Meta title: 💥 Aloittelijan peruskysymykset – paikka jossa tyhmät kysymykset muuttuu kovaksi kehitykseksi

Meta description: Keskustelua treenin, ruokavalion ja tekniikan perusasioista – kaikki aloittelijoiden kysymykset yhteen paikkaan ilman turhaa naljailua.

Paljos teillä on tuo kapean ja normipenkin yhteys? Siis, itsellä on normipenkin enkka nostettuna kesän alussa ja se on 160kg ja viime to ku tein sarjoja niin meni viel sarjojen jälkeen 1*140kg.

tarkotan omaa painoani siis olen nyt 61,5 kg painava ja sanovat aliravittuneeks et mikä ois paino miss kuuluis olla
ei siinä nyt mitään tiettyä painoa ole missä sun kuuluis olla.. nostelet painoja ja bulkkailet niin kyllä se paino nousee ja huomaat sitten itse mikä on hyvä paino sulle..

tarkotan omaa painoani siis olen nyt 61,5 kg painava ja sanovat aliravittuneeks et mikä ois paino miss kuuluis olla

Semmonen about 70kg on sun pituselle normaali paino.

Nuo on kummatkin normaalipainon sisällä eikä kumpikaan rajalla. Siksi ilmasu "about" :D

mitä suositeltavia laitteita salilla kannattais tutustua ensin kun olen huomen kaverin kans lähös ekaa kertaa salille?
Täh? Voisitko kirjoittaa _vähän_ selvemmin kenties?

Jos tarkotuksena oli kysyä, että mihin kannattais tutustua niin tutustut niihin laitteisiin mitä sun treeniohjelmassa on. Pyydät kaveria neuvomaan.

Onko väliä tekeekö scotissa hauberin tangolla vai käsipainoilla? Onko väliä tekeekö hauiskäännöt penkissä tai seisten, penkissä ei pääse niin helposti huijaamaan.

Ja vituttaa tehä kulmasoutua samoilla painoilla kun jotkut vetelee hauista :(:(

Mikä on aloittelijan yleisin virhe, kun aloitetaan salilla käyminen?

Tehdään vain penkkiä ja hauiskääntöä, siinä sivussa ehkä vähän vatsoja. Laitetaan vitunmoiset rojut tankoon ja tehdään liikkeet paskalla tekniikalla. Eli jätetään se ego sinne pukkariin, hiotaan tekniikka kuntoon josta sitten maltillisilla painoilla eteenpäin ja treenataan koko pakettia niin siitä se lähtee.

Tehdään vain penkkiä ja hauiskääntöä, siinä sivussa ehkä vähän vatsoja. Laitetaan vitunmoiset rojut tankoon ja tehdään liikkeet paskalla tekniikalla. Eli jätetään se ego sinne pukkariin, hiotaan tekniikka kuntoon josta sitten maltillisilla painoilla eteenpäin ja treenataan koko pakettia niin siitä se lähtee.

Lisäisin tuohon vielä, että syödään aivan päin persettä :)

Back
Ylös Bottom