Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Topah
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Mikä potuttaa salilla eniten? – rautapyhäkön ärsyttävimmät ilmiöt listaan ja liekkeihin

Meta description: Keskustelua salien ärsyttäjistä, tavoista ja tilanteista – kaikki ne jutut jotka nostavat verenpaineen ennen ensimmäistäkään sarjaa.

Mua ketuttaa se, että pitää tulla flunssassa salille aivastelemaan, yskimään ja vetämään sitä räkää eestaas rööreissä. Kipeät pysykööt himassa.

Heh, tästä tuli mieleen että itselläni toisinaan kovan penkki- tai kyykkysarjan yhteydessä tapahtuu nenä/poskiontelot suunnalla jotain ihmeellisyyttä, jolloin sarjan jälkeen saan kunnon aivastelukohtauksen, kanssatreenaajat ovat välillä katselleet kummasti :)

eniten vituttaa se ku meijän ihan ok kuntosalilla ei oo kesäsin jengiä vittu..eikä koskaan voi esim.paitareeniä vetästä ku ei oo ku yks varmistaja..kaikki vaa kesäsin dokaa ja sit ku tulee talvi ni sali on niin täys että joutuu oikee huolel odottaa että pääsee treenaa...onneks gym ********** o lähin pelastus tähänki touhuun!!!

miten voi vituttaa cheerleaderit :D

Meitä vasta kuntoilun aloittaneita narukäsiä kohtaan ylimielisesti käyttäytyvät körmyt.

Näkeehän tuolla salilla noita tyyppejä,joilta aivot on jäänyt narikkaan.
Suurin osa treenaajista on kyllä mukavaa porukkaa,mutta onhan meitä joka lähtöön.

Oon käyny nyt yhdellä ainoalla salilla tän mun punttis harrastuksen aikana. Ja ainakun meen treenaamaan saan kuunnella sitä musiikkia mitä haluan ja olla aivan rauhas, koska siellä salilla ei käy muitaku minä! ;)

Mutta! Kohta olis muutto edessä ja vähän arvelluttaa, että miten käy mun harrastuksen.. aivan uusi paikkakunta ja en edes tiedä onko siellä salia ja jos on. Niin vähän meinaa "pelottaa" mennä uutena sinne.. En ole enää mikään ns. narukäsi, mutta kummiskin vähän jännittää tuo..

Et mitäs tässä nyt sitten tekis :(

Oon käyny nyt yhdellä ainoalla salilla tän mun punttis harrastuksen aikana. Ja ainakun meen treenaamaan saan kuunnella sitä musiikkia mitä haluan ja olla aivan rauhas, koska siellä salilla ei käy muitaku minä! ;)

Mutta! Kohta olis muutto edessä ja vähän arvelluttaa, että miten käy mun harrastuksen.. aivan uusi paikkakunta ja en edes tiedä onko siellä salia ja jos on. Niin vähän meinaa "pelottaa" mennä uutena sinne.. En ole enää mikään ns. narukäsi, mutta kummiskin vähän jännittää tuo..

Et mitäs tässä nyt sitten tekis :(

Menee sinne salille sitten uutena, pari viikkoa niin on ihan vakioasiakasfiilis :D

Syöminen.

Tulin tossa laskeskelleeksi, että vedän joka päivä mm. 400g raejuustoa ja 2kpl Ehrmanneja pelkästään salillakäynnin takia. Harrastuksen hinta on siis jo tältä osin (2e + 2 x 0,8e) x 365 eli n. 1300 euroa vuodessa. Plus sitten tietysti se kaikki muu ekstrasafka, jota salilla luuhaamisen takia tulee syötyä. Kukkakeppeily tuli helvetin paljon halvemmaksi.

Ruokaan liittyen myös painon kanssa säätäminen ottaa päähän. Jos ei tule yhtään massaa, ei tule lihaksiakaan. Jos tulee liikaa massaa, ekstrasta suurin osa on sitä löllöä, jonka irrottaminen rangasta ilman suurta lihaskatoa onkin jo aikamoinen taikatemppu. Sopiva painonnousutahti on sen verta hidas, että helposti lipsuu joko liian nopean tai liian hitaan massankeräyksen puolelle, kun toi paino nyt muutenkin heittelee vähän tähtien asennosta riippuen.

Syöminen.

