Moottoripyörä?

Aeae, tietääkö joku noista ram air-hässäköistä... Miten niiden poistaminen vaikuttaa?

Aeae, tietääkö joku noista ram air-hässäköistä... Miten niiden poistaminen vaikuttaa?
Miksi ne pitäisi poistaa? Jos jotain yrittäis järkeillä niin eikös ne "ahda" ilmaa koneeseen korkeissa nopeuksissa parantaen koneen suorituskykyä... jos ne poistaa niin tätä parannusta ei saada aikaiseksi... ...kai.

Miksi ne pitäisi poistaa? Jos jotain yrittäis järkeillä niin eikös ne "ahda" ilmaa koneeseen korkeissa nopeuksissa parantaen koneen suorituskykyä... jos ne poistaa niin tätä parannusta ei saada aikaiseksi... ...kai.
Näinhän se juuri on. Mittaustulosten valossa muutama heppa ja newtonmetri saadaan lisää huippunopeuden tienoilla, joten tuskin niitä kannattaa ainakaan tehonlisäystarkoituksessa poistaa.:rolleyes:

Näinhän se juuri on. Mittaustulosten valossa muutama heppa ja newtonmetri saadaan lisää huippunopeuden tienoilla, joten tuskin niitä kannattaa ainakaan tehonlisäystarkoituksessa poistaa.:rolleyes:

Niin, avainsana, huippunopeuden tienoilla. Busan bensansyötössä ramair compensation on muistaakseni +3%, tuolla ehkä +250 vauhdeissa. Eli "siviilikäyttöisellä"(jolla ei siis tavoitella uusia nopeusennätyksiä) pyörällä ei mitään merkitystä.

Noh kyselin siksi, kun yhdestä pyörästä, mitä oon kattonu, on poistettu ne ja siitä tulee jotain vikaa... Että onkohan se vaikeeta korjata :D Itse en ymmärrä tekniikasta mitään, että joku muu sais korjata toki, mut onko se ylipäätään mahdollista.

Ehkä kannattaa kattoa mielummin jotain kohtuu vakiota pyörää, kuin epämääräisiellä tieto-taidolla rakennettua..? (tietenkään en tiedä kuka on rakentanut mitä)

Jos siihen kumminkin tuhansia menee, ettei mene toisia tuhansia korjaukseen.. ja kesä äärimäisessä vitutuksessa..? Ihan vain minun mielipiteenäni.

Ehkä kannattaa kattoa mielummin jotain kohtuu vakiota pyörää, kuin epämääräisiellä tieto-taidolla rakennettua..? (tietenkään en tiedä kuka on rakentanut mitä)

Jos siihen kumminkin tuhansia menee, ettei mene toisia tuhansia korjaukseen.. ja kesä äärimäisessä vitutuksessa..? Ihan vain minun mielipiteenäni.

Eiiiiiiiiiih ku haluun sen... :(
En tiedä onko myyjä ite rakentanu sen, mutta nykyinen omistaja ei oo ainakaan vikaa osannu korjata. Tosin enpä tiedä haittaisko tollanen vika mua, kun en oo menossa ainakaan sillä pyörällä radalle.

edittiä, niin sanoi että korjaantuis seoksien säätämisellä, mutta jos se ois helppo homma, niin kai se tekis sen ite? :D

Eiiiiiiiiiih ku haluun sen... :(
En tiedä onko myyjä ite rakentanu sen, mutta nykyinen omistaja ei oo ainakaan vikaa osannu korjata. Tosin enpä tiedä haittaisko tollanen vika mua, kun en oo menossa ainakaan sillä pyörällä radalle.

Käy nyt hyvä ihminen katsomassa ja tenttaamassa pyörän omistajaa jonku mopoista tietävän kanssa, ettei tule ikäviä ylläreitä..

Mikään ei vituta niin kuin kesä ja risa mopo pihassa.. Ask me how I know..

Käy nyt hyvä ihminen katsomassa ja tenttaamassa pyörän omistajaa jonku mopoista tietävän kanssa, ettei tule ikäviä ylläreitä..

