Ihan piruuttani tässä otin selville, että mitän olen syöny herättyäni - 19:00. Ennen heräämistä edellinen ateria joskus ~22:00.
Aamupala:
Kaksi rusileipäpalaa, pussin mukaan kaksi annospalaa(2 x 35g) = 2 x 65kcal.
Kaksi kinkkuviipaletta = 2 x 7kcal
Neljä juustoviipaletta ja kun 100g juustoa sisältää 390kcal, niin mitähän tekee neljä siivua? = 4x ??kcal
Hieman Oivariinia(käytän aika vähän, leipä paistaa läpi), 100g sisältää 300kcal = ??kcal?
Taisin juoda jonkuverran Colaa(oops - en yleensä juo), 250ml sisältää 105kcal ja taisi huomaamattomasti mennä puoli litraa, joten 210kcal....
Lämmin ruoka:
Maximissaan 3dl(n. 80g kuivana) keitettyä riisiä, 100g kuivaa sisältää 350kcal = 280kcal(epäilen, että söin jonkin verran vähemmän)
Kolme kanapojan fileepihviä. Paketti on 1kg, sisältäen 4-6 palaa 70% lihapitoisuudella, 100g sisältää 130kcal = ??? kcal
Taas vaihteeksi limonaatia, tosin nyt sokeritonta, eli 250ml sisältää <1kcal.
Saattaa olla, että illalla syön "toisen aamupalan" tai saattaa olla etten. Tulipahan vaan mietittyä, että syönköhän mä liian vähän? Tää päivä kyllä tullu istuttua(paitti äsken tossa tunnin verra "tanssipeliä" - pelin mukaan kulutusta yli 300cal, itse väitän paljon suuremmaksi, älytön hiki koko ajan).
Mutta mutta mitäs mieltä te olette? Omasta mielestäni syön suht vähän mutten laihdu, missähän vika? Vai onko vaan niin, että annan liian vähän aikaa? En vedä liiemmin karkkia tai muuta, en siis ainakaan kohtuuttomasti. Eilen yksi jäätelö & pari palaa suklaata. Sitä ennen karkeista ja muista aikaa aika paljon. Oma heikkouteni on ilman muuta virvoitusjuomat, mutta käsittääkseni nuo sokerittomat eivät pahasti lihota, joten niihin vaihtaminen suositeltavaa, jos irti en pääse? Vatsamakkarat edelleen riesana, luulisi niiden ainakin katoavan...
E: en tätä muualle keksinyt laittaa.. Muistakaa vastata myös edellisiin

E2: älkääkä syytelkö, tiedät, ettei syömisen vähennys ole se paras tie laihtumiseen.. Ei vaan yksinkertaisesti ole nälkä, joten en syö..