En uskalla enää oikein......
Amen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En uskalla enää oikein......
ehkä vähän offtopic mutta kysytään kuitenki.. ku joutuu aina välistä seiskalta aamulla mennä salille nii mitä sitä ennen kantsis syyä? tänään join kaks kuppia kahvia kahvia ja lähin salille vääntää g6:sta ja meinas taju lähteä pariinki otteeseen..
ehkä vähän offtopic mutta kysytään kuitenki.. ku joutuu aina välistä seiskalta aamulla mennä salille nii mitä sitä ennen kantsis syyä? tänään join kaks kuppia kahvia kahvia ja lähin salille vääntää g6:sta ja meinas taju lähteä pariinki otteeseen..

Ite lopetan G6-ohjelman. mulla on treenissä työvuoren takia 8-päivän kierto ja 3-treeniä 8-päivään ei riitä! ja toiseksi vaikka otin G6-pari lisä liikettä niin treeni ei ole tarpeeksi kovaa.
Jees. Teen tästä nyt kylmänviileän 3kk testisuorituksen ja postaan tänne sitten ennen-jälkeen kuvat ja aamupainot samoille kuville. Olen reenannut jo nelisen vuotta, mutta olen hajottanut itseäni tasaisesti salilla, lätkässä, säbässä tms virikkeessä = lyhempiä ja pidempiä taukoja toisen perään. Intinkin kävin tässä välissä, ja intissä paino tippu 92 -> 80 kg:hen. Nyt on sitten tullut reilu puoli vuotta reenailtua vähän niin ja näin, teen fyysisesti helvetin raskasta duunia ja pitäs ens vuoden jefu-kautta varten alkaa painoa nostelemaan sinne 95-100 akselille. (Nyt aamupaino ~84kg)
Olen siis täydellinen testinukke, kokemusta reenaamisesta on jo sen verran että tiedän mikä mulla toimii ja missä, ja olen vetänyt kohtalaisen kovat miinukset viimeset 18kk. Käytännössä on kroppa nollattu ja pitäs taas ottaa nousua back to the basics-tyylillä.
Operaatio "dorkalle pala":
Otan itestäni siis mittoja ja painon, muutaman kuvan, vedän kultaista kuusikkoa arskan malliin muutaman kuukauden -lisään pohkeet ja boostailen siimoja kerran tai pari TTT:llä- ja teen samat mittaukset uudestaan. Postaan sitten tänne sellaisen raportin josta apinankin pitäisi ymmärtää mitä on tuon kauden aikana tapahtunut. Saadaan mustaa valkosella ainakin siitä miten tämä metodi puree meihin mikki- ja vinkuheinä-sarjassa painiville. Ei muuta. Palataan astiaan 3kk päästä.

Ota joku toinen ohjelma jos olet huolissasi muutaman kuukauden rykäsyn aiheuttamasta lihasepätasapainosta. Ei se ohjelman nimi sitä lihasta kasvata :D
Oikein nyt kans ymmärrä miks kaikki haluu tehä AHNULDIN kultaista kuusikkoa ja kuitenkaan ei sitten halua tehdä sitä.
En ole vielä siirtynyt, mutta tässä pari vaihtoehtoa mitä olen ite miettinyt jos nyt ei ihan 1:1 niin ainakin hyväksi rungoksi.mihin ohjelmaan porukka on siirtyny tän jälkeen?