Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ylätaljastakin on kyllä monennäköistä variaatiota salilla nähnyt :D

Pistikö muuten silmään tuo kyseisen kaverin treeni? Jos kerran lihaakin oli jo kiitettävästi niin oisko se vaan voinut ottaa tarkoituksella hieman ronskimmin tuota ylätaljaa?

Ylätaljastakin on kyllä monennäköistä variaatiota salilla nähnyt :D

Pistikö muuten silmään tuo kyseisen kaverin treeni? Jos kerran lihaakin oli jo kiitettävästi niin oisko se vaan voinut ottaa tarkoituksella hieman ronskimmin tuota ylätaljaa?

Samaa mieltä. Isot painot= isot lihakset, vaikka menisikin epäpuhtaasti. Esim. kaikken tietämä Neutraalin Du Hast - ylätalja;) "Annahan mennä nyt!"

Pitkästä aikaa tuli tätäkin tredia katsottua. Vähän menee tredin idea hukkaan kun jengi näkee komediaa ihan normijutuissakin IMO. Ei sitä aina tarvi oppikirjasta juttuja vetää, joskus ihan hyvä vääntää tolkuttoman epäpuhtaasti niin saa paikkoja auki ja ärsykettä. Kuten myös eri paikkojen hyödyntäminen, joka laitteessa voi tehdä mitä vaan jos kulmat löytyy ja tuntuu kivalta.

Toinen juttu noiden rinta/hapajäbien morkkausten suhteen. Ei ole tullut mieleen että jotkut tekee esim. jalat eri salilla ja pumppailee penkit ja kädet sitten eri salilla? Kuin myös se että jotkut eivät edes halua oikeasti liikaa massaa jalkoihin, koska harrastavat vaikkapa jotain juoksu/hyppelyreenejä. Joillakin tavoite voi olla cooperissa 3500m ja penkissä 160kiloa, ja sitä kautta erinomainen funktionaalinen yleiskunto. Kaikkeen voi löytyä ihan hyvät syyt. "Kehonrakennus" ei ole aina se pääjuttu, se voi olla seuraus ja joskus jopa ei-toivottu sellainen. Jotkut eivät ihan oikeasti välitä miten balanssi rakentuu peilista katsottuna, jos hommat muuten toimii.

OIkeastaan salikomediaa on juuri se, että vedetään oppikirjan mukaan ja kuittaillaan niille jotka haluavat hommasta jotain kiksejäkin. Itse arvostan jos joku jamppa haluaa harjoitella vaikka kuperkeikkoja tai balettiasentoja settien välissä, ihan jees. Niin sen pitäisi mennäkin.

Se vähän huvittaa/ihmetyttää, että nyt kahdessa peräkkäisessä treenissä mua on tultu pyytää varmistamaan isoja rautoja (eri tyypit), vaikka lähempänäkin on ollut (selvästi pidempiä) tyyppejä, jotka ovat palautelleet jo monta minuuttia. Ovat vielä sitä ennen huomanneet, että mulla on liike kesken vajaan minuutin palautuksilla. Jos itellä ois kyykyssä rautaa 200-300 kg, en kyllä huutais 168 senttistä pumppimiestä "kattomaan" :D Kun ei edes oltu tuttuja, niin ei sekään selitä...

edit. Kyse on luultavasti ns. salivittuilusta, joka kuuluu asiaan :D

Kertokaa mulle, miten on mahdollista teloa polvensa yön aikana nukkumassa? Illalla kun menin nukkumaan, kaikki oli täysin normaalisti. Kuitenkin aamulla herään siihen kun polveen sattuu aivan saatanasti ja kuumottaa. Onhan siinä kieltämättä kiva tallustaa bussipysäkille ja koulussa ympäri, kun jokainen askel sattuu. Vielä enemmän tässä vituttaa se, että mun lajitreenit on tällä kohtuullisen vaikeita. Onneks penkissä ja haukkarissa ei tarvi jalkoja. Se polvi on kipee tosta etupuolen päältä, ja sen "polviosan" sivuilta myös. Kuumottaa, ja on turvoksissa. Vaikee kävellä ja liikutella. Mitä vittua tää taas on.
Haha, mulla nyt yön aikana ihan sama juttu, mutta varpaassa. :D

