Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuli tänään niin uskomaton deja-vu fiilis Miken postaamasta asiasta todella pitkä aika sitten. Nimittäin lasten äideistä ja niistä saatanan rattaista. Ihan helvetin kiva koittaa kaupassa mennä ohi pienellä kiireellä ku ne vetää kaks ihmistä vierekkäin siellä blokkien kokonaan kulkuväylän ja auta armias jos ne tulee vastaan, siinä sitten tuijotellaan että mitäs siinä meidän edessä olet.

Alkaa pikkuhiljaa vituttaa nää meidän virolaiset ystävämme suomen rakennustyömailla. Eihän ne saatanat ymmärrä yhtään mitään, ja heti kun selkänsä kääntää niin on työkalut jo matkalla Tallinnaan. Perkele pysyis nyt vaan siellä lahden toisella puolella. Poikkeuksia tietenkin löytyy, mutta 95% on kyllä täysiä roistoja!

^^ Jep, ja tuo ei rajoitu kauppoihin. Rattaat tukkivat kävelytiet ja kaikki muutkin yleiset kulkuväylät. Meillä on duunissa välillä asiakkailla sellaisia 2mx2m jättirattaita, joiden kanssa tietysti jäädään palloilemaan siihen ravintolan keskelle tai sit ne jätetään johonkin, missä ovat aivan varmasti tiellä. Ihan helvetin hauskaa siinä yrittää TEHDÄ TÖITÄ, varsinkin jos kädessä on kasa lautasia tai painava prikka. Pari asiakasta on tainnut suuttuakin kun joku on mennyt huomauttamaan, ettei rattaita vaan voi jättää siihen missä ihmiset kulkevat edestakaisin.

Lapsilla tunnutaan vaan oikeuttavan kaikenlaista perseilyä.

Edit.
Tämä siis Crrc:n postiin.

Tuli tänään niin uskomaton deja-vu fiilis Miken postaamasta asiasta todella pitkä aika sitten. Nimittäin lasten äideistä ja niistä saatanan rattaista. Ihan helvetin kiva koittaa kaupassa mennä ohi pienellä kiireellä ku ne vetää kaks ihmistä vierekkäin siellä blokkien kokonaan kulkuväylän ja auta armias jos ne tulee vastaan, siinä sitten tuijotellaan että mitäs siinä meidän edessä olet.

Tuo on niin totta. Niitä hyökkäysvaunuja kun pitää tunkea joka väliin perkele!

Mua on vituttanu tässä viimeaikoina kaupassa käynti. Nyt kun on ajokortti kuivumassa niin se on yhtä perkelettä käydä kaupassa. Tapana on yleensä tehdä ma-pe ostokset kerralla. Otin tuossa ihan huvikseen painon ostoskassit kädessä niin 135kg näytti vaaka:D Oman painon osuus tuosta lähempänä 110:tä...ihan mukava painella tuolla bussissa noiden "eväiden" kanssa...ja joka päivä ei himottais kaupassa juosta..

Nyt vituttaa ja ankarasti, kun menin vaihtamaan tutun ja turvallisen electronin debitiin. Tää uusi on ihan paska. Koitan tässä kattella paljonkohan mulla on rahaa tilillä, mutta vitustako sitä tiedän, kun viime perjantain ostotkaan ei oo vielä tililtä lähteneet. Enkä muista yhtään paljonko perjantaina tai lauantaina rahaa meni. Ja muutenkin vituttaa jos pitää aina yrittää laskea paljonko sitä rahaa nyt on. Electron tekee sentään katevarauksen tilille ja tiedän aina sentilleen paljonko siellä on nostovaraa.

Kävelen kohta oikeesti pankkiin ja vaihdan tän electroniin takaisin. On kuitenkin aika harvassa ne kerrat, kun electron ei tykkää toimia. Yleensä maksu tapahtuu ihan yhtä nopeasti kuin tällä debitilläkin. Että sanokaa mitä sanotte lasten visasta, mutta se on kyllä silti tuhat kertaa parempi.

Missi Pumppanen @ iltalehti "- Petskun piti ostaa minulle BMW, mutta sunnuntaina hän sanoi, että saankin Porschen. Petsku oli kuulemma laittanut sen heti finaalin jälkeen tilaukseen." FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU:curs:

Missi Pumppanen @ iltalehti "- Petskun piti ostaa minulle BMW, mutta sunnuntaina hän sanoi, että saankin Porschen. Petsku oli kuulemma laittanut sen heti finaalin jälkeen tilaukseen." FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU:curs:

Olihan toi viivin mies sanonu ton finaalin jälkeäkkin että "Nyt sitä vois sitte kosia" :D Tuntuu vähän spedeltä toi äijä...

