Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Psst, ollaan jo väärillä jäljillä kun aletaan miettimään, että mitä vastaanottava maa hyötyy humanitäärisestä maahanmuutosta..

Yleensä sitä ajatellaan tekojen seurauksia etukäteen niin ei tarvii sitten katua kun tuli yllätyksenä taas. Jostain syystä asiallinen keskustelu aina yritetään tukahduttaa tästä pakolaisaiheesta. Sitäpaitsi itsehän pakolaismyönteiset ovat perustelleet noita somalienkin ottoa sillä kuinka suomen kulttuuri rikastuu ja saadaan työvoimaa maahan jos ainoa syy ottaa niitä on auttamishalu niin pitäis sitten olla selittämättä muuta :D

Vittu mä muutan uuteen-seelantiin jos täällä menee ruotsin malliin.

Kyllä ne rahat vielä loppuu ja poliitikot herää siihen että ovet pitää laittaa kiinni,
tai sitten peruskansaa rankaistaan verotuksella entistä ankarammin, ja vanhukset elävät kurjuudessa.

Kyllä ne rahat vielä loppuu ja poliitikot herää siihen että ovet pitää laittaa kiinni,
tai sitten peruskansaa rankaistaan verotuksella entistä ankarammin, ja vanhukset elävät kurjuudessa.

Näinhän se tulee tätä menoa lähivuosikymmeninä olemaan, mutta hei pääasia että tulee hyvä mieli kun ollaan pelastettu muutama somppu, vaikka sitten oman valtion tulevaisuuden ja hyvinvoinnin kustannuksella:thumbs:

Mutta kun meidän PITÄÄ auttaa! Etkö sinä rasssisti tiedä että meidän kuuluu pelastaa koko afrikka kidutukselta, nälältä ja kuolemalta.
Suomalaisten vanhusten kärsimä kurjuus puolestaan on poist afrikkalaisten kärsimyssaldosta, mikä lienee vähintä mitä me ahneet orjakauppiaat voimme tehdä.

Mutta kun meidän PITÄÄ auttaa! Etkö sinä rasssisti tiedä että meidän kuuluu pelastaa koko afrikka kidutukselta, nälältä ja kuolemalta.
Suomalaisten vanhusten kärsimä kurjuus puolestaan on poist afrikkalaisten kärsimyssaldosta, mikä lienee vähintä mitä me ahneet orjakauppiaat voimme tehdä.

Ja tämä on ehdottoman pakollista suorittaa täällä, eikä missään nimessä apua tarvitsevien luona. :piis:

Paitsi etteivät päästä sinua sinne, ovat katsos kiristäneet maahanmuuttopolitiikkaansa kun näkivät miten Suomen kävi :eek:

Paitsi etteivät päästä sinua sinne, ovat katsos kiristäneet maahanmuuttopolitiikkaansa kun näkivät miten Suomen kävi :eek:
Ainakaan Australiaan on turha tähyillä muuten ku lomailemaan, ellei ole jo työpaikka tiedossa. Siellä on hyvä systeemi. Kai se pitää iteki siirtyä vaikka sit Viroon jos täällä mennään länsinaapurin malliin, virossa ei meinaan paljon sompansseja pyöri.

Turvapaikanhakijoista ei ole Suomelle varmaan mitään konkreettista hyötyä, eikä se ole edes tarkoitus. Hyötyjä on se turvapaikanhakija, joka välttyy vainolta, kidutukselta ja kuolemalta.

Onko Suomen systeemi missä jokainen turvapaikanhakija on heti hakemuksen jätettyään oikeutettu "diskorahaan", eikä todellakaan joutu hylätynkään hakemuksen jälkeen palauttamaan saamiaan rahoja (kuten suomalainen opiskelija opintotukien kohdalla, kun on tehnyt sellaisen hirvittävän rikoksen kuin ansainnut työllä "liikaa") mielestäsi oikea. Kuitenkin hakemuksen tehneistä turvapaikkaa ei saa edes puolet, ja loppujen turvapaikan saaneiden munimasta kullasta saamme lukea päivittäin rikospalstoilta. Millä tämä vastikkeeton oikeutus diskoiluun perustellaan? "Hyötyjä on se turvapaikanhakija, joka välttyy vainolta, kidutukselta ja kuolemalta" tottahan tämä olisi optimitilanteessa, mutta valitettavasti näitä vainottuja turvapaikanhakijoita ei taida kyllä löytyä ainakaan Suomen diskorahajonoista toisin kuin vanhoja poikia viiksekkäitä, Ahmed ja Mehmet kumpikin on...

