Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi ne pitäisi poistaa? Jos jotain yrittäis järkeillä niin eikös ne "ahda" ilmaa koneeseen korkeissa nopeuksissa parantaen koneen suorituskykyä... jos ne poistaa niin tätä parannusta ei saada aikaiseksi... ...kai.Aeae, tietääkö joku noista ram air-hässäköistä... Miten niiden poistaminen vaikuttaa?
Näinhän se juuri on. Mittaustulosten valossa muutama heppa ja newtonmetri saadaan lisää huippunopeuden tienoilla, joten tuskin niitä kannattaa ainakaan tehonlisäystarkoituksessa poistaa.Miksi ne pitäisi poistaa? Jos jotain yrittäis järkeillä niin eikös ne "ahda" ilmaa koneeseen korkeissa nopeuksissa parantaen koneen suorituskykyä... jos ne poistaa niin tätä parannusta ei saada aikaiseksi... ...kai.

Näinhän se juuri on. Mittaustulosten valossa muutama heppa ja newtonmetri saadaan lisää huippunopeuden tienoilla, joten tuskin niitä kannattaa ainakaan tehonlisäystarkoituksessa poistaa.![]()
Ehkä kannattaa kattoa mielummin jotain kohtuu vakiota pyörää, kuin epämääräisiellä tieto-taidolla rakennettua..? (tietenkään en tiedä kuka on rakentanut mitä)
Jos siihen kumminkin tuhansia menee, ettei mene toisia tuhansia korjaukseen.. ja kesä äärimäisessä vitutuksessa..? Ihan vain minun mielipiteenäni.
Eiiiiiiiiiih ku haluun sen... :(
En tiedä onko myyjä ite rakentanu sen, mutta nykyinen omistaja ei oo ainakaan vikaa osannu korjata. Tosin enpä tiedä haittaisko tollanen vika mua, kun en oo menossa ainakaan sillä pyörällä radalle.
Joo, tiedänKäy nyt hyvä ihminen katsomassa ja tenttaamassa pyörän omistajaa jonku mopoista tietävän kanssa, ettei tule ikäviä ylläreitä..
Mikään ei vituta niin kuin kesä ja risa mopo pihassa.. Ask me how I know..
Mutta ois koko talvi aikaa laittaa! Pitää ottaa joku hiillostaja mukaan 

Joo, tiedänMutta ois koko talvi aikaa laittaa! Pitää ottaa joku hiillostaja mukaan
Kiitos![]()
IMHOOsta joku vakiohko ja käytä se talvi siihen, että teet siitä just sun pyörän..IMHO
edit: rakennettu + poistettu + "jotainvikaa" + innokas ensipyörän ostaja yhdistelmä kuulostaa mun korvaan mahdolliselta mielipahalta ja kalliilta.. Siksi vain varottelen.
Sit ne osatki on niin kalliita... Mutta toi yhdistelmä ei kyl kuulosta kovin lupaavalta :D Ehkäpä katon jotain ehjää.. Mut rakenettua :DMut ku en mä osaa ite rakentaa yhtään
Saan kuitenki lainaa kaverin 750 gixeriä, kun siltä lähti kortti...

Onko mitään foorumia tms missä kaupataan käytettyä mp kamaa? Esim sliparit on ihan perkeleen kalliita, ei huvittais vanhaan pyörään ostaa 500€ maksavaa vaimenninta prkle :jahas:
Joillekin malleille oon löytänyt omat forumit esim bandiiteille, mutta Hornet itellä joten sellaista kaipais![]()
Nettivaraosa, moottoripyora.org, bomber.fi foorumi, huuto.net?