Mikään ei vituta niin kuin kesä ja risa mopo pihassa.. Ask me how I know..
Joo, tiedän :) Mutta ois koko talvi aikaa laittaa! Pitää ottaa joku hiillostaja mukaan :hyper:

Kiitos :worship:

Joo, tiedän :) Mutta ois koko talvi aikaa laittaa! Pitää ottaa joku hiillostaja mukaan :hyper:

Kiitos :worship:

Osta joku vakiohko ja käytä se talvi siihen, että teet siitä just sun pyörän.. :) IMHO

edit: rakennettu + poistettu + "jotainvikaa" + innokas ensipyörän ostaja yhdistelmä kuulostaa mun korvaan mahdolliselta mielipahalta ja kalliilta.. Siksi vain varottelen.

Osta joku vakiohko ja käytä se talvi siihen, että teet siitä just sun pyörän.. :) IMHO

edit: rakennettu + poistettu + "jotainvikaa" + innokas ensipyörän ostaja yhdistelmä kuulostaa mun korvaan mahdolliselta mielipahalta ja kalliilta.. Siksi vain varottelen.

Mut ku en mä osaa ite rakentaa yhtään :eek: Sit ne osatki on niin kalliita... Mutta toi yhdistelmä ei kyl kuulosta kovin lupaavalta :D Ehkäpä katon jotain ehjää.. Mut rakenettua :D

Aika hazardilta kuulostaa toi fillari, varsinkin jos et itse pysty kattomaan kuntoa. Nettimoto on täynnä pyöriä kato sieltä joitakin ehjiä ja käy tsekkaamassa, niin todennäköisemmin vältyt mielipahalta ;)

Onko Quan katsellu sitten SRADi Sutsukia? Ostaa jonku vakio vessan ja tekee siitä sitten mieleisen, talvella kun siihen tutustuu jonkun tietävän kanssa niin säästyy paljolta. Pistät vaihtoehdot tänne niin viisaammat kattoo valmiiksi hyvän :D

Itsekkin odottaa innolla talvea jolloin 6r:stä poistuu pakkausmuovit, tulee kaupungin kauhu :evil:

En mä uskalla tänne linkittää mitään kiinnostavia, joku vielä nappaa nenän edestä :D
On mulla katottuna yks hiano ehjäkin sieltä, mut ennen ku heppa ei oo menny kaupaks, niin en voi lähtee ostelee mitään... Sit taas jossei täks kesäks ehi, niin eiköhän niitä tuu kaupaks sit syssymmällä lisää :) Saan kuitenki lainaa kaverin 750 gixeriä, kun siltä lähti kortti...

Pelkillä ramair putkiloiden poistamisella ei vikaa pitäisi saada aikaseks jos ei ole samalla estänyt koneen ilman saantia. Siinä kohtaa kun ruvetaan ruiskupyörän ilmansuodatinkoteloa korvaamaan jollain bilteman-amis-kartiosuodattimilla taas saadaan paljon pahaa aikaseksi kun sielä vakiopoksissa on kaikenmaailman ilmamäärämittarit+muut hilppeet.

Moottoripyöräily laitettu taas jäähylle!
Eilen myin pojan uuteen (toivottavasti) hyvään kotiin..

Bussissa ei ainakaan vaikka ruiskupeli onkin ole mitään ilmamäärämittareita, ainut mitä putsarissa taisi olla, oli joku imuilman lämpö?anturi. Jonka voi laittaa ihan mihin vaan. Seos taidetaan ajaa noissa kohdalleen mappi anturilla.

Edit. Voi olla että olen väärässä, purin ne ekana päivänä ku ostin fillarin. Piti saada painekotelolle tilaa.. :)

Onko mitään foorumia tms missä kaupataan käytettyä mp kamaa? Esim sliparit on ihan perkeleen kalliita, ei huvittais vanhaan pyörään ostaa 500€ maksavaa vaimenninta prkle :jahas:

Joillekin malleille oon löytänyt omat forumit esim bandiiteille, mutta Hornet itellä joten sellaista kaipais :)

Onko mitään foorumia tms missä kaupataan käytettyä mp kamaa? Esim sliparit on ihan perkeleen kalliita, ei huvittais vanhaan pyörään ostaa 500€ maksavaa vaimenninta prkle :jahas:

Joillekin malleille oon löytänyt omat forumit esim bandiiteille, mutta Hornet itellä joten sellaista kaipais :)

Nettivaraosa, moottoripyora.org, bomber.fi foorumi, huuto.net?

Back
Ylös Bottom