkaa tietyn summan ja maksupäivä on tiedossa, niin munhan pitää maksaa raha silloin. Yksinkertaista.
Toinen työnantajani päätti kivasti ilmoittaa että tammikuussa ei maksetakaan palkkaa, vaan helmikuussa sitten kahden kuun palkat, kun nyt on kaikenlaista mahdotonta ongelmaa.
Ei tässä nyt ilman ruokaa elellä, kun toisesta suunnasta tuli rahat juuri niinkuin pitikin, mutta kaikenlaista yllättävää rahanmenoa on ollut enempi kuin ikinä.
Visaakin joulukuussa tuli vingutettua "aika paljon" kun luotan että tienatut rahat aina tilille löytää.

Ite en pyyä koskaan KAVEREILTA rahaa jos satun niitä kuskaamaan.. Enempi vituttaa kun KAVERI pyytää multa bensarahaa.. Esim yks tapaus 10km matkasta kysäs 10e bensarahaa :P. Hieno mies.

Perkeleen kone... luulis että edes win 7 tukis vähän paremmin kyrillisiä ja muita ei-latinalaisia kirjaimia mutta ei... ei saa edes pakettia purettua kun tulee unsupportedia! :curs:

Vittu mikä tilanne äsken lenkillä. Tossa koiran kaa käveltiin ja vähän kauempaa mies huusi koiransa kaa, että onks sulla narttukoira ? Pienen miettimisen jälkeen vastasin, että on. päästiin vähän vähän lähemmäksi, niin eiköhän tää saatanan idiootti päästäny sen piskinsä irti!!! Vittu se meinas purra tätä meidän 18vk staffityttöö ja näytti ihan saatanan vihaselta. Äkkiä nappasin tän oman syliin ja koitin jalalla pitää sitä toista loitalla ja sitten kun isäntä tuli paikalle, niin voi vittu!! Äijä rupes talutushihnalla hakkaan tätä omaa koiraansa:david: :curs: . Eka teki mieli potkia tän äijän koiraa, lopuksi itse äijää. Vittu et voi ihmiset olla vajaita.

Vittu mikä tilanne äsken lenkillä. Tossa koiran kaa käveltiin ja vähän kauempaa mies huusi koiransa kaa, että onks sulla narttukoira ? Pienen miettimisen jälkeen vastasin, että on. päästiin vähän vähän lähemmäksi, niin eiköhän tää saatanan idiootti päästäny sen piskinsä irti!!! Vittu se meinas purra tätä meidän 18vk staffityttöö ja näytti ihan saatanan vihaselta. Äkkiä nappasin tän oman syliin ja koitin jalalla pitää sitä toista loitalla ja sitten kun isäntä tuli paikalle, niin voi vittu!! Äijä rupes talutushihnalla hakkaan tätä omaa koiraansa:david: :curs: . Eka teki mieli potkia tän äijän koiraa, lopuksi itse äijää. Vittu et voi ihmiset olla vajaita.

Teitkö äijälle mitään?

Aikamoinen mulkku kyhyyyllä.

Back
Ylös Bottom