En nyt kirjoitushistoriaasi tuntemattomana tiedä kirjoitatko tosissasi vai ainoastaan trollaatko, mutta kertoisitko tästä mainitsemastasi asiallisesta uutisoinnista lisää,

No tämänkin päivän lehdessä kerrottiin ihan asiallisesti että Oulun pollarit on ottanu kiinni viisi romanialaista varkaudesta epäiltynä.Kyllä siellä on uutisoitu nä autojen pysäyttelijät ovikellon soittelijat sekä uhkaavasti käyttäytyvät tyypit.
Tälleen amatöörinä ku tilannetta kattoo ni tuntuu että Romania ja Bulgaria otettiin liian nopeesti EUn jäseniksi,toisaalta nyt niiden kansalaiset ei voi hakea turvapaikkaa mikä on hyvä asia.Kai niistä pikkuhiljaa tulee ihan tavallisia jäsenmaita.

Sitäkään mä en ymmärrä miksi viinaa juovien ja valtavat määrät sianlihaa syövien maallisten ihmisten sekaan pitää tuoda mustia islaminuskoisia pakolaisia.Kyllä heitä olis voinu avustaa ihan siellä kotimaassa.

Itellä ei ole koskaan ollut mamujen kanssa mitään ongelmia enkä heitä vihaa/pelkää.Mutta musta on kyllä outoa jos 20-30% ihmisistä ei voi sietää heitä ja näitä ihmisiä sit kylmästi vaan nimitellään rasisteiksia ja heidän mielipiteensä sivuutetaan.

No tämänkin päivän lehdessä kerrottiin ihan asiallisesti että Oulun pollarit on ottanu kiinni viisi romanialaista varkaudesta epäiltynä.Kyllä siellä on uutisoitu nä autojen pysäyttelijät ovikellon soittelijat sekä uhkaavasti käyttäytyvät tyypit.
Tälleen amatöörinä ku tilannetta kattoo ni tuntuu että Romania ja Bulgaria otettiin liian nopeesti EUn jäseniksi,toisaalta nyt niiden kansalaiset ei voi hakea turvapaikkaa mikä on hyvä asia.Kai niistä pikkuhiljaa tulee ihan tavallisia jäsenmaita.

Sitäkään mä en ymmärrä miksi viinaa juovien ja valtavat määrät sianlihaa syövien maallisten ihmisten sekaan pitää tuoda mustia islaminuskoisia pakolaisia.Kyllä heitä olis voinu avustaa ihan siellä kotimaassa.

Itellä ei ole koskaan ollut mamujen kanssa mitään ongelmia enkä heitä vihaa/pelkää.Mutta musta on kyllä outoa jos 20-30% ihmisistä ei voi sietää heitä ja näitä ihmisiä sit kylmästi vaan nimitellään rasisteiksia ja heidän mielipiteensä sivuutetaan.
Tutustu tuohon:
VarjoHesari

Onko Suomen systeemi missä jokainen turvapaikanhakija on heti hakemuksen jätettyään oikeutettu "diskorahaan", eikä todellakaan joutu hylätynkään hakemuksen jälkeen palauttamaan saamiaan rahoja (kuten suomalainen opiskelija opintotukien kohdalla, kun on tehnyt sellaisen hirvittävän rikoksen kuin ansainnut työllä "liikaa") mielestäsi oikea. Kuitenkin hakemuksen tehneistä turvapaikkaa ei saa edes puolet, ja loppujen turvapaikan saaneiden munimasta kullasta saamme lukea päivittäin rikospalstoilta. Millä tämä vastikkeeton oikeutus diskoiluun perustellaan? "Hyötyjä on se turvapaikanhakija, joka välttyy vainolta, kidutukselta ja kuolemalta" tottahan tämä olisi optimitilanteessa, mutta valitettavasti näitä vainottuja turvapaikanhakijoita ei taida kyllä löytyä ainakaan Suomen diskorahajonoista toisin kuin vanhoja poikia viiksekkäitä, Ahmed ja Mehmet kumpikin on...
Nämä kysymykset taisivat olla minulle... Ei , se ei ole mielestäni oikein enkä tiedä, millä vastikkeeton oikeutus diskoiluun perustellaan. Tuntuu jotenkin siltä, että somalitulvan takia kaikki turvapaikanhakijat mielletään jonkinlaisiksi savanneilta tai hiekka-aavikoilta tuleviksi elintasopakolaisiksi. Todellisuudessahan iso osa hakijoista on Venäjältä, Valko-Venäjältä tai entisen Jugoslavian alueelta. Mitä Ahmediin ja Mehmetiin tulee, niin myös Irakista, Iranista ja Turkista tulee ihan oikeitakin turvapaikanhakijoita, jotka ovat uskonnolisten, poliittisten tai etnisten vainojen takia paenneet tai karkoitettu kotimaastaan. Esimerkiksi Irakilaiset kurdit ovat usein tällaisia.

