Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylätaljastakin on kyllä monennäköistä variaatiota salilla nähnyt :D
Pistikö muuten silmään tuo kyseisen kaverin treeni? Jos kerran lihaakin oli jo kiitettävästi niin oisko se vaan voinut ottaa tarkoituksella hieman ronskimmin tuota ylätaljaa?
.........
Haha, mulla nyt yön aikana ihan sama juttu, mutta varpaassa. :DKertokaa mulle, miten on mahdollista teloa polvensa yön aikana nukkumassa? Illalla kun menin nukkumaan, kaikki oli täysin normaalisti. Kuitenkin aamulla herään siihen kun polveen sattuu aivan saatanasti ja kuumottaa. Onhan siinä kieltämättä kiva tallustaa bussipysäkille ja koulussa ympäri, kun jokainen askel sattuu. Vielä enemmän tässä vituttaa se, että mun lajitreenit on tällä kohtuullisen vaikeita. Onneks penkissä ja haukkarissa ei tarvi jalkoja. Se polvi on kipee tosta etupuolen päältä, ja sen "polviosan" sivuilta myös. Kuumottaa, ja on turvoksissa. Vaikee kävellä ja liikutella. Mitä vittua tää taas on.
Samalla salilla käy eräs ulkomaalaistaustainen nuori herra. Aina sarjojen jälkeen menee ihan peileihin kiinni ihastelemaan itseänsä jos on vaan mahdollista. Ikinä en oo myös nähnyt kyseisen sankarin treenaavan jalkoja, mutta sehän johtuu siitä että ollaan osuttu vaan eri aikaan aina salille ;)
Tuossa postauksessani puhuin 5 liikesarjasta ;) eli kaveri
varmaanki teki jotain 15 sarjaa tai jopa enemmän en nyt sillain kinnitäny huomiota hänen reenaukseensa, mutta kun melkein samoissa välineissä tein niin huomasin väkisinki tämän asian pienellä salilla ja omasta mielestä 5 liikesarjaa on jo aivan liikaa haukkareille...
Bemarista meni pakkasilla huohotin tukkoon ja siitä sitten aiheutui kaikkea pikkukivaa. Yhteensä 1100€ menee tuon korjauksiin vittusaatanaperkele! Just ku on alkanu raha-asiat tasaantuun pikkusen niin yhtäkkiä pitää reilu tonni kaivaa taskusta tuohon!
Ihan mielenkiinnosta, mitä se huohottimen tukkeutuminen hajotti?
Mitä, eikai kukaan edes kehtaa väittää, etteikö erillaiset splittihyppelyt ja kuupperskeikat herätä rispektiä kanssa treenaajissa esim. kovien kyykkysarjojen väleissä? Kyllä mun makuun kovinta rispektiä herättää ne sällit, jotka riipasee sarjan syväkyykkyä +200kg:llä, loikkaavat heti sen jälkeen piruettihypyn 3 kierroksella, laskeuduttuaan tekevät 3 kuupperskeikka taaksepäin käsinseisonnan kautta ja loppuun lausuvat Eino Leinon Nocturnen silmäkulmien kostumatta ja istahtavat lausunnan päätteeksi lattialle risti-istuntaan syvän henkäyksen saattamana ja meditoivat tässä asennossa 3 min ennen seuraavaa settiä.
"Itse arvostan jos joku jamppa haluaa harjoitella vaikka kuperkeikkoja tai balettiasentoja settien välissä, ihan jees."
Ja juu, suurinta komediaa alkaa tässä ketjussa olemaan juuri ne sällit, jotka eivät tunnu ymmärtävän että ihmiset treenailevat kovin monin tarkoitusperin. Ei kaikilla ole päämääränä härän niska, 200kg penkki tai järetön hapa, jotkut tykkäävät opetella uusia juttuja, treenailla pitääkseen esim. työkykyään yllä tai tykkäävät saliharjoittelusta lähinnä sen sosiaalisen puolen vuoksi.
Samaa mieltä. Isot painot= isot lihakset, vaikka menisikin epäpuhtaasti. Esim. kaikken tietämä Neutraalin Du Hast - ylätalja;) "Annahan mennä nyt!"
Toihan on ihan oikein lainattu. Ei noita quoteja läheskään aina tarvitse. Yläpuolella tuo lainaus olisi taas olisi ollut imo. typerän näköinen ja epäkäytännöllinen.
Näköjään kiinnitit huomiota...
Meidän salilla on ihme kyylääjiä, jotka kattoo kummallisesti, kun teen esim. 5 eri liikettä hauiksille.
Jos muuten 1, 2, 3 tai jopa 4 liikettä ei saa hauista kasvamaan, niin onko 5 liikettä silloin liikaa? Jeesus...