Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vituttaa se, että kaupungin jonkun ihan virallisen, ehkä ainoan, penkkiseuran (seura kuitenkin, penkkiä ne vaan runkkaa) jäsenet tekee VAIN runkkupenkkiä. Puhtaasti pelkkää runkkupenkkiä. EN käsitä. En. En. En, mitenkään. Sallitaan ilmeisesti kisoissa sitten ne runkkupenkit.. Tää on kyllä runkkupenkin luvattu kaupunki, vaihdoin salia ns. HC-saliin, ja sielläkin perseet katossa penkataan, ei luoja oikeesti.

1 000 000x :david:

Vituttaa se, että kaupungin jonkun ihan virallisen, ehkä ainoan, penkkiseuran (seura kuitenkin, penkkiä ne vaan runkkaa) jäsenet tekee VAIN runkkupenkkiä. Puhtaasti pelkkää runkkupenkkiä. EN käsitä. En. En. En, mitenkään. Sallitaan ilmeisesti kisoissa sitten ne runkkupenkit.. Tää on kyllä runkkupenkin luvattu kaupunki, vaihdoin salia ns. HC-saliin, ja sielläkin perseet katossa penkataan, ei luoja oikeesti.

Ja ne nauraa sulle röhönaurua kun meet avautuu "kyl määki penkkaisin noin paljo jos tollai persettä ilmaan nostamal kusettaisin"

Jostain syystä nämä oppikirjatekniikalla penkkaajat tuntuvat hinkkaavan pitkälti samoja painoja viikosta ja kuukaudesta toiseen, vapaammalla tekniikalla tekijät sen sijaan näyttävät lyövän jatkuvasti lisää painoja peliin. Jos rautaa haluaa saada tankoon lisää, on vain pakko joskus tai vähän useamminkin vetää sarjat raivolla ja voimalla vaikka se perse nyt vähän penkistä irtoaisikin.

Jostain syystä nämä oppikirjatekniikalla penkkaajat tuntuvat hinkkaavan pitkälti samoja painoja viikosta ja kuukaudesta toiseen, vapaammalla tekniikalla tekijät sen sijaan näyttävät lyövän jatkuvasti lisää painoja peliin. Jos rautaa haluaa saada tankoon lisää, on vain pakko joskus tai vähän useamminkin vetää sarjat raivolla ja voimalla vaikka se perse nyt vähän penkistä irtoaisikin.

Joo ja sellane perseen pieni irtoaminen penkistä ei varmaankaa oo niitä suurimpia/vaarallisimpia tekniikkavirheitä. Ennemmin joku rinnalta pompauttaminen, mitä näkee todella paljon harrastettavan, on huononpi juttu pidemmän päälle.

Tarkoitatko että sulla on parempi kisatulos kuin niillä vai mikä tässä harmittaa? IPF skaboissa otetaan todella tarkkaan. Luulen, että moni "mää penkkaan puhtaasti" heppu saa kolme punaista saman tien.

No joo siis, runkku ja perseen pieni kevittäminen / sentin nostaminen on ihan eri asia. Oikeastaan maksia vedettäessä perseessä ja selässäkin pitäisi jotain tuntua.

Minua vituttaa nykyisellä salilla et painot jätetätaan tankoihin ja laitteisii iha kylmästi vain. Se vaa on salintapa. Salin henkilökuntakaan ei asiaa puutu. Ja paikalla on kanssa aivan liian monta rintalihas laitetta ja penkkiä. Jalkavälineitä sais olla enemmän. Ja laihat kynikset tuijottavat oikein vitusti kun reenaa DC tyylillä. Muutama jopa tullut neuvomaa miten pitäis tehä ja montako sarjaa -.-'''

Ja ne nauraa sulle röhönaurua kun meet avautuu "kyl määki penkkaisin noin paljo jos tollai persettä ilmaan nostamal kusettaisin"

:hyvä: Ei ny sentään. En mä aikaani tuhlaa salilla muitten kanssa kinaamiseen. Sarjojen välissä hauskaa hupia vaan.

On se vähän eri asia jos pakkiksen tissikeisari penkkaa 150 kiloa hyvällä tekniikalla ja kokemuksella pikkasen persettä nostaen lopussa rutistaen KUIN että jalkapalloilijakaverukset penkkaa satasella tajuttomalla pompulla aina samoilla painoilla valehtelematta yli 10 sarjaa perse katossa.

