Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo tullu reiluun 2 kuukauteen reenattua ku käsi meni ja katkes, vielä pitäs tän kuun loppuun jaksaa. Vituttaa kyl ei jestas, niin paljo aikaa hukkaan
Nonii, päivitystä tohon edelliseen.
Maanantaina kolari, vasen reisi murtu ja jo valmiiks huonona ollu käsi otti vähä iskua, mutta vitutus itseasiassa laski, helvetin koomista touhua tää mun elämä ollu pari viime kuukautta et ei enää jaksa ees vituttaa:D
Nonii, päivitystä tohon edelliseen.
Maanantaina kolari, vasen reisi murtu ja jo valmiiks huonona ollu käsi otti vähä iskua, mutta vitutus itseasiassa laski, helvetin koomista touhua tää mun elämä ollu pari viime kuukautta et ei enää jaksa ees vituttaa:D
Ajaijaijaijaijaijai, mites tää kolari tapahtu?
Menikö reisi pahastikin tai pahasta kohtaa? Mulla murtui vähän alle pari vuotta sitten tosta ihan polven yläpuolelta, siinä kesti kuntoutuksessa joku vuosi ja nytkin kiukuttelee välillä. Toipumisaika oli ihan pirun rankkaa, mutta sai ainakin rentoutua :jahas:
Siis mitä VITTUA. tAAS kerran joku perkele on scämmänny mun rahat. MiksP??? jokua vitun kerta kun oon pahemmin kännissä niin eikös jotain puutu, ja nyt rahat. Ton lisäks mua vituttaa bussit, siis miks vitussa ne ei vaan voi tulla sillonku sanotaan. Eipä ollu eka kerta kun kävelin. Ja toinen asia, paskat tienviitat. Pääsin lähtemään väärään suuntaan , turha kysyy miten se o mahdollista, mutta niin vssn löysin ittenöääi väärältä päättäriltä. Vittu mitä paskaa. "en juo enää ikinä?"
Vituttaa aivan homona AAMUT. Tällä hetkellä joku TJ 82 omat poppoot kotiutu viikko sitten... tää intti ei vaan lopu koskaan... EI KOSKAAN!! paska vaan jatkuu ja jatkuu ja jatkuu eigioö igjoöjogöhejioy p53iyuj5. Salillakaan en oo kerenny käydä ku on kokoaja jotai turhanpäivästä paskaa, ilmasta työvoimaa siellä :curs:
Haluisin vaa jatkaa entistä elämää. Työtä, koulua, salia.. vituttaa kun vapaus riistetty...