Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

^^niin kumpi? Vaiko ennemmin jotain siltä väliltä? Suomessakin syntyy vuosittain 5-10 lasta joiden sukupuolta ei saada selville. Onko Gaga itse kommentoinut sukupuoltaan? Ulkonäöstä voisi päätellä että elää naisena? Vaiko "vain" transuna?

joo näin ton videon joskus mut empä tiiä :D
en oo nero...

Mut toi alempi kuva nyt näyttää niin shopatulta :)

http://www.nierle.com/

Tuolta olen itse joskus tilaillut. En tiedä onko tällä hetkellä joku halvempikin paikka.

edit. Jaa +/- levyjä. Tuosta en sitten tiedäkään.
ite ostin verkkokauppa.com:ista hyvitysmaksuttomia -r:iä 100kpl oisko ollut 30e postikuluineen. nyt ei enää löytynyt em tuotteita sieltä...

Eikös nyt ole "Turun päivä"? Ainahan ne sillon paukuttelee..

Radiossa tulee kellomainos. "Nyt rantautuneet Suomeen", "käy nettisivuilla katsomassa kenen julkkiksen ranteesta kello on jo bongattu" jne.

Mikä perkeleen merkki se on kun en koskaan muista, että voisin käydä nettisivuilla katsomassa. Joku lyhyt ja ytimekäs nimi.

Kiittäen, mainonnan uhri.

Radiossa tulee kellomainos. "Nyt rantautuneet Suomeen", "käy nettisivuilla katsomassa kenen julkkiksen ranteesta kello on jo bongattu" jne.

Mikä perkeleen merkki se on kun en koskaan muista, että voisin käydä nettisivuilla katsomassa. Joku lyhyt ja ytimekäs nimi.

Kiittäen, mainonnan uhri.

Jos mä nyt yhtään muistan oikein, niin kyseesä on breo kellot

Mitenkäs liikennevakuutuksen bonus siirtyy vanhalta myytävältä autoltani uudelle? Tapahtuuko automaattisesti, kuten kaverini väittää vai joudunko erikseen menemään juttelemaan vakuutustädille?

Mitenkäs liikennevakuutuksen bonus siirtyy vanhalta myytävältä autoltani uudelle? Tapahtuuko automaattisesti, kuten kaverini väittää vai joudunko erikseen menemään juttelemaan vakuutustädille?

Mun käsittääkseni bonarit siirtyy mukana kun vaihat vakuutukset. Saman yhtiön sisällä luulisin?
Eihän siin ois mitään järkeä että joku ostaa sulta auton ja saa sun bonukset kaupan päälle :D
Ne on melkko henkilökohtaiset..

Mun käsittääkseni bonarit siirtyy mukana kun vaihat vakuutukset. Saman yhtiön sisällä luulisin?
Eihän siin ois mitään järkeä että joku ostaa sulta auton ja saa sun bonukset kaupan päälle :D
Ne on melkko henkilökohtaiset..
Kiitos vastauksesta. Ei, siksi mietin, kun hetken aikaa tulee olemaan kaksi autoa eri vakuutuksilla. Ennen kuin saan myytyä vanhan altain. En tuota siirtymistä ostajalle pelännytkään. Jos näin olisi voisi ostajaa hiukan ottaa pannuun, kun saisi multa heikommat bonukset kuin nyt on. :D

Mä vasta tänään huomasin että noiden mustien Spoileri -laatikoiden sisällä on tekstiä. Mutta mitään linkkiä en löydä. Siis häh täh, kuin nuo oikeen toimii.

(oon vähä ihmetellytkin että miten noi modet kerkää aina linkit niin nopeesti mustiks värjäämään :D )

Mä vasta tänään huomasin että noiden mustien Spoileri -laatikoiden sisällä on tekstiä. Mutta mitään linkkiä en löydä. Siis häh täh, kuin nuo oikeen toimii.

Mistäköhän linkistä sä puhut? Mustan palkin takana on tekstiä, jonka viestin kirjoittaja ei halua näkyvän suoraan, harvemmin mitään linkkejä. Teksti tulee näkyviin maalaamalla palkki, kuten varmaan jo huomasit.

[.spoiler]tekstiä[./spoiler]

Ja sama ilman pisteitä

tekstiä

Miksi kaksinumeroisten rekisterinumeroiden kirjainyhdistelmä alkaa lähes poikkeuksetta J-kirjaimella?
esim. JGA-53

Mitä ihmiset tekee vedettyään kananmunan valkuaisia, keltuaisille? Heittää helvettin?
Näin juuri. Olet ytimessä. Jos sen 15- kananmunaa päivässä vetää, ei kannata ihan kaikkia keltuaisia syödä.

Miksi kaksinumeroisten rekisterinumeroiden kirjainyhdistelmä alkaa lähes poikkeuksetta J-kirjaimella?
esim. JGA-53

Itellä on ollut 6 autoa jossa on ollut kaksinumeroinen rekkari, yhdessäkään ei alkanut rekkari J- kirjaimella. Yhdessäkään kaverien kaksinumeroisissa rekkareissa ei ole J- kirjain ensimmäinen.

Itellä on ollut 6 autoa jossa on ollut kaksinumeroinen rekkari, yhdessäkään ei alkanut rekkari J- kirjaimella. Yhdessäkään kaverien kaksinumeroisissa rekkareissa ei ole J- kirjain ensimmäinen.
Olen tässä parin päivän aikana nähnyt joku 10 kaksinumeroista, joissa on kaikissa ollut J-kirjain ensimmäisenä. Toki olen myös nähnyt yhden vanhahkon Chevroletin, jossa kaksinumeroinen, ei J-kirjaimella alkava rekkari.

Onkohan tuossa joku sääntö vai onko minun ja eukkoni näköhavainnut olleet erittäin epätodennäköisiä :)

Back
Ylös Bottom