Aika mustavalkoisesti tääl otetaan aina asiat mut niinhän se kuuluukin et pääsee pätemään. Meinasin kuitenkin ihan kunnon runkkupenkkiä, mut jos kuulut seuraan ni sehän muuttaa kaiken - david. Kyseisillä jannuilla se on kuitenkin ihan mieletön runkku, ei mikään sentin pari avitus. Siis jos se tyyli on, et perse on katossa jo ennen kuin tanko on ees rintaa lähellä ni auta armias.

Kerrankin olisin ees nähnyt puhtaasti tekevän ni tietäis niiden osaavankin kisoissa sääntöjen mukaan penkata. :piis:

Ilmesesti mä herätin muutamat vihaiset ittensä tästä tunnistaneet... :rolleyes:

Ei hitto tapasin eilen treenatessani ekan "kyttääjän" koskaan!
Ja tää oli viel hardcore kyttääjä.
Jäbä oli about 16w, kynis ja se vaa tuijotti kaikkia vatsalihaskone linnoituksestaan,
kun mä tai muut (6kpl) alko tehä jotain liikettä.
Älyyn kyl jos on aloittelija ja ei uskalla tulla kysyy miten joku liike tehään, ni sit voi vähän vilkuilla ympärilleen, ja niin pitääkin tehdä.

Mut sitä en tajuu et pitää ne kolme sarjaa yhtä putkeen tuijottaa.
No joo se tuli kuitenkin äitinsä seuras salille.

Siis jos se tyyli on, et perse on katossa jo ennen kuin tanko on ees rintaa lähellä ni auta armias.

Kerrankin olisin ees nähnyt puhtaasti tekevän ni tietäis niiden osaavankin kisoissa sääntöjen mukaan penkata.

No aika vaikea kuvitella moista, jos kerran on ihan kunnon seura kyseessä. Eri asia tietenkin, jos siellä on kaveriporukka, joka on päivästä toisee testailemassa runkkupenkkimaksimejaan. Se peli on jo siinä vaiheessa menetetty, jos lopussa joutuu sätkimään ylimääräsii päkiät lattiassa.

No onhan se outoa jos kaupungin ainoan salin kaikki jäsenet tekevät runkkupenaa. Ja sitten kun oikein HC salille vaihtaa, niin sielläkin on sitten runkkupenaa. Onko siellä sitten ketään joka ei tee runkkupenaa? Eikä kukaan seuran jäsenistä kisaa?

Nyt on ruvennut kyllä vituttamaan salilla käynnissä tuo ainainen ajanpula
ku tuntuu että just kerkee treenin hätäisesti vetämään. Nooh, kai se joulun
jälkeen helpottaa.

Kyllä vituttaa kun jotkut viskoo käsipainoja miten sattuu!!:curs: Kun niillä olis kiva tehdä itsekin joskus ilman, että tarvii pelätä tippuuko siitä levyt naamariin vai ei..

Kyllä ainakin itse jaksan 40-50kg hanttelit laskea kohtuu hallitusti maahan sarjan jälkee vaikka tällainen perus-rimpula olenkin..:D (ja nuo 50kg hanttelit on isoimmasta päästä mitä käymälläni salilla on, isoimmat tais olla 55kg, eli isompien käsittelystä ei oo kokemusta..) Ja ainahan voi pyytää porukkaa varmistaa/antaa ne painot alkuasentoon, jos siltä tuntuu (ja jos porukkaa sattuu olee paikalla)..:david:

Kuuluuko oikeasti yleisesti hyväksyttyihin tapoihin, ettei muihin treenaajiin tarvitse edes kesken sarjojen yrittääkään pitää minkäänlaista turvaetäisyyttä? Kun tekee vaikka rive- tai mavesarjaa, niin on ihan vitun siistiä kun joku alkaa selän takaa kahdenkymmenen sentin raosta ängetä välistä jotain vitun vyötä hakemaan nurkasta...

