Vitun terveyskeksukslääkärit... Ei sAAATANA ETTÄ VOI VITUTTAA KÄYDÄ TUOLLA, nyt muistin miksi en ole käynyt aikoihin.
Käyn kertomassa että oli vkl 3pvä hengittämättä kunnolla kun keuhkot paskana, nyt 2pvä kuumetta ja poskiontelot täynnä limaa + keuhkoihin koskee niin että pelottaa vetää syvään henkeä ettei vaan rupea yskittämään. Ämmä vittu tuijottaa minua kuin mitäkin koiraa ja ei suostu oikein puhumaan, sitten kun piti ottaa joku saatanan tulehdusarvo(muuten, kun vaihdettiin poskiontelon&keuhkojen katsominen tähän, en ole ollut koskaan kipeä aina vain luulosairas. Ennen 2x vuodessa keuhkoputken tulehdus ja randomisti poskiontelotulehduksia...) niin sitten "anna tassu" tai siis käsi, mitä vittua en oikeasti ole mikään koira enkä edes näytä siltä.
Parhautta oli tämä että "sulla on ollut ennenkin näitä kohtauksia". No joskus niitä kutsuttiin keuhkoputkentulehduksiksi, nykyään ne ovat kohtauksia :O siis mitä vittua?!
Ja sekin että tauti on kestänyt jo 5pvä, niin "ai eilen alkoi" "eikun perjantaina" "eli siis eilen alkoi" "ei kun 5pvä sitten illalla" "ai siis eilen alkoi, no ei sitten vielä tutkita vaan tule ylihuomenna uusiksi jos olet vielä kipeä. YHDEN VITUN 12e(käyntimaksu):n takiako ne oikeasti juoksuttaa sairasta silloin kerran vuodessa kun käy lekurissa niin varmuuden vuoksi kahdesti. Vittu viimeksi kun käännyttivät kahdesti kotiin niin kolmannella käyntikerralla olin paikalla kunnes pääsin tutkittavaksi, ja kas lääkäri sanoi iloiset uutiset "tää on helvetin paha pitkittynyt keuhkoputken tulehdus, miksi et ole tullut aiemmin.." vastasin että 2x olin jo käynyt, molemmilla kerroilla olin terve vaikka osasin itsekkin diagnosoida tuon vitun keuhkarin. RAAARARGH.
Ainiin, onneksi se on vitun ilmaista(paitsi että maksaa sekä veroja että käteistä käydä siellä) ja erittäin hyvää verrattuna olemattomaan.