Illalla menin varpaat ihan kunnossa nukkumaan, mutta aamulla kun heräsin, niin oikeen jalan pikkuvarvas särkee oikein kunnolla. Se on tosta "juuresta" vähän turvonnut ja kuumottaa myös. Kävellessä sattuu, koskettaessa sattuu ja muunkin ajan särkee mukavasti. Tulin siihen tulokseen, että oon luultavasti saanu sotkettua sen johkiin lakanaan ja venäyttänyt sen jalkoja liikuttaessani. No kuka näistä tietää, pitäis hommata valvontakamera makuuhuoneeseen. ;)

Voi vittujen kevät tätä älynvajauden määrää intterneteissä!!! :curs:

Eniten vituttaa kaikki...

JA perkele mitä ripulia porukka kehtaa väittää "neuvoiksi".

Eniten tänää vituttaa tyhmät/vajaat ihmiset!! Eilen jouduin olee tekemisissä semmosten kanssa ja tänään uudestaan :curs: Vituttaa jo valmiiksi ennen kuin olen edes niiden seurassa.

Samalla salilla käy eräs ulkomaalaistaustainen nuori herra. Aina sarjojen jälkeen menee ihan peileihin kiinni ihastelemaan itseänsä jos on vaan mahdollista. Ikinä en oo myös nähnyt kyseisen sankarin treenaavan jalkoja, mutta sehän johtuu siitä että ollaan osuttu vaan eri aikaan aina salille ;)

Meidän salilla sama juttu, mutta tää jannu käy yleensä vaan sotkemassa krossarilla, kuntopyörällä ja juoksumatolla... Joka sarjan välissä mennään ristikkäistaljaan kattelemaan verkkatakin alle ja sorkkimaan tukkaa...

Tuossa postauksessani puhuin 5 liikesarjasta ;) eli kaveri
varmaanki teki jotain 15 sarjaa tai jopa enemmän en nyt sillain kinnitäny huomiota hänen reenaukseensa, mutta kun melkein samoissa välineissä tein niin huomasin väkisinki tämän asian pienellä salilla ja omasta mielestä 5 liikesarjaa on jo aivan liikaa haukkareille...

Näköjään kiinnitit huomiota...

Meidän salilla on ihme kyylääjiä, jotka kattoo kummallisesti, kun teen esim. 5 eri liikettä hauiksille.

Jos muuten 1, 2, 3 tai jopa 4 liikettä ei saa hauista kasvamaan, niin onko 5 liikettä silloin liikaa? Jeesus...

Bemarista meni pakkasilla huohotin tukkoon ja siitä sitten aiheutui kaikkea pikkukivaa. Yhteensä 1100€ menee tuon korjauksiin vittusaatanaperkele! Just ku on alkanu raha-asiat tasaantuun pikkusen niin yhtäkkiä pitää reilu tonni kaivaa taskusta tuohon!

Bemarista meni pakkasilla huohotin tukkoon ja siitä sitten aiheutui kaikkea pikkukivaa. Yhteensä 1100€ menee tuon korjauksiin vittusaatanaperkele! Just ku on alkanu raha-asiat tasaantuun pikkusen niin yhtäkkiä pitää reilu tonni kaivaa taskusta tuohon!

Ihan mielenkiinnosta, mitä se huohottimen tukkeutuminen hajotti?

Ihan mielenkiinnosta, mitä se huohottimen tukkeutuminen hajotti?

