55kgentä jos sarjat on 3x10*40kg ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
55kgentä jos sarjat on 3x10*40kg ?
3x10*50kg ?
No kyllä sen 2,5kg voi ottaa jo laskuissa huomioon. Tavallinen voimanostotanko kuitenkin painaa sen tasan 20kg. Jotain halpahallitankoja oon nähnyt 17,5 kilosina, 25 kilon kyykkytangon ja sitten tietenkin painonnostotangoissa ainakin on naisten tankoja mitkä painaa 15kg.Tulee mieleen se vanha disneyn pätkä, missä hessu hopo nostelee painoja. Kärpänen laskeutuu tangon päälle --> painot alas. Ei se nyt oikeasti noin tarkkaa ole, eri tangotkin heittää sen 2,5kg.
Olisi muuten hienoa jos ne arvuuttelijat kertoisivat tuloksensa tänne, ainakin pari vahvempaa nostajaa on vain heittänyt sarjatuloksen ja jättänyt maksimin kertomatta.
Ajattelin vain tiivistää samaan viestiin. Viimeisin jota veikkasin on ottanut 18x100kg, niin voidaan puhua aika suurta osaa vahvemmasta nostajastaHmm heti mun viestin jälkeen aletaan puhua vahvemmista nostajista![]()

ja niitä jotka painaa 10kgNo kyllä sen 2,5kg voi ottaa jo laskuissa huomioon. Tavallinen voimanostotanko kuitenkin painaa sen tasan 20kg. Jotain halpahallitankoja oon nähnyt 17,5 kilosina, 25 kilon kyykkytangon ja sitten tietenkin painonnostotangoissa ainakin on naisten tankoja mitkä painaa 15kg.
No ne on kyllä jo sen verta pienempiä, että huomaa jo siitä. Samoin painoero on jo niin huomattava tossa 10 vs 20 kiloa. Listasin vaan lähinnä sellasia tankojen painoja mitä on tullu vastaan tossa +-5kg normaalista 20 kilon tangosta. Onhan tankoja vaikka minkä painoisia, se nyt ei ollut se juttu tässä.ja niitä jotka painaa 10kg
15 x 40kg kp tasapenaa, sitten 15 x 90kg tanko tasapenaa jonka jälkeen vinopenaa smithiin ja siinä viimeisenä helvetin tiukka 9 x 100kg.
Juu, muistin tehdä haukkaa tuohon päälle. Ja Kuolemajärveä korvanapeista!![]()
Aika paha, kyllä kai sen 150kg ainakin mennee?Laitetaas vähä erilainen sarja ku tuli leikittyä.
2x18x100kg?