Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
olikos se niin että mitä leveempi kyykky niin sen enemmän se menee perseelle ja taka reisille ja kapeemmalla ottaa taas enemmän etureisiin?on perseestä meinaan alkanu muodostua semmonen hyppyrimainen ja muutenki lantion kohta vähä levenny niin aattelin että jos vaihtas kapeempaan asentoon jos se vähä hillihtis tuota levenemistä.tällä hetkellä kyykkään suurinpiirtein vähän hartioita leveemmällä ja lasken painonnosto syvyyteen
Onko tämä: http://www.fit.fi/c/108040/8338_1_jalkakyyk507.jpg se oikea asento kyykätessä?
Olen hiukan hukassa tuon selän asennon kanssa, pitkään yrittäen pitää itseni ehkä liiankin suorassa kyykätessä.
En myöskään tunnu löytävän sopivaa paikkaa tangolle, tuntuu että se painaa väärin oli se miten tahansa niskan seutuvilla.
Paljonko peruskulutus suurinpiirtein lisääntyy treenin jälkeisenä päivänä, vaiko laisinkaan?
a) tanko ei niskaan vaan siitä vähän alaspäin, "epäkäs/takaolkapääkuppiin" - paikka löytyy kyllä hakemalla ja kokeilemallaOnko tämä: http://www.fit.fi/c/108040/8338_1_jalkakyyk507.jpg se oikea asento kyykätessä?
Olen hiukan hukassa tuon selän asennon kanssa, pitkään yrittäen pitää itseni ehkä liiankin suorassa kyykätessä.
En myöskään tunnu löytävän sopivaa paikkaa tangolle, tuntuu että se painaa väärin oli se miten tahansa niskan seutuvilla.
hei oon IHAN pihalla noista lisäravinne proteiini hiilari ymymmymy jutuista. alotin vast viikko sit käymää salilla kunnolla, käyn 3 kertaa viikos ja oon ainaki puoltoist tuntia ja kunnolla treenaan jalkoja, persettä, käsiä , mahaa..
ja onko tällänen ruokavalio ihan perseestä?söin eilen:
heräsin joskus 11: makaronia 4dl ja 100grammaa jauhelihaa jonku tomaattimössön kanssa
seuraavaks joskus klo 14:00: pyttipannua 4dl, raejuustoa joku 6 isoa lusikallista, salaattia 2 dl
klo 18:00 iso kanankoipi, 5 dl makaronia..
aika vähän tossa on :(
sit tänään oon syöny vaan
aamulla iso kanankoipi ja 4 dl makaronii ja pari dl salaattia
sit treenin jlkeen jotai leader sports nutrition jauhetta veteen sekotettuna..
sit kaks alpen patukkaa.
ja koht tonnarii ja jotai =) joten help , mitä lisäravinteita mun pitäs vetää, miten usein päiväs , millon..
kiitooss
mul ei oo pituuskasvu vielä loppunut vaan kasvan koko ajan enkä halua jäädä lyhyeksi?
Jos kipu on lihaksissa eikä rangassa niin eipä se sitten haittaa. Tarkista vielä kuitenkin tekniikka.Oon nyt puolitoista viikkoa sitten aloittanut tekemään maastavetoa salilla, ja on tullut aika kovat alaselkäkivut, että onko aivan normaalia? Toki mave on alaselkäliike mutta onko muilla ollut kovatkin säryt reenien jälkeisenä päivänä? Kipu ei siis ole rangassa vaan alaselän lihaksissa. Olen tehnyt alusta asti aika isoilla painoilla mutta pyrkinyt kuitenkin noudattamaan hyvää tekniikkaa.
Jos kipu on lihaksissa eikä rangassa niin eipä se sitten haittaa. Tarkista vielä kuitenkin tekniikka.
Penkkipunnerrukset sekä tangolla että käsipainoilla, eri oteleveyksillä ja erikoistekniikoilla (esim. stoppeja). Myös vipunostot maaten on hyvä liike rinnalle.Mikä muu kuin punnerrus ottaa rintalihaksiin jos kotono vähän haluaa reenata? Tanko sekä käsipainot ovat myös käytettävissä.
Noita vipunnostoja vois kokeilla, olisko jotain videota tuosta liikkeestä?