http://www.exrx.net/Lists/Directory.htmlMiten käsipainoilla reenataan ojentajia sekä olkapäitä/ hartioita? Niin ja mikä sen sivun osote oli missä tääki olis selvinny?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.exrx.net/Lists/Directory.htmlMiten käsipainoilla reenataan ojentajia sekä olkapäitä/ hartioita? Niin ja mikä sen sivun osote oli missä tääki olis selvinny?
Ei se liian kova tahti oo, kyllä se itestään hiljalleen lähtee hidastumaan tuo painonnousu sitte jossain vaiheessa. Vatsalihasten treenaaminen nyt ei kuitenkaa oo syy siihen ettei läskia suuremmin oo kertyny, vähäsen sitä on kertyny varmastikki, mutta ei silmällä kovin helposti huomaa muutaman millin eroa läskikerrosten paksuudessa.Moro vaan kaikille! Mulla ois tällanen pieni kysymys: eli nyt oon ruvennu syömään kunnolla tota ruokaa, ja paino noussut viimeisen kuukauddn aikana 4 kiloa. Eli kilo viikossa. Eikä läskiäkään ole tullut yhtään.(vatsalihaksia treenattu entistä kovempaa) Onko tämä liian kova tahti? 176/61->65 14v
Ei vitussa mene, jos sen oikein tekee. Strnum-veto on sitten asia erikseen...
Miten suuri suunnilleen on aamu- ja iltapainon ero? itellä aamupaino about 61
Moro vaan kaikille! Mulla ois tällanen pieni kysymys: eli nyt oon ruvennu syömään kunnolla tota ruokaa, ja paino noussut viimeisen kuukauddn aikana 4 kiloa. Eli kilo viikossa. Eikä läskiäkään ole tullut yhtään.(vatsalihaksia treenattu entistä kovempaa) Onko tämä liian kova tahti? 176/61->65 14v

Mjooh, kannattaako tuo satsi sitten vetää missä vaiheessa päivää?Mulla ei ainakaan omakohtasten kokemusten perusteella ole ollut kauheasti mitään eroa, oli sitä tankannut tai ei.
Jotain tällaista olen itsekin miettinyt. Kyllä se varmasti kohta tippuu siihen 1-2kg/kk.Ei se liian kova tahti oo, kyllä se itestään hiljalleen lähtee hidastumaan tuo painonnousu sitte jossain vaiheessa. Vatsalihasten treenaaminen nyt ei kuitenkaa oo syy siihen ettei läskia suuremmin oo kertyny, vähäsen sitä on kertyny varmastikki, mutta ei silmällä kovin helposti huomaa muutaman millin eroa läskikerrosten paksuudessa.
Palkkarissa treenipäivinä. Lepopäivinä ei välttämättä tarvitse edes ottaa, mutta jos ottaa niin ei sillä ajankohdalla kauheasti mitään väliä ole.Mjooh, kannattaako tuo satsi sitten vetää missä vaiheessa päivää?
Mistäköhän johtuu kun tänään salilla oltuani raskaammat liikkeet kuten tasa- ja vinopenkki sekä pystypunnerrus ei millään meinannut onnistua, normaalit sarjapainot eivät tahtoneet nousta ja lihas tuntui vain puutuvan? Teen 3-jakoista ja nyt muutaman kerran 3on1off päiväjaolla niin onkohan tuo sitten liian usein?
Ei välttämättä tulehtunut mutta jotain häikkää kyllä voi olla. Mullakin luultavasti on, vihlaisee ikävästi pystypunnerrusta ja sivuvipareita tehdessä, samaten kun kääntää kättä silleen jännästi..Onko kiertäjäkalvostin tulehtunut, koska jos nostan kädet suorina eteen ja nytkytän ylös ja alas niin tuntuu viiltävää kipua olkapäässä..