Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Vituttaa kun on 1 kyykkypaikka ja 1 penkkipaikka, eli yhteensä 2 suoraa tankoa. Varsinkin näin maanantaisin on paljo porukkaa ja kun itse teen 5x5 niin vituttaa, kun muut joutuu venaamaan mun taukojen ja sarjojen takia. Kahella penkillä pääsis niin paljo sutjakkaammin eikä muita vituttais niin paljo. Itelki menee vähä keskittyminen, ku muut venailee siin ympärillä.

3 / 4 kyykkääjien pyllistäminen ja väärät tekniikat. Ei tee mieli katsoa ihmisten itsensä satuttamista. Heitän aina semmosen facepalmin-

3 / 4 kyykkääjien pyllistäminen ja väärät tekniikat. Ei tee mieli katsoa ihmisten itsensä satuttamista. Heitän aina semmosen facepalmin-

Jospa tekisit kuten suurin osa kokeneemmista salillakävijöistä, eli menisit auttamaan heitä korjaamaan tekniikkansa? Itse sain kaksikin auttajaa harjoitellessani mavea, eikä tarvinnut edes pyytää.

Olis kyl näin aloittelijana tosi kiva jos joku tulis neuomaan jos tekee pahasti väärin. Mut ei ole kyllä itsellä sattunut kohdalle (ehkä tee niin hyvin:thumbs:) enkä ole kyllä ikinä nähnyt että joku toinen toista auttais. Voi olla että monet luulee että toiselle tulis paha mieli :rolleyes:

Olis kyl näin aloittelijana tosi kiva jos joku tulis neuomaan jos tekee pahasti väärin. Mut ei ole kyllä itsellä sattunut kohdalle (ehkä tee niin hyvin:thumbs:) enkä ole kyllä ikinä nähnyt että joku toinen toista auttais. Voi olla että monet luulee että toiselle tulis paha mieli :rolleyes:

Ehkä sitä näyttää aina niin ylimieliseltä treenatessaan ettei kukaan uskalla tulla sanomaan että teet liikkeen päin helvettiä :D Omassa tapauksessani harjoittelin maastavetoa enkä vain saanut asentoa oikeaksi(selän asento huono, enkä koskaan tiedä milloin selkä on suorassa, ja polvet kääntyvät sisäänpäin) niin eräs herra sitten tuli sanomaan että tuo näyttää aivan saatanan vaaralliselta ja katkaiset selkäsi jos isommilla painoilla kokeilet. Hän sitten näytti miten se mave tehdään ja yritti parhaansa mukaan selittää mitä teen väärin, mutta enhän minä kumminkaan mitään ymmärrä. Turhauttavinta on se, että on joku neuvomassa mutta et vain osaa korjata omia virheitäsi :curs:

Eniten ottaa aivoon selkeästi itseä kokemattomampi, vanhempi suhteellisen kynis mieshenkilö, jolla on yleisesti tapana käydä laukomassa omia mielipiteitään siitä kuinka minun tulisi missäkin liikkeessä treenata eri tavalla.

Käsipainojen kuusiokoloruuvit on aivan helvetin löysällä. Tänääki piti lopettaa sarja keske, ku alko pelottaa et kohta ne painot rämähtää naamalle. Täytynee käydä valittamassa asiasta.

Käsipainojen kuusiokoloruuvit on aivan helvetin löysällä. Tänääki piti lopettaa sarja keske, ku alko pelottaa et kohta ne painot rämähtää naamalle. Täytynee käydä valittamassa asiasta.

On olemassa tämmöisiäkin:
AW1_8.jpg

Tosin jos sää maksat kovia kuukausmaksuja salistas niin ehdottomasti mitään ei tehhä ite sen eteen. :D

No vittujako mä ala niiden laitteita korjailla ja varsinkaan arpomaan et minkä kokone kieputin siihe koloseen sopii. Niillä hinnoilla siel pitäis olla päivystävä korjaaja 24/7.

äääh, oli niiin kermanen neiti:kuola: oli ilmanpainekoneissa mutta treenikaveri messissä:rolleyes: nii ei voinu mennä puhumaankaan, syviä katseita vaa vaihtelin sitten :(

Jätät egon kotiin ja teet hieman pienemmillä romuilla. Simple as that.
:offtopic:
Ei nyt kyse ole jatkuvasta tekniikan pettämisesta, vaan kun näin alottelijana keskittyminen herpaantuu helposti silloin tällöin. Kun joissain liikkeissä jopa muutamia seikkoja, mihin pitää keskittyä... ei tää multitasking oo mun juttu. Anyway, kun teen tätä SS-ohjelmaa, niin noi painot on sellasia, että saisin ehkä parikin toistoa lisää viimeseen sarjaan, vaikka progressio on jyllännyt jo huimat kaksi viikkoa. En siis usko tekniikan pettävän liian suurien romujen takia. :rolleyes:

Ja tämän ohjelman aikana ei ole toistaiseksi jäänyt mikään sarja kesken. :thumbs:

Tänään kyllä pisti vituttamaan ku salille tuli suoraan jostain navetasta paskaiset kumisaappaat jalassa ja jotku vitun navettavaatteet päällä helvetin pahalle haiseva pariskunta. En voi käsittää että miksi pitää tulla samoissa vaatteissa joissa on navetassa ollut.. Eikö ne ite tajua että kaikki ei välttämättä oo tottunu siihen paskan hajuun?

Tänään kyllä pisti vituttamaan ku salille tuli suoraan jostain navetasta paskaiset kumisaappaat jalassa ja jotku vitun navettavaatteet päällä helvetin pahalle haiseva pariskunta. En voi käsittää että miksi pitää tulla samoissa vaatteissa joissa on navetassa ollut.. Eikö ne ite tajua että kaikki ei välttämättä oo tottunu siihen paskan hajuun?

Missä sä oikeen asut? :D

Keskellä persettä muttei täällä sentää navetoita oo vaan tuolla naapurikylällä josta ne tyypit kans tietääkseni oli :D

No vittujako mä ala niiden laitteita korjailla ja varsinkaan arpomaan et minkä kokone kieputin siihe koloseen sopii. Niillä hinnoilla siel pitäis olla päivystävä korjaaja 24/7.

Meikäläisellä on tuon pyöräilyn johdosta repussa aina mukana muutama erikokonen kuusiokolovimputin, ei ne paljoo paina ;) et jos salilla pultit löysällä nii sarja vaa aina reppuun mukaan.

Meikäläisellä on tuon pyöräilyn johdosta repussa aina mukana muutama erikokonen kuusiokolovimputin, ei ne paljoo paina ;) et jos salilla pultit löysällä nii sarja vaa aina reppuun mukaan.

Ei ihme, että pommarissa on aina ylätaljan ruuvit löysällä, kun sä säädät :lol2:

Back
Ylös Bottom