Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Olen tässä parin päivän aikana nähnyt joku 10 kaksinumeroista, joissa on kaikissa ollut J-kirjain ensimmäisenä. Toki olen myös nähnyt yhden vanhahkon Chevroletin, jossa kaksinumeroinen, ei J-kirjaimella alkava rekkari.

Onkohan tuossa joku sääntö vai onko minun ja eukkoni näköhavainnut olleet erittäin epätodennäköisiä :)

Aika omituista kyllä:D

Varmaan puolesta suomen Chevy vaneista rekkarin ekat kolme kirjainta on NLE :D

Mitä ihmiset tekee vedettyään kananmunan valkuaisia, keltuaisille? Heittää helvettin?
Eräällä dietillä syötin ne koiralle, mutta se alkoi lihoa. Sen jälkeen meni viemäriin.. Sääli sinänsä heittää pois, kun niissä on kuitenkin aika paljon proteiiniakin. Nyt syönkin sitten pienempiä munakkaita ja vähennän rasvaa muualta..:rolleyes:

Aika omituista kyllä:D

Varmaan puolesta suomen Chevy vaneista rekkarin ekat kolme kirjainta on NLE :D
Tuo oli joku El Camino tai vastaava. En tunne noita. Ei kovin pramea, mutta jonkinlainen pick-up tyylinen perä oli.

Tänään näin matkalla seitsemän kaksinumeroista rekkaria, joista viisi uudehkoa biiliä J-alkuisella rekisterinumerolla ja kaksi vanhahkoa, ehkä 80-luvun kärryä N-alkuisilla rekisterinumeroilla. Jokin tässä nyt on! :D

Minulla on 1.1kg porsaan ulkofileeleike ollut pakastimessa odottamassa. Lähipäivinä olisi tarkoitus se kypsentää, mutta en yhtään tiedä, milloin se kannattaa ottaa jääkaappiin sulamaan.

Eli kauan kestää 1.1kg porsaanlihaa sulattaa jääkaapissa?

Minulla on 1.1kg porsaan ulkofileeleike ollut pakastimessa odottamassa. Lähipäivinä olisi tarkoitus se kypsentää, mutta en yhtään tiedä, milloin se kannattaa ottaa jääkaappiin sulamaan.

Eli kauan kestää 1.1kg porsaanlihaa sulattaa jääkaapissa?

Päivää ennen sulamaan...

Tuo oli joku El Camino tai vastaava. En tunne noita. Ei kovin pramea, mutta jonkinlainen pick-up tyylinen perä oli.

Tänään näin matkalla seitsemän kaksinumeroista rekkaria, joista viisi uudehkoa biiliä J-alkuisella rekisterinumerolla ja kaksi vanhahkoa, ehkä 80-luvun kärryä N-alkuisilla rekisterinumeroilla. Jokin tässä nyt on! :D
Kilvethän tehdään järjestyksessä, eli ilmeisesti on vaan sattunut olemaan J-alkuisia kirjainyhdistelmiä vuorossa kun on kaksinumeroisia tehty. Ja 80-luvulla sitten tainnut N-alkuiset olla vuorossa. Tai sitten tässä on takana jokin suurempi salaliitto, mistäs noista tietää. Ja mulla muuten on muistaakseni '06 Suomeen kilvitetty auto, kaksinumeroisen kilven eka kirjain on J.

Ei sula kyllä päivässä millään. Kaksi päivää ennen täytyy ottaa sulamaan, muuten on sisältä vielä jäässä.

Kilon possunliha... Älä nyt hulluja puhu. Joulukinkkukin otataan sulamaan vain muutama päivä ennen. Ja eihän se ole päivässä jos päivää ennen ottaa vaan vuorokausi ;)

Mistä löytyisi parvekkeelle sellaisia lyhtyvaloja?
Tuossa naapurustossa muutamilla on joko valkoisia tai makeen värisiä ilmeisesti paperilyhtyjä..suunnilleen tennispallon kokoisia.

Back
Ylös Bottom