Tulin tossa laskeskelleeksi, että vedän joka päivä mm. 400g raejuustoa ja 2kpl Ehrmanneja pelkästään salillakäynnin takia. Harrastuksen hinta on siis jo tältä osin (2e + 2 x 0,8e) x 365 eli n. 1300 euroa vuodessa. Plus sitten tietysti se kaikki muu ekstrasafka, jota salilla luuhaamisen takia tulee syötyä. Kukkakeppeily tuli helvetin paljon halvemmaksi.
:offtopic: Jos sulla on mahdollista edes kerran viikossa tai parissa käydä lidlissä, niin rahkat ja raejuustot tulisivat vuodessa lähes 300€ halvemmaksi. Raejuustot ainakin on ihan saman makuista kuin missä muuallakin kaupassa. Ehkä noi rahkat eivät ehrmannista pitäville uppoa, mutta loraus vettä/maitoa + funlightia niin on todella hyvää.:offtopic:

:offtopic: Jos sulla on mahdollista edes kerran viikossa tai parissa käydä lidlissä, niin rahkat ja raejuustot tulisivat vuodessa lähes 300€ halvemmaksi. Raejuustot ainakin on ihan saman makuista kuin missä muuallakin kaupassa. Ehkä noi rahkat eivät ehrmannista pitäville uppoa, mutta loraus vettä/maitoa + funlightia niin on todella hyvää.:offtopic:

Varmaan tuo laktoosikin voi tulla väliin tuossa, ellen nyt ihan väärin muista niin ei siellä liidelissä taida hirveesti laktoosittomia olla.

E: Siis tuokin voinee olla syy, ehkä senkin lisäksi ettei ole lidliä mailla taikka halmeilla. :)

Syöminen.

...eli n. 1300 euroa vuodessa. Plus sitten tietysti se kaikki muu ekstrasafka, jota salilla luuhaamisen takia tulee syötyä. Kukkakeppeily tuli helvetin paljon halvemmaksi.

Näitä kutsutaan valinnoiksi. Otetaan vertauksena henkilö, joka polttaa askin tupakkaa päivässä, eli suunnilleen 4ex360. Tämä tekee jo yli 1400e.:) Kukin käyttää rahansa mihin haluaa, itse valitsisin raejuustot. Toinen dokaa ja polttaa, kolmas taas ratsastaa joka toinen päivä.

Salille raahautuminen. Tai ehkä vielä enemmän se ruuhka mikä siellä odottaa jos ei raahaudu oikeaan aikaan.
Tämä. Nyttenkin pitäisi pikkuhiljaa alkaa lipumaan salille päin jos rauhassa haluaa reenata, mutta kun täällä taas on vähintään miljuunaan ketjuun ilmestynyt uutta juttua ja kyllähän ne pitää tarkastaa ennen salille lähtöä. Sitten kun sinne vihdoin pääsee niin onkin jo pahin ruuhka-aika.

Näitä kutsutaan valinnoiksi. Otetaan vertauksena henkilö, joka polttaa askin tupakkaa päivässä, eli suunnilleen 4ex360. Tämä tekee jo yli 1400e.:) Kukin käyttää rahansa mihin haluaa, itse valitsisin raejuustot. Toinen dokaa ja polttaa, kolmas taas ratsastaa joka toinen päivä.

Ei passaa valittaa, jos kyse on vapaavalintaisista jutuista joita ei ole pakko tehdä.;)

Syöminen.

Ruoka nyt vaan sattuu olemaan muutenkin niin vitun kallista, mutta siitä en lähtisi tinkimään. Ja sitä paitsi, miksi ihmeessä rahkat ja raejuustot olisivat jollain tavalla "ylimääräistä", vaikka joka päivä niitä menisikin suuret määrät? Terveellistä vatsantäytettä ennen kaikkea. Eri asia olisi, mikäli bodaukseen kuuluisi oleellisesti venäläisen premium-mädin syöminen.

Mä nyt oon varmasti melkolailla snadimpi, kuin te, mutta mulla tulee puhtaasti ja body-ystävällisesti syöminen rutosti halvemmaksi, kuin kaikenlaista paskaruokaa nauttivalle kumppanilleni.

Mä nyt oon varmasti melkolailla snadimpi, kuin te, mutta mulla tulee puhtaasti ja body-ystävällisesti syöminen rutosti halvemmaksi, kuin kaikenlaista paskaruokaa nauttivalle kumppanilleni.

:lol2: Oli melkoisen hauska sävy tuossa viestissä.

Mut onhan se toki noin, ittestä pikkasen myös kiinni. -30% - tuotteita kärryyn (vitun lama, eipä tuolla enää niin väliä ole, joka kaupasta muuttui 50%->30%..) ja hiilareita myös, halvaks tulloo.

Hetki sitten aamun valmistautumisen jälkeen menin salille ja havaitsin että paikka on remontissa torstaihin asti. Jea! Olin suunnitellut tekeväni kovan rinta-selkä treenin, tänään illlalla uusiksi jalat ja vatsat, sitten huomenna aamulla kädet ja olat. Tämä siksi koska huomennna lähden mökille ja ajattelin runnoa paikat ennen sitä.

Noh, yritellään räpistellä kotona paikat kipeiksi...

Back
Ylös Bottom