Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vituttaa oma saamattomuus lämmittelyn suhteen, tekee tiukkaa pysyä crossarin selässä edes 5 min ennen kyykkäilyä.

Vituttaa ku ei kasva pohkeet! Siinä kaikki.

Sama juttu. EI kiinnosta treenaa haukkareita tai pohkeita kun tuntuu ettei ne kasva.

Ja toiseks on alkanut vituttamaan oma levottomuus treenatessa. Ei riitä keskittyminen kyykkysarjoihin tai en pysty juurikaan mitään tekemään pitkään, aina pitää mennä välissä näpräilemään jotain. Lopputulos on että treenit venyvät ja treenin tehokkuus on lähellä nollaa. Pitäs varmaan ottaa viikon tauko salilta kokonaan.

Se, että bussipysäkki on yli kilometrin päässä salista:/ Muutenhan se on kiva matka kulkea ennen salia ja salin jälkeen, mutta näin kylmillä ilmoilla se on jo tuskallisen pitkä matka: D

Joo eihän se kivaa oo, kun paikat ei taho pysyä lämpösinä ja ennen kaikkea kun jalat ei taho kävellessä kantaa. Tiistain jalkatreenin jäliltä vieläkin jalat siinä kunnossa, että meinaa askel pettää. Bussilla kun kulkee, niin aina saa olla saamari kävelemässä eikä jalat ikinä lepää.

Osaatko lukea ? Kyllä siinä kerrotaan aivan selvästi mikä vituttaa...itse ainakin ymmärsin.

Ymmärsin muut vitutuksen aiheet varsin hyvin, mutta mikä tämä juttu on että 40kg penkissä ei ole paino ?

e: Edellisessä postissa puhuin vain tuosta penkin painojen vitutuksesta, ymmärrän muut vituttavat asiat mutta miksi oli edes aiheellista mainita 'olemattomat' painot penkissä jos se on ihan sama ? Itse tein vielä kuukausi sitten noilla painoilla, ja tiedän ettei se ole paljon mitään. Mutta miten se voi vituttaa ketään ? Sitä en ymmärrä. En tosin ole aikuinen mies mutta kuitenkin.

Oon vähän miettinyt: miks ihmiset ei korjaa niitä punttejaan lattialta ja tangoista?
Onko siitä jotain hyötyä, mistä en oo vaan sattunu kuulemaan??

Treeni kaverin kanssa ollaan nyt päätetty et mennään salille vähän aikaisemmin kuin normisti
ja bustataan se herras mies jonka jäljiltä on aina käsipainot ynnämuut
lattialla yleensä ennen meidän treenejä. JackDaniels voi laitata sitä guntterin suuhun tunkemaa
10 kilon levy painoa että voitais tunkea se herrasmiehen toisesta reijästä sisään.

Täytyy vähän avautua yhdestä varsin luonnollisesta asiasta... eli paskalla käynnistä salin vessassa. Pukuhuoneessa kun on tietenkin vain se yksi vessa ja toki sitä ymmärrettävästi käytetään myös siihen mihin se on suunniteltukin.

Potutuksen aihe onkin se, kun kenellekään ei ole tullut mieleenkään laittaa yhtä ylimääräistä hanaa vessan ulkopuolelle, josta saisi vesipullon täytettyä ilman että sitä täytyy tehdä edellisen käyttäjän paskan hajussa. Useimmiten kun se haju on niin tyrmäävä, että pakko kääntyä tulosuuntaan ja jatkaa treenit loppuun kuivin suin. Täytyykin laittaa palautetta salivastaavalle, ajatus vaan edes vesipullon täyttämisestä vessassa, jossa kaikki happi on paskamolekyylien syrjäyttämää on karmiva. Tämähän on toki tälläistä neiteilyä... :rolleyes:

[dr. phil -hymiö] Ratkaisu: Käy kotona paskalla ja täytä juomapullosi jo siellä.
Ellei kotonakaan ole kuin se 1 hana, ja sekin juuri vessassa; silloin olet pulassa : )

Tollasissa tilanteissa kun on pakko nuuhkia paskan hajua tms. (palkkaripurkin peseminen parin päivän viiveellä...) itse pidätän aina hengitystä tarvittavan ajan ;) Mutta jos on juuri tullut kovasta kyykkysarjasta niin voi toki jäädä hengityksen pidättäminen aika lyhyeksi.