Itse olen asunut 6 vuotta muslimimaassa ja voisin sanoa että ei todellakaaan innostaisi ajatus Islam-Suomesta.

Naisten, lapsien ja palvelijoitten hakkaaminen on normaalia ja hyväksyttävää ja jo tämän seikan luulisi kertovan tarpeeksi tästä hienosta uskonnosta, joka tekee maastamme 'rikkaamman'.
Meillä asusteli kerran palvelijatyttö jonka päälle isäntä oli kaatanut kiehuvaa vettä.. ja miehet saattoivat myös suuttuessaan vaimoilleen/palvelijoilleen heittää heidän päälleen happoa - sairasta? totta vitussa.

En väitä että suomesta tulisi yks kaks tämmöinen maa, mutta uskonto joka sallii ja hyväksyy tälläisen paskan ei minua erityisesti kiehdo. Ja tietysti kaikenlaista muuta mukavaa tämä uskonto tarjoaa mutta eipä nyt jaksa sen enempää kirjoitella.

Itse olen asunut 6 vuotta muslimimaassa ja voisin sanoa että ei todellakaaan innostaisi ajatus Islam-Suomesta.

Naisten, lapsien ja palvelijoitten hakkaaminen on normaalia ja hyväksyttävää ja jo tämän seikan luulisi kertovan tarpeeksi tästä hienosta uskonnosta, joka tekee maastamme 'rikkaamman'.
Meillä asusteli kerran palvelijatyttö jonka päälle isäntä oli kaatanut kiehuvaa vettä.. ja miehet saattoivat myös suuttuessaan vaimoilleen/palvelijoilleen heittää heidän päälleen happoa - sairasta? totta vitussa.

En väitä että suomesta tulisi yks kaks tämmöinen maa, mutta uskonto joka sallii ja hyväksyy tälläisen paskan ei minua erityisesti kiehdo. Ja tietysti kaikenlaista muuta mukavaa tämä uskonto tarjoaa mutta eipä nyt jaksa sen enempää kirjoitella.
Dangerous Dave tullee kohta naureskelemaan asialle ja huutelemaan jotain xenofobioista ja demonisoinneista...

Eiköhän tää peli ole jätkät jo aikalailla hävitty. Kiitos vaan kaiken maailman huorille, jotka on niitä tänne koko ajan raahaamassa lisää..Toivotaan vaan, että asiat ei ala mennä ihan niin päin vittua, kun esim. Ranskassa(Ruotsissa pahin on vielä edessä)

Itsekkin olen aika paljon matkanneena nähnyt näitä happolla/kuumalla vedellä poltettuja naisia. Näillä islamorankeilla on hyvin vähän kunnioitusta suomalaisia kohtaan ja suomalaisia naisia tai ylipäätänsä kaikkia naisia ne pitää lähinnä pelkkinä raiskattavina panopuina. Erityisesti länsimaalaiset naiset, koska onhan heillä väärä uskonta tai jotkut eivät kuulu kirkkoon ollenkaan!! Allah nyt ei välitä pakaakaan teki sellaisille mitä tahansa.

Missä maassa olit? Eikö siellä mitään tuomioita sitten saa tuon kaltaisesta pahoinpitelystä vai katsotaanko ne kaikki läpi sormien?

Sharia-tuomioistuin.

Britanniassa on noin reilun 3 prosentin muslimivähemmistö ja sinne on jo perustettu sharia-tuomioistuimia, jotka ovat rinta rinnan kansallisen lainsäädännön kanssa.

Sharia-tuomioistuin.

Britanniassa on noin reilun 3 prosentin muslimivähemmistö ja sinne on jo perustettu sharia-tuomioistuimia, jotka ovat rinta rinnan kansallisen lainsäädännön kanssa.

Näitä lisää. Tekee selvästi todella hyvää ihmisoikeuksille. NOT.

Back
Ylös Bottom