Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös verkkokaupan tilaukset pysty perumaan ihan oman accountin kautta. Vai olikohan siinä joku 24h sisällä pystyy perumaan, sen jälkeen sitova kauppa. Mutta kirjauduppa Verkkokaupan omille sivuillesi ja etsi sieltä jostain se Peruuta Tilaukseni linkki.Muistaako joku, onko Verkkokaupan.comin noutotilaus liikkeestä sitova? Haluamaani tuotetta ei ole paikan päällä ja tilaus kestäisi 2-5päivää. Tarvitsen tuotteen kuitenkin viikonloppuun mennessä. Jos tuote ei tule perjantaihin mennessä niin voinko purkaa tilauksen / jättää noutamatta?
Muistaako joku, onko Verkkokaupan.comin noutotilaus liikkeestä sitova? Haluamaani tuotetta ei ole paikan päällä ja tilaus kestäisi 2-5päivää. Tarvitsen tuotteen kuitenkin viikonloppuun mennessä. Jos tuote ei tule perjantaihin mennessä niin voinko purkaa tilauksen / jättää noutamatta?
Plank, en oo lääkäri, mutta sanon mitä lääkäri sanoi minulle tulehduskipulääkkeistä/kuumetta alentavista flunssan yhteydessä, kun itselläni oli B-virus: Kuume on vain kehon reaktio siihen viruksen aiheuttamaan tulehdukseen eikä kuumetta alentavien käyttäminen hidasta tervehtymistä millään tavalla. Kenties ehkä nopeuttaa tervehtymistä, jos saa nukuttua paremmin, jolloin keho parantuu nopeammin.
Tosin en tiedä miksi terkkari puhui sinulle bakteereista, koska nuo oireet kuulostavat virustaudilta. Edelleen korostan, etten ole lääkäri, mutta oon ollut aika helvetin monta kertaa kipeänä flunssaviruksen takia ja niihin on aina liittynyt kuumetta ja lihassärkyä. Onko varmaa, että kyseessä on siis jokin bakteeritulehdus vai voiko kyseessä olla virus? Bakteerin aiheuttamiin tulehduksiin (poskiontelotulehdukset, keuhkoputkentulehdukset yms) syödään usein antibioottikuuri, joka taas ei viruksiin tepsi millään tavalla.
...(olin kyllä nukkunut ihme asennossa gf:n vieressä:D)
(olin kyllä nukkunut ihme asennossa gf:n vieressä:D)
Miksi haettaessa postista pakettia saapumisilmoituksen kanssa ei tarkisteta henkilöllisyyttä, mutta jos hakee seurantakoodin kera niin silloin tarkistetaan?
Samaa ihmetellyt. Sen saapumisilmoituksenhan on voinu joku kähveltää postilaatikosta, mutta seurantakoodi edellyttää kirjautumista tietojärjestelmään, eli täytyy tietää käyttäjätunnus ja salasana.
Miksi haettaessa postista pakettia saapumisilmoituksen kanssa ei tarkisteta henkilöllisyyttä, mutta jos hakee seurantakoodin kera niin silloin tarkistetaan?
...
Jotenki tuntuu et oon tän varmaan joskus kysyny mut en tainnu saada vastausta sillo
...
Soita verkkokauppaan ja kysy onko tuollainen menettely mahdollista.
Katsos kun sitä seurantakoodia pystyy kuka tahansa seuraamaan ja hakemaan heti kun paketti on merkitty saapuneeksi. Kun taas saapumisilmoitus tulee henkilökohtaisesti sulle eikä kukaan muu pääse siihen käsiksi. Tämä ei siis minun kanta vaan postin. Hohhoijaa, järki käteen:jahas:
Katsos kun sitä seurantakoodia pystyy kuka tahansa seuraamaan ja hakemaan heti kun paketti on merkitty saapuneeksi. Kun taas saapumisilmoitus tulee henkilökohtaisesti sulle eikä kukaan muu pääse siihen käsiksi. Tämä ei siis minun kanta vaan postin. Hohhoijaa, järki käteen:jahas: