Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
minulla on semmonen ongelma että en saa yli 20 punnerrusta mitenkään..tullut kun seinä vastaa tuossa kohtaa? voiko syy olla hapen ottokyvyssä esim? pitäisikö alkaa hölkkä lenkkejä vetämään että punnerus suoritus kasvaisi tuosta? kun lihaksien voimasta sen ei pitäisi olla kiinni :S
Heips
Tuli tästä ronnien videosta mieleen...
http://www.youtube.com/watch?v=mTARcowBhHM
1:20 alkaa tuo hauistreeni, mietteitä siitä? Mietin että vois kokeilla tommosta, 1v treenejä takana.
Kukaan kokeillu?
IMO ennemmin 1on 1off, sillon tärkeetä ettei treenaa loppuun astiMillanen jako treeneissä pitäs olla yks jakosessa. Onko 1on 2off sopiva?
minulla on semmonen ongelma että en saa yli 20 punnerrusta mitenkään..tullut kun seinä vastaa tuossa kohtaa? voiko syy olla hapen ottokyvyssä esim? pitäisikö alkaa hölkkä lenkkejä vetämään että punnerus suoritus kasvaisi tuosta? kun lihaksien voimasta sen ei pitäisi olla kiinni :S
Millanen jako treeneissä pitäs olla yks jakosessa. Onko 1on 2off sopiva?
Millanen jako treeneissä pitäs olla yks jakosessa. Onko 1on 2off sopiva?
1on2off tai 1on1off.
Voi valita kumpi itestä tuntuu paremmalta. Mä oon nyt 1-jakosella treenatessa tehny niin et joko 1 tai 2 välipäivää treenien välillä, riippuen ihan siitä kumpi käy paremmin aikatauluun töiden yms menojen puolesta ja tunteeko palautuneensa kunnolla (oon dieetillä).
Anteeksi ei pahalla, mutta miksi helvetissä heraan ja maltoon pitäisi lisätä vielä soijaproteiiniä?Oon päättänyt ostaa lisäravinteita, nyt tänään oon ostanu kreatiinipurkin (300g) ja nyt tahtoisin tietää ja kysyä.
Aion siis ostaa heraa ja maltoa, kannattaisiko siihen joukkoon vielä ostaa esim. Soijaproteiinia?
Oon salilla käynyt nytten ahkerasti jo puolisen vuotta.
Ikää on 16 vuotta (täytin 3 päivää sitten) ja pituus 179/62
Tarkoituksena olisi nostaa paino 75-80, mutta se hoituu varmaan melkein jo syömällä.
Anteeksi ei pahalla, mutta miksi helvetissä heraan ja maltoon pitäisi lisätä vielä soijaproteiiniä?
Hera on proteiiniä, ei siihen tarvitse enää lisätä soijaproteiiniä.
No en kyllä ole kuullut, että painoa voisi muulla tavalla nostaa kuin syömällä :hyvä:
Jos harrastaa juoksemista salin ohessa, niin miten kannattaisi juosta ettei se häiritse paljoa lihasten kehitystä jne.? Onko parempi juosta pidempiä lenkkejä vai lyhyitä lenkkejä kovalla sykkeellä? Tarkoitus olis kunnon kohottaminen, ei laihdutus.
Sitä rupesin tässä miettimään, että kuinka nopeasti rupee huomaamaan että yleiskunto sekä hapenottokyky paranevat hiitin myötä?
Ottaen vielä sen huomioon, etten ole harrastanut oikeastaan koskaan mitään mikä olisi nostanut yleiskuntoani huomattavasti eli toisinsanoen kuntoni on valehtelematta todella huono.
Saako kulmasoudussa levytangolla kyynärpäät levitä miten paljon sivuille, kunhan vain tanko tulee ylä-/keskivatsaan? Vai pitääkö kyynärpäiden olla ihan kiinni kyljissä ja mennä suorana taakse?