Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Kyylääminen on kyllä raivostuttavaa. Meidän salilla on suht mukavaa porukkaa. Joskus joku saattaa noin ohimennen katsoa, mutta ei mitenkään kiusallisesti. Poikkeuksena on yksi vanha ukko, joka saattaa jähmettyä aivan liikkumattomana tuijottamaan jokaista saliin saapujaa. Ystävättärelläni, jonka kanssa käymme salilla, on aika isot rinnat. Niihin se vanha ukko nauliutuu niin, että kaikki huomaavat sen. Välillä ukko on hiipinyt joidenkin laitteiden takaa kyyryssä ja yrittänyt päästä lähempää tuijottamaan niitä tissejä. Ystävättärelläni ei muuten ole mitenkään paljastava harjoitteluasu vaan aivan löysä pusero. Tiukempaa asua ei uskaltaisi ajatellakaan, kun se vanha ukko saattaisi lopullisesti seota. Olemme toistaiseksi yrittäneet käyttäytyä asiallisesti. Jos sitä tuijottaa vihaisesti takaisin, se kyllä kääntää katseensa, mutta huomattavasti hitaammin kuin normaali-ihminen. Eli ilmeisesti menee pitkä aika ennen kuin aivot tajuavat.

Kyllä ehdottomasti eniten potuttaa sillon ku tulee salille, ja sit joutuu toteamaan, ettei meinaa virta riittää. Tuntuu et kaikki kattoo sit, " mitä toiki velttoilija tääl tekee, reenais kunnol, prkl".

Mä oon ihmetelly tätä pidempään mistä vitusta tiiäätte että teitä kyylätää kokoaja? Kyyläätte niitä?

siitä kun peilin kautta näkyy naama kääntyneenä mun persettä kohti kun teen mavea. Peili nokan edessä, mut ei se hidasta pahimpia tapauksia... ja aina kun vilkaisee takas niin pää kääntyy salamannopeasti muualle. siitä.

siitä kun peilin kautta näkyy naama kääntyneenä mun persettä kohti kun teen mavea. Peili nokan edessä, mut ei se hidasta pahimpia tapauksia... ja aina kun vilkaisee takas niin pää kääntyy salamannopeasti muualle. siitä.

No kauniimpien yksilöiden varmaan kannattais vaihtaa naistensalille jos häiritsee. Ei mies mitään luonnolleen voi :whip:

harvemmin miehillä on semmosii trikoit jotka on niin kireellä jalassa, että pitää babypowderilla vetää jalkaan :( ostakaa neidit kunnon collegehousut ni ei teitä enää katota niin paljon :)

Vaihdoin naistensalille 2v sitten ja nyt kesällä takas sekasalille ku naistensalilta ei löytynyt sitä treenimotivaatiota, laitteita ym. ku oli vähän "kuntoiluklubi". eli en vaiha takas :) mut ei se mua niin häiritse, kommetoin vain mistä tiedän et tuijotetaan ;)

harvemmin miehillä on semmosii trikoit jotka on niin kireellä jalassa, että pitää babypowderilla vetää jalkaan :( ostakaa neidit kunnon collegehousut ni ei teitä enää katota niin paljon :)

Ja tissitopin kun vaihtaa t-paitaan, niin varmasti vähenee katseet.

Vaihdoin naistensalille 2v sitten ja nyt kesällä takas sekasalille ku naistensalilta ei löytynyt sitä treenimotivaatiota, laitteita ym. ku oli vähän "kuntoiluklubi". eli en vaiha takas :) mut ei se mua niin häiritse, kommetoin vain mistä tiedän et tuijotetaan ;)

Ja kai te naiset siitä osittain myös tykkäättekin kun huomiota saatte. Olispa oma salikin täynnä naisia, jotka tuijottaa mun persettä kun mavetan :rolleyes:

Heh, mulla on salilla aina collegehousut jalassa. :) Paljon mukavampi treenata rennoissa housuissa kuin jossain ihoa nuolevissa.

Mua ärsyttää eniten salilla että sinne tulee tiukkoja mimmejä tiukoissa asuissa eikä niitä muka sais kyyltätä. Sitten kun vähä yrittää kattoa persettä tai tissejä niin heti ne on vakoilemassa peilin kautta että kyylääkö.

no johan on.. miehet ku kyylää toisiaan niin heti ollaan haukkumassa porukalla kyylääjää, mut kun nainen ilmoittaa saman niin heti puolustellaan! no, en loukkaannu, mut vaihtaakaa jo aihetta :P (ainiin, en käytä tissitoppeja kun ei ole semmoisia. Ja löysät housut on hirveät salilla! ne hiostaa ja hiertää ja kokoajan saa olla lahjetta oikomassa ku runttaantuu joku kohta alle. kai se on tottumiskysymys :rolleyes:

no johan on.. miehet ku kyylää toisiaan niin heti ollaan haukkumassa porukalla kyylääjää, mut kun nainen ilmoittaa saman niin heti puolustellaan! no, en loukkaannu, mut vaihtaakaa jo aihetta :P (ainiin, en käytä tissitoppeja kun ei ole semmoisia. Ja löysät housut on hirveät salilla! ne hiostaa ja hiertää ja kokoajan saa olla lahjetta oikomassa ku runttaantuu joku kohta alle. kai se on tottumiskysymys :rolleyes:

Meidän miesten tulee pitää yhtä :D

No kyllä on hirveä ongelma jos joku kyylää. Keskittykää treenaamiseen saatana :puntti:.
Itteä ei potuta salilla muu kuin jos treenit ei suju. Tulee tosi turhautunut fiilis. Nii jaa tietysti painojen jättely tankoihin.

Itteeni vituttaa ruuhka kun ei pääsee treenaan tarpeeksi nopeasti ja ne narsisriset "rantaleijonat", jotka kyyläävät leuka pystyssä ja silmät virneessä vittumaisella ilmeellä,PARANoija;:david:

Eniten mua vituttaa salilla neuvojat! Sellaset 3 viikkoo salilla käyneet paviaanit, jotka tulee kertoo kuinka kannattaa taljavitkutukset ottaa voimakaudella pääliikkeeks! Herran jumala sentäs.

Muutaman treenarin salivehkeet haisee ku lumimiehen sissijuusto.. nii ja se vituttaa kun laitteita on tungettu liikaa pieneen saliin.. Liikkuminen on hankalaa...:down:

Muakin, kuten näköjään aika monta muutakin täällä vituttaa painojen jättäminen tankoihin.
Mites kauan pitäs odotella, että kehtais käydä ottamassa käyttämättömät painot pois ja laittaa omat tilalle?

Back
Ylös Bottom