Menee taas rautalangan vääntämiseksi. Tämä on viimeinen kerta, kun väännän sinulle rautalankaa.
Sinä olet väittänyt, että mm. Rinkeby on kaupunginosa, jonne poliisi ja palokunta ei uskalla mennä.
En MINÄ ole väittänyt. Malmön palopäällikkö näin on sanonut. MINÄ olen tuonut sen sinun tietoosi.
Noiden kuvien perusteella Rinkeby ei ole ollenkaan sellainen sotatanner, että sinne ei uskaltaisi mennä poliisi, palokunta tai kukaan ulkopuolinen.
Ihan sama miltä näyttää. Malmön palopäällikkö on näin sanonut ja linjannut.
Niiden pointti ei ollut millään tavalla osoittaa, että Rinkebyssä ei ole ongelmia, enkä ymmärrä, miten kukaan voi vetää kuvista sellaisen johtopäätöksen.
Helposti. Kuviin liittyen ei mitään selitystä, muutakuin että "tuonneko ei muka uskalla mennä". Siitä on erittäin helppo vetää em. johtopäätös.
Niiden pointti oli osoittaa, että antamasi kuva kyseisistä kaupunginosista on liioiteltu.
Ei ole minun antamani kuva vaan Malmön palopäällikön.
Huvittavaa on myös se, että olet väittänyt, ettei Rosengårdiinkaan uskalla poliisi mennä ja myöhemmin linkität tänne Hesarin artikkelin, jossa poliiseja on Rosengårdissa.
En minä väitä ettei poliisi uskalla mennä vaan, että palokunta ei mene ilman poliisia ko. aluelle. Lue niitä viestejä.
Näytätkö muuten siitä laista sen kohdan, jonka mukaan kaikille joltakin seudulta tuleville on myönnettävä turvapaikka ja jonka mukaan kutakin turvapaikkahakemusta ei käsitellä erillisinä tapauksina?