Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
näyttää niiin photoshopatuilta...

ite ostin verkkokauppa.com:ista hyvitysmaksuttomia -r:iä 100kpl oisko ollut 30e postikuluineen. nyt ei enää löytynyt em tuotteita sieltä...http://www.nierle.com/
Tuolta olen itse joskus tilaillut. En tiedä onko tällä hetkellä joku halvempikin paikka.
edit. Jaa +/- levyjä. Tuosta en sitten tiedäkään.
Radiossa tulee kellomainos. "Nyt rantautuneet Suomeen", "käy nettisivuilla katsomassa kenen julkkiksen ranteesta kello on jo bongattu" jne.
Mikä perkeleen merkki se on kun en koskaan muista, että voisin käydä nettisivuilla katsomassa. Joku lyhyt ja ytimekäs nimi.
Kiittäen, mainonnan uhri.
Mitenkäs liikennevakuutuksen bonus siirtyy vanhalta myytävältä autoltani uudelle? Tapahtuuko automaattisesti, kuten kaverini väittää vai joudunko erikseen menemään juttelemaan vakuutustädille?
Kiitos vastauksesta. Ei, siksi mietin, kun hetken aikaa tulee olemaan kaksi autoa eri vakuutuksilla. Ennen kuin saan myytyä vanhan altain. En tuota siirtymistä ostajalle pelännytkään. Jos näin olisi voisi ostajaa hiukan ottaa pannuun, kun saisi multa heikommat bonukset kuin nyt on. :DMun käsittääkseni bonarit siirtyy mukana kun vaihat vakuutukset. Saman yhtiön sisällä luulisin?
Eihän siin ois mitään järkeä että joku ostaa sulta auton ja saa sun bonukset kaupan päälle :D
Ne on melkko henkilökohtaiset..
Mä vasta tänään huomasin että noiden mustien Spoileri -laatikoiden sisällä on tekstiä. Mutta mitään linkkiä en löydä. Siis häh täh, kuin nuo oikeen toimii.
Näin juuri. Olet ytimessä. Jos sen 15- kananmunaa päivässä vetää, ei kannata ihan kaikkia keltuaisia syödä.Mitä ihmiset tekee vedettyään kananmunan valkuaisia, keltuaisille? Heittää helvettin?
Miksi kaksinumeroisten rekisterinumeroiden kirjainyhdistelmä alkaa lähes poikkeuksetta J-kirjaimella?
esim. JGA-53
Olen tässä parin päivän aikana nähnyt joku 10 kaksinumeroista, joissa on kaikissa ollut J-kirjain ensimmäisenä. Toki olen myös nähnyt yhden vanhahkon Chevroletin, jossa kaksinumeroinen, ei J-kirjaimella alkava rekkari.Itellä on ollut 6 autoa jossa on ollut kaksinumeroinen rekkari, yhdessäkään ei alkanut rekkari J- kirjaimella. Yhdessäkään kaverien kaksinumeroisissa rekkareissa ei ole J- kirjain ensimmäinen.