Öljyä pääsi pakoputkeen ja lambda hajosi. Joutuivat koneen avaamaan ja tulpat vaihtamaan, joka paikka öljyä täynnä. Mitään isompaa ei hajonnut, mutta tuossa meni ilmeisesti aikaa melkoisesti ja veloittavat 75€/h... 3 litraa oli öljyä roiskinut pitkin konehuonetta kuulemma. Huomenna haen auton korjaamolta. Jos mitään pientäkään vikaa ilmenee tämän vuoden puolella niin ajan tuon paskan jokeen.

Mitä, eikai kukaan edes kehtaa väittää, etteikö erillaiset splittihyppelyt ja kuupperskeikat herätä rispektiä kanssa treenaajissa esim. kovien kyykkysarjojen väleissä? Kyllä mun makuun kovinta rispektiä herättää ne sällit, jotka riipasee sarjan syväkyykkyä +200kg:llä, loikkaavat heti sen jälkeen piruettihypyn 3 kierroksella, laskeuduttuaan tekevät 3 kuupperskeikka taaksepäin käsinseisonnan kautta ja loppuun lausuvat Eino Leinon Nocturnen silmäkulmien kostumatta ja istahtavat lausunnan päätteeksi lattialle risti-istuntaan syvän henkäyksen saattamana ja meditoivat tässä asennossa 3 min ennen seuraavaa settiä.

"Itse arvostan jos joku jamppa haluaa harjoitella vaikka kuperkeikkoja tai balettiasentoja settien välissä, ihan jees."

Ja juu, suurinta komediaa alkaa tässä ketjussa olemaan juuri ne sällit, jotka eivät tunnu ymmärtävän että ihmiset treenailevat kovin monin tarkoitusperin. Ei kaikilla ole päämääränä härän niska, 200kg penkki tai järetön hapa, jotkut tykkäävät opetella uusia juttuja, treenailla pitääkseen esim. työkykyään yllä tai tykkäävät saliharjoittelusta lähinnä sen sosiaalisen puolen vuoksi.

No jos tolle selittelylinjalle lähdetään, niin periaatteessahan KAIKKI vitun outo spedeily voidaan selittää joillakin oletuksilla järkeväksi. Mielestäni ei ole kuitenkaan mitenkään perusteltua ottaa noin optimistista lähtökohtaa. Muutenkin onko tämä nyt niin älyttömän vakava asia, jos joku sattuu saamaan päiväänsä piristystä hihittelemällä itsekseen oletetuille RHP-treenaajille?

Mitä, eikai kukaan edes kehtaa väittää, etteikö erillaiset splittihyppelyt ja kuupperskeikat herätä rispektiä kanssa treenaajissa esim. kovien kyykkysarjojen väleissä? Kyllä mun makuun kovinta rispektiä herättää ne sällit, jotka riipasee sarjan syväkyykkyä +200kg:llä, loikkaavat heti sen jälkeen piruettihypyn 3 kierroksella, laskeuduttuaan tekevät 3 kuupperskeikka taaksepäin käsinseisonnan kautta ja loppuun lausuvat Eino Leinon Nocturnen silmäkulmien kostumatta ja istahtavat lausunnan päätteeksi lattialle risti-istuntaan syvän henkäyksen saattamana ja meditoivat tässä asennossa 3 min ennen seuraavaa settiä.

"Itse arvostan jos joku jamppa haluaa harjoitella vaikka kuperkeikkoja tai balettiasentoja settien välissä, ihan jees."

Ja juu, suurinta komediaa alkaa tässä ketjussa olemaan juuri ne sällit, jotka eivät tunnu ymmärtävän että ihmiset treenailevat kovin monin tarkoitusperin. Ei kaikilla ole päämääränä härän niska, 200kg penkki tai järetön hapa, jotkut tykkäävät opetella uusia juttuja, treenailla pitääkseen esim. työkykyään yllä tai tykkäävät saliharjoittelusta lähinnä sen sosiaalisen puolen vuoksi.