Tai kun tekee tempausvalaa, niin kuin mä teen melkein joka treenissä, niin on myös vitun hienoa kun joku alkaa siitä aivan vierestä kesken sarjan kaivamaan painoja kyykkytelineestä. Parhaimmillaan siihen puolen metrin päähän tullaan vain lepäilemään ja nojailemaan seinää vasten. Useamman kerran on viime aikoina jäänyt sarja kesken, kun pelkää tiputtavansa ne painot vikoilla toistoilla jonkun kaaliin. Kai minä ja mun pikkupainoni sitten näytetään niin naurettavilta ettei kukaan edes huomaa mua siitä sivusta, mutta kyllä se 60-70 kiloakin sattuu jos se suorilta käsiltä lähtee omille teilleen jonkun päälle. Jokainen, joka tietää millaisesta liikkeestä on kysymys, tajuaa mitä kaikkea vähääkään tiukempaa sarjaa tehdessä voi huonolla tuurilla tapahtua...

Onneksi suurin osa porukasta viitsii vähän katsella ympärilleen ja tarvittaessa odotella vähän kauempana sen hetken mikä sarjan tekemiseen menee... Osaan kyllä itsekin pyytää tarvittaessa pitämään hetkisen vähän etäisyyttä ja suurin osa ihmisistä suhtautuu asiaan ymmärtäväisesti, mutta jotkut jäävät tällöinkin vain tuijottamaan jollakin WTF-ilmeellä. Ja kesken sarjan on paha keskustella mistään, jos joku päättää juosta melkein iholle juuri silloin.

Ahtaat tilat ja lähekkäin olevat suorituspaikat ovat tietenkin ikävä juttu, mutta sitä suuremmalla syyllä yritän itse edes vähän seurata, mitä ympärilläkin tapahtuu.

Tai kun tekee tempausvalaa, niin kuin mä teen melkein joka treenissä, niin on myös vitun hienoa kun joku alkaa siitä aivan vierestä kesken sarjan kaivamaan painoja kyykkytelineestä. Parhaimmillaan siihen puolen metrin päähän tullaan vain lepäilemään ja nojailemaan seinää vasten. Useamman kerran on viime aikoina jäänyt sarja kesken, kun pelkää tiputtavansa ne painot vikoilla toistoilla jonkun kaaliin. Kai minä ja mun pikkupainoni sitten näytetään niin naurettavilta ettei kukaan edes huomaa mua siitä sivusta, mutta kyllä se 60-70 kiloakin sattuu jos se suorilta käsiltä lähtee omille teilleen jonkun päälle. Jokainen, joka tietää millaisesta liikkeestä on kysymys, tajuaa mitä kaikkea vähääkään tiukempaa sarjaa tehdessä voi huonolla tuurilla tapahtua...

Tämän kyllä allekirjoitan. Tuntuu että monelta unohtuu itsesuojeluvaisto kun uskaltaa pyöriä aivan lähietäisyydellä tämän liikkeen aikana.:(

Eniten vituttaa ne tyypit, jotka tuijottaa millä painoilla teet mitäkin.
Ja toinen kategoria on tyypit jotka tuijottaa, miten SÄ teet ne liikkeet.
VITTU JOS KIINNOSTAA, niin tule kysymään, miksi teet juuri noin.

Muutaman vuoden erinäkösillä saleilla jumpanneena, eniten nauratti kun kehitystä on tapahtunut; horkkaa. Pojat ja niiden isit ei ilmeisesti TODELLAKAAN tiedä mistä on kysymys. Neljäkin vuotta kun sopivasti touhuilee, niin ei kelpaa. Kateelliset heteroseksuaalit. Itse olen samanlainen. Ilman kateutta,

Joo tää horkkajuttu on ihan ykkönen =DDD Raskausarpi kädessä tai kainalossa= horkka! Taisipa sitä joku random tyyppi tulla ihan suoraan kysymäänki (olisko ollu se toimittaja citystä...?) =DDD

Joo tää horkkajuttu on ihan ykkönen =DDD Raskausarpi kädessä tai kainalossa= horkka! Taisipa sitä joku random tyyppi tulla ihan suoraan kysymäänki (olisko ollu se toimittaja citystä...?) =DDD

Sori tyhmä kysymys, mut voisko joku fiksu selventää mikä on/mitä tarkoittaa "horkka"?:D:david: Ei oo seittemän vuoden treeniaikana moista sanaa tullu vastaa..:eek:

Back
Ylös Bottom