Netistä löytyneiden vinkkien mukaan mulla on tenniskyynärpää. Voi sonta! Vapaa viikko tulossa ja pelkkää aerobista ohelmassa, parempi olis parantua sen aikana. Tämä ei taidakaan hoitua vain niitä sinisiä pillereitä ahmimalla kuten nivelkivut :curs:

Vitun terveyskeksukslääkärit... Ei sAAATANA ETTÄ VOI VITUTTAA KÄYDÄ TUOLLA, nyt muistin miksi en ole käynyt aikoihin.
Käyn kertomassa että oli vkl 3pvä hengittämättä kunnolla kun keuhkot paskana, nyt 2pvä kuumetta ja poskiontelot täynnä limaa + keuhkoihin koskee niin että pelottaa vetää syvään henkeä ettei vaan rupea yskittämään. Ämmä vittu tuijottaa minua kuin mitäkin koiraa ja ei suostu oikein puhumaan, sitten kun piti ottaa joku saatanan tulehdusarvo(muuten, kun vaihdettiin poskiontelon&keuhkojen katsominen tähän, en ole ollut koskaan kipeä aina vain luulosairas. Ennen 2x vuodessa keuhkoputken tulehdus ja randomisti poskiontelotulehduksia...) niin sitten "anna tassu" tai siis käsi, mitä vittua en oikeasti ole mikään koira enkä edes näytä siltä.
Parhautta oli tämä että "sulla on ollut ennenkin näitä kohtauksia". No joskus niitä kutsuttiin keuhkoputkentulehduksiksi, nykyään ne ovat kohtauksia :O siis mitä vittua?!
Ja sekin että tauti on kestänyt jo 5pvä, niin "ai eilen alkoi" "eikun perjantaina" "eli siis eilen alkoi" "ei kun 5pvä sitten illalla" "ai siis eilen alkoi, no ei sitten vielä tutkita vaan tule ylihuomenna uusiksi jos olet vielä kipeä. YHDEN VITUN 12e(käyntimaksu):n takiako ne oikeasti juoksuttaa sairasta silloin kerran vuodessa kun käy lekurissa niin varmuuden vuoksi kahdesti. Vittu viimeksi kun käännyttivät kahdesti kotiin niin kolmannella käyntikerralla olin paikalla kunnes pääsin tutkittavaksi, ja kas lääkäri sanoi iloiset uutiset "tää on helvetin paha pitkittynyt keuhkoputken tulehdus, miksi et ole tullut aiemmin.." vastasin että 2x olin jo käynyt, molemmilla kerroilla olin terve vaikka osasin itsekkin diagnosoida tuon vitun keuhkarin. RAAARARGH.
Ainiin, onneksi se on vitun ilmaista(paitsi että maksaa sekä veroja että käteistä käydä siellä) ja erittäin hyvää verrattuna olemattomaan.

Kertokaa mulle, miten on mahdollista teloa polvensa yön aikana nukkumassa? Illalla kun menin nukkumaan, kaikki oli täysin normaalisti. Kuitenkin aamulla herään siihen kun polveen sattuu aivan saatanasti ja kuumottaa. Onhan siinä kieltämättä kiva tallustaa bussipysäkille ja koulussa ympäri, kun jokainen askel sattuu. Vielä enemmän tässä vituttaa se, että mun lajitreenit on tällä kohtuullisen vaikeita. Onneks penkissä ja haukkarissa ei tarvi jalkoja. Se polvi on kipee tosta etupuolen päältä, ja sen "polviosan" sivuilta myös. Kuumottaa, ja on turvoksissa. Vaikee kävellä ja liikutella. Mitä vittua tää taas on.

Odotti koko intin loppuajan että se loppuisi ja pääsisi taas kunnolla treenaamaan. Noh eikös se iskenyt nyt sitten elämän kurkkutaudin päälle. Nielurisat on niin turvoksissa että ruoka ei meinaa mennä nielusta alas ja joka kerta nielaiseminen koskee aivan saatanasti. Kolmeen päivään pystynyt kunnolla syömään/tekemään mitään muutakaan. Ja eilenhän se vielä iski kuumeen melkein 39 asteeseen!

Perkele!

Vituttaa kun koko palkka menee vuokraan ja laskuihin. Aina saa laskee pennosia ja venyttää senttiä. Kauhee ahdistus taas päällä et miten mä pärjään. Oon ettinyt halvempaa kämppää mut sit mun pitäs muuttaa jonnekkin korpeen tai pikkiriikkiseen yksiöön kahden kissan kans. Ei kiitos. Nyt en tarvitse edes bussikorttia kun työmatkakin on vaan 3 km ja kuljen kävellen. Vittu.

Naapuritalon huoran asiakas oli taas jättäny autonsa mun maksetulle parkkipaikalle, vaikka huomas aivan varmasti mun lämmitysjohdon roikkuvan 30cm päässä etupuskurista. Huora itsekin tietää paikkojen olevan maksullisia, ilosesti piripäissään se vaan hyppäs asiakkaan kyytiin ennen kuin ehdin viemään alla olevan kuvan ikkunaan.
normal_pysakointi1.jpg

Voihan se tietty olla että autofiksausfirmalla ja sen tanssivalla tj:llä menee niin hyvin että uusia porssija ostellaan tuoreille lortoille. Mistäpä tota tietää :D

Salikomediaa sen verran sattui kun ylätaljan jälkeen siirryin poispäin niin siihen menee istumaan sellanen 165cm "kova jätkä" lihasta oli kiitettävästi mutta asenne ihan vitusta. Noh kuitenkin herra laittaa helvetinmoiset painot taljaan ja rupee repimään siihen malliin että meinaa selälleen lentää. Eli aika kovasti vaakatasoon nojailee :jahas: Mikähän siinä on ettei suurin osa ihmisistä osaa tehä tuota saamarin ylätaljaa oikein vaan kaikki menee laittaan liian isot raudat ja sitten koko kropalla vedetään pakka alas... :david:

Back
Ylös Bottom