[dr. phil -hymiö] Ratkaisu: Käy kotona paskalla ja täytä juomapullosi jo siellä.
Ellei kotonakaan ole kuin se 1 hana, ja sekin juuri vessassa; silloin olet pulassa : )

Tuo ei välttämättä riitä ratkasuksi siinä tapauksessa, ettei sitä hajua kestä. Mulla ainakin menee väkisinkin joka reenissä ainakin 1,5 pullollista sitä vettä (mitä se dexalin pullo nyt on, oiskohan 0,6 litraa). Parhaimmillaan jalkareenissä voi joutua täyttämään pullon 2 kertaa. Ja tiedän, ettei vesi imeydy kun sen 0,8 litraa tunnissa, mutta suu nyt vaan tarvii kostuketta ihan pirusti kovaa reenatessa.

Ei nyt rasittavia asioita oikeestaan ole.
Tolla salilla jossa oon treenaillu on käyny paljon ulkomaalaisia, mikä on ihan jees. Sit siel käy tällanen hauska pikkunen kurdi, joka kertoo huonolla suomella tosi härskejä juttuja, joita on ihan huvittava tylsän työpäivän päätteeks kuunnella. Vähän noloa siit tulee siinä vaiheessa, kun salilla on paljon ihmisiä ja se jakaa näitä rivoja "tuhannen ja yhden yön- petihommiansa" kaiken kansan kuultaviks. Monta kertaa oon hillinny sitä ihan myötähäpeästä. Mut joo, avoimuus näissä asioissa on sen kulttuurissa aika normaalia. :)
...Kauniita tyttöjä käy myös hyvin paljon, tiukoissa trikoissa. Ja tämähän tietysti sapettaa silminnähden. :D

Tuo ei välttämättä riitä ratkasuksi siinä tapauksessa, ettei sitä hajua kestä. Mulla ainakin menee väkisinkin joka reenissä ainakin 1,5 pullollista sitä vettä (mitä se dexalin pullo nyt on, oiskohan 0,6 litraa). Parhaimmillaan jalkareenissä voi joutua täyttämään pullon 2 kertaa. Ja tiedän, ettei vesi imeydy kun sen 0,8 litraa tunnissa, mutta suu nyt vaan tarvii kostuketta ihan pirusti kovaa reenatessa.

Oon kuullu huhua että joku jossain on tehnyt isompiakin pulloja kuin 6 desin kokosia :)

Meiän salilla sattuu käymään sellanen heppu joka vetelee ilmeisesti valkosipulia duunikseen. Ei kai siinä mitään, eihän sen syömiset mulle kuulu. Itekin tykkään valkosipulista. Mutta.. Teeppä ite kova kyykkysarja jonka jälkeen saat hädintuskin pidettyä silmät auki ja onnistut kuitenki pitää ittes pyörtymiseltä, eiköhän tää sankari kävele ohi. Siinä on oksennuksessa pidättelemistä.
Ja se dunkkis ei ole mitään hengityksen mukana tulevaa valkosipulin häivähdystä vaan eläimellistä vitun pahan hien ja valkosipulin sekotusta joka nyt saattuu myös jäämään sen hien mukana joka helvetin laitteeseen ja jopa tankoon mitä se ohjelmansa aikana käyttää :D

Kävin pari kuukautta sitte aina aamusin kasin aikoihin salilla ja joka kerta tää sama sankari on siellä hajujensa kanssa, oli pakko viivästyttää salillemenoa parilla tunnilla että on kerenny kaasut laskeutua ja sumu hälvetä sen jätkän jäljiltä. Huhhuh..

Back
Ylös Bottom