elasto
Mode
Arnoldia kun teen niin oikean käden ranne on tullut kipeäksi hauiskäännöstä. Monet sanoo että mutkatangolla ei tulis ranteet niin kipeiks, mutta mutkatangolla juuri tein ja ranne tuli aivan helv. kipeeksi.
Huomenna pitää kokeilla suoralla tangolla, mutta onko jokin toinen hauisliike joka ei rasittais rannetta?
No jos käsipainoilla tekeen niin onko väliä nostaako ne käsipainot samaan aikaan, vai eri aikaan? Tai jos kääntää sen käsipainon sivuttain samalla kun nostaa(vähn hankala kysymys)?
Mä oon kärsiny viimiset 4 viikkoa tulehtuneesta jänteestä vasemmassa ranteessa ja mulla nimenomaan sattuu se uloskiertäminen esim. käsipainoilla hauista tehtäessä. Oikeastaan kaikki hauisliikkeet sattuu ja samoin vastaotteella tehtävät liikkeet. Arskan kuusikossahan ei muuta tehdä vastaotteella kuin toi hauiskääntö joten voi hyvinkin olla samaa vikaa. Jättää suoran hauistreenin ottamatta sen aikaa kun se parantuu ja tekee vaikka kulmasoutua myötäotteella hauiskäännön tilalta.Luultavasti on rannesiteiden osto edessä vaikka olen vasta parisen viikko tehnyt tätä ohjelmaa/ käynyt salilla :jahas:

:dance2: Pakkotoiston yleinen vitsi ainaki toi david kato tääki on ihan