Onko sitä lainaus nappia niin vaikeaa käyttää, tai edes siirtää tuota lainaamaasi tekstiä vastauksesi yläpuolelle. On helvetin ärsyttävää lukea tuollaista. Luulisi jo tuolla postausmäärällä älyävän palstan toiminnot ja miten niitä käytetään.

Toihan on ihan oikein lainattu. Ei noita quoteja läheskään aina tarvitse. Yläpuolella tuo lainaus olisi taas olisi ollut imo. typerän näköinen ja epäkäytännöllinen.

Samaa mieltä. Isot painot= isot lihakset, vaikka menisikin epäpuhtaasti. Esim. kaikken tietämä Neutraalin Du Hast - ylätalja;) "Annahan mennä nyt!"

Ei pidä aina paikkaansa, etenkään yksilöiden välillä. Toisella voi lihasmassa kasvaa suhteessa pienemmällä voimanlisäyksellä kuin toisella ja siten voi nähdä tilanteita missä selvästi lihaksikkaampi (huom. ei läski kolme college-paitaa päällään) tekee jotain liikettä pienemmillä painoilla kuin laiheliini vieressä. Tietysti erot tekniikassa selittävät tätä osin. Siitä olen samaa mieltä että yksilön kohdalla painojen kasvu yleensä korreloi melko hyvin myös lihaskasvuun.

Toihan on ihan oikein lainattu. Ei noita quoteja läheskään aina tarvitse. Yläpuolella tuo lainaus olisi taas olisi ollut imo. typerän näköinen ja epäkäytännöllinen.

Kaikissa risumiehen vastauksissa tuo lainattu kohta on aina viestin perässä, ikinä ei quoteja käytetty.

Näköjään kiinnitit huomiota...

Meidän salilla on ihme kyylääjiä, jotka kattoo kummallisesti, kun teen esim. 5 eri liikettä hauiksille.

Jos muuten 1, 2, 3 tai jopa 4 liikettä ei saa hauista kasvamaan, niin onko 5 liikettä silloin liikaa? Jeesus...

Johan nyt sanoin, että kiinnitin huomiota siihen ja asiassa oli hyvinki huvittaa se, että tehdään noin 35min vaikka haukkareita eli yli puolet mahdollisesta reeni ajasta. Lue ne viestit kokonaan niin ymmärät miksi huomasin tämän ja koita vielä ymmärtää se teksti...

Meg4M4n: -Älä huoli, paljosta ei jää kukaan paitsi, vaikka jättäisi nää mun turninoinnit lukemattakin jos kirjailutyyli noin häiritsee tai jopa oikein ärsyttämään laittaa.

"Onko sitä lainaus nappia niin vaikeaa käyttää, tai edes siirtää tuota lainaamaasi tekstiä vastauksesi yläpuolelle. On helvetin ärsyttävää lukea tuollaista."

Kynis2007: -Ei suinkaan ole vakava asia, tämähän on komedia ketju jolloin vakavat asiat ois vallan offtopikkia. Ja kyllä määkin salilla välistä naureskelen kanssa treenaajille, lähinnä niille nuorille urhoille, jotka tulevat jämpti ilme naamalla pukuhuoneesta rannesiteet käsissä, vyö kaksi pykälää liian tiukalle vedettynä ja astelevat hapa paikalle vääntämään tiukkaa sarjaa ähisten ja ympäristöön tuimasti mulkoillen. Nuissakin siis naurattaa se nuoruuden uho ja asiasta niin pirun vakavan tekeminen ja ne isoilta miehiltä malliksi katsottu salivarusteiden "tarve". Harvemmin mua naurattaa erikoiset treenit/liikkeet, piskuiset painot taikka puhdas tietämättömyys. Ne kun ei ole mun makuun niitä huvittavimpia asioita mitä saleilla näkee.

"Muutenkin onko tämä nyt niin älyttömän vakava asia, jos joku sattuu saamaan päiväänsä piristystä hihittelemällä itsekseen oletetuille RHP-treenaajille."

edit. lisätty kynikselle vastaus.

Back